Als de politie je beste vriend is..

JA!
Dat doe ik vanavond nog.

In tegenstelling wat sommigen hier denken gaat me namelijk totaal niet om gelijk hebben of krijgen. Ik heb een mening en zonder dat je iets tegengestelds hoort houd je die mening. Maar zoals Deputy al aangaf blijken er dus agenten te zijn die ook minder positief denken over een quotering (een groot deel zelfs?) en hebben agenten dagelijks te maken met lui die onder een terechte boete uit willen komen. Dan kan ik me goed voorstellen dat zelfs een superreeele copper even de echte onwetenden niet kan scheiden van de smoezenverzinners.

Ik weet ff genoeg en ben ten dele bekeerd.
Da's beter dan ten volle verdwaasd zeggen ze weleens.
 
Oeps..... had ik 'm tóch ff verkeerd gelezen.....

Volgens mij is het overgrote deel van de politiemensen mordicus tegen de quotering. Dat is ook meerdere keren gezegd en niet alleen door DepDuc.

Maar..... we moeten het niet gaan omdraaien. Ondanks alle tegenwerpingen ivm de quotering blijft een overtreding een overtreding en kun je daar dus een bekeuring voor krijgen. Maak je geen overtreding, dan heb je ook niets met de quotering te maken.....
 
Laatst bewerkt:
Misschien (voor de gene die nare ervaringen hebben met coppers over een geeltje) moeten jullie ook is effe kijken wie er voor je klaar staat wanneer je op je bek gaat met je bike of wanneer je gematst wordt omdat je met 200 km/h te hard rijdt!!!
 
die 200 km/h was typfoutje!!!
Dat kan je zelf eenvoudig veranderen door op
edit.gif
te klikken.
 
dit gaat echt nergens over.

duidelijk bezwaar indienen, als dat afgewezen wordt naar de kantonrechter en voor laten komen.

rechters zijn meestal wel redelijk.


 
Laatst bewerkt:
Misschien (voor de gene die nare ervaringen hebben met coppers over een geeltje) moeten jullie ook is effe kijken wie er voor je klaar staat wanneer je op je bek gaat met je bike of wanneer je gematst wordt omdat je met 200 km/h te hard rijdt!!!

jij bent de leukste thuis zeker?
toen ik op de grond lag reden er een hoop auto`s door. Waaronder een politiewagen.
maar die zagen dat ik al op stond, en ze reden door. Waarschijnlijk omdat de koffie met koeken stond te wachten..
 
jij bent de leukste thuis zeker?
toen ik op de grond lag reden er een hoop auto`s door. Waaronder een politiewagen.
maar die zagen dat ik al op stond, en ze reden door. Waarschijnlijk omdat de koffie met koeken stond te wachten..
Of ze kenden je al .....?
 
van mn scooter/brommer tijdperk dan.. O-)

maar wel zuur dat ze voor zoiets bekeuren..
mijn gewone licht straalt ook iewat blauw licht uit..
 
Mijn buurman was een wout...veel mee gelachen en gerookt ook al was het wat kort.

Hij is overleden binnen 4 weken na constatering dat er wat mis was ;(


Dat zijn geen geintjes meer..van die vent dr boven
 
Hm.... zo zie je soms maar weer dat er heel wat belangrijker zaken zijn dan je druk maken over een k*tlampie...... :X
 
Mijn buurman was een wout...veel mee gelachen en gerookt ook al was het wat kort.

Hij is overleden binnen 4 weken na constatering dat er wat mis was ;(


Dat zijn geen geintjes meer..van die vent dr boven

ook niet dat hij een buurman in je hofje plaatst die je je eerste bekeuring ooit geeft
B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan