All season Motorpak

Nouja omkleden moet toch, ik weet niet wat jij voor werk doet maar zelfs met een motor jeans ga ik niet heel de dag rondlopen. Soms in de zomer als ik weg moet lijkt mij dat wel handig. Maar goed, thermoondergoed heb je geen last van. Gewone broek onder de motorbroek, en dan de jas en trui uit. Valt allemaal wel mee. :)
mijn thermo ondergoed en onderlagen krijg ik het het op kantoor en in de werkplaats anders behoorlijk warm en loop de hele dag onnodig te zweten. dat spul is gemaakt om me warm te houden. dan doe ik liever gewoon mijn motorpak uit verwarmd vest uit en andere schoenen aan en klaar.
 
Laatst bewerkt:
Nouja omkleden moet toch, ik weet niet wat jij voor werk doet maar zelfs met een motor jeans ga ik niet heel de dag rondlopen. Soms in de zomer als ik weg moet lijkt mij dat wel handig. Maar goed, thermoondergoed heb je geen last van. Gewone broek onder de motorbroek, en dan de jas en trui uit. Valt allemaal wel mee. :)

Ik word soms met de lunch door een collega er op gewezen dat ik mijn motorbroek nog aan heb...gaat prima!
 
Toch wel haha. :P
mijn thermo ondergoed en onderlagen krijg ik het het op kantoor en in de werkplaats anders behoorlijk warm en loop de hele dag onnodig te zweten. dat spul is gemaakt om me warm te houden. dan doe ik liever gewoon mijn motorpak uit verwarmd vest uit en andere schoenen aan en klaar.
Mja ik ben sowieso een kou krimp dus dat is dan wat anders. :) Trui edg heb ik dan wel snel uit maar verder best persoonlijk dan. :)
 
veel motorzaken hebben tegenwoordig één of max maar 2 merken, zou ik zeker nog even bij een ander gaan kijken.


Liever een complete collectie in alle gangbare maten van slechts één of twee merken dan een zooitje van tien merken door elkaar waarvan driekwart niet in mijn maat beschikbaar is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan