Aparte motoren op Marktplaats en zo

Is dat A P aan de dijk?
Daar heb ik ook wel eens wat gekocht net voorbij Arnhem.

Als ik mij niet vergis is dit Benard.

De eerste bouwde nog eens hele mooie dingen.
Zie de foto's hieronder.
(Met speciale VeeTwo licht koppeling)

De 2e is een handelaar die ze opkoopt en uit elkaar trekt en er zo winst op maakt.

20130224_111639.jpg

20130224_111710.jpg
 
Laatst bewerkt:
1657748131758.png

1657748164308.png
 
Nou, blijkbaar niet, want hij kan er niet goed op rijden en zoekt iemand die dit gedrocht wil overnemen.

Valt mij trouwens wel op hoe vaak je in een advertentie leest " moet nog even goed afgesteld worden"

Zo vaak dat er in een advertentie staat dat er nog maar een klein dingetje aan gedaan moet worden en dat je de onderdelen bij krijgt, of dat er en nieuwe accu in moet en alle problemen dan voorbij zijn.

Dan weet je al dat ze er maanden mee bezig zijn geweest, maar zelf niet uitkomen.
 
  • Eens
Waarderingen: PLR
Geniaal ding, origineel. Ik hoef hem niet, maar ik vind het mooi dat hij zijn eigen weg kiest tussen alle standaard caferacer/bratstyle/dirt tracker/scrambler/knotjesshit
Er is godnondeju een gek die er zelfs 8.5K voor heeft geboden...als ik de verkoper was zou ik direct toehappen.
Zal best een hoop duur materiaal en veel uren inzitten, maar het uiteindelijke resultaat is wat mij betreft geheel mislukt.
 
Er is godnondeju een gek die er zelfs 8.5K voor heeft geboden...als ik de verkoper was zou ik direct toehappen.
Zal best een hoop duur materiaal en veel uren inzitten, maar het uiteindelijke resultaat is wat mij betreft geheel mislukt.
Genoeg gekken 🤪 ,als je ziet wat knotjes soms bieden op die zooi 😳
 
Er is godnondeju een gek die er zelfs 8.5K voor heeft geboden...als ik de verkoper was zou ik direct toehappen.
Zal best een hoop duur materiaal en veel uren inzitten, maar het uiteindelijke resultaat is wat mij betreft geheel mislukt.
Zijn er genoeg die dan tegen een maat zeggen, bied even 8500. Als er dan iemand anders een bod doet, heeft de persoon ik kwestie gelijk z'n minimale bedrag. Zeg niet dat dit perse hier het geval is, maar gebeurd heel vaak
 
Bekijk bijlage 1782214
Bekijk bijlage 1782219
Niet om het één of ander, maar hoe apart is een CBX1000 of XT500 als ze hier nog bijna wekelijks voorbij komen?
 
Zijn er genoeg die dan tegen een maat zeggen, bied even 8500. Als er dan iemand anders een bod doet, heeft de persoon ik kwestie gelijk z'n minimale bedrag. Zeg niet dat dit perse hier het geval is, maar gebeurd heel vaak
Ik heb dat vaak gedaan voor een kennis van me. Gewoon de prijs opdrijven, maar er dan ook bij zeggen dat ik een kennis was dus gegarandeerd zou kopen voor mijn bod. Gegarandeerd dat andere bieders dan toehappen :9
 
Een XT 500 is nooit apart geweest in mijn ogen.
Leuk, praktisch, baanbrekend op een bepaalde manier maar zo allemachtig veel geproduceerd dat het nooit meer een aparte motor kan zijn.
 
is het wel steeds een andere CBX dan? de advertenties zijn wel steeds van dezelfde aanbieder
 
Niet om het één of ander, maar hoe apart is een CBX1000 of XT500 als ze hier nog bijna wekelijks voorbij komen?
Wanneer heb je voor het laatst er ééntje in het wild gezien? Dat bepaald meer hoe zeldzaam een motor is als hoe vaak ze hier in dit topic langskomen. Afgelopen weekend had ik er trouwens wel 100 van die zespitters bij elkaar kunnen zien maar dat terzijde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan