Aparte motoren op Marktplaats en zo

Als volkomen zelfbouw / custom leek, wat is er vet aan het frame? Als ik het zie denk ik; ja, er is een frame.
De lijn van het frame, een soort driehoek gezien vanaf de zijkant, superclean zoals alleen een hardtail kan zijn (en mijn Softail probeerde te imiteren) Alle buizen die niet zwart zijn op dit frame zijn nieuw.

Eerst zag het er ongeveer zo uit.

1666372586472.png
 
Grote Harleys kregen pas in 1958 achtervering, met de komst van de Duo Glide.
Kleintjes (K750/ KH900) een paar jaar eerder.

Hoewel een Shovel dus nooit een hardtail kan zijn, misstaat dit niet.
Zo te zien een OEM verlast frame.
Niet erg dat er geen achtervering op zit,maar die ouwe HD,s hadden wel een zadel met vering,helemaal
geen vering maakt een motor onberijdbaar.
 
Leven en laten leven... ;)

Wat jij 'ouwe meuk' noemt, is voor een ander misschien een droom...
Persoonlijk heb ik niks met die insectachtige moderne prut waar je niet fatsoenlijk aan sleutelen kunt, maar waar een USB ingestoken moet worden....

:W
Zekers, heb je gelijk in.. Ik ben ook niet van de laptops, maar om nu te mijmeren over hoe, wat en waar.. Is een hele sectie aan gewijd hier op dit forum, "brikken en klassiekers". Dit topic gaat over aparte motoren de te koop worden aangeboden..
 
Geen idee of deze origineel is, of wat hij waard is, maar ik zou hem even naar buiten rijden voor mooiere fotos dan zo tussen de troep. Ik heb wel steeds meer een zwak voor de oudere motoren. Is de leeftijd denk ik :+

ducati panta desmo 500
 
Geen idee of deze origineel is, of wat hij waard is, maar ik zou hem even naar buiten rijden voor mooiere fotos dan zo tussen de troep. Ik heb wel steeds meer een zwak voor de oudere motoren. Is de leeftijd denk ik :+

ducati panta desmo 500
Het is geen Pantah, maar een paralleltwin.
Die dingen zijn geen drol waard al heeft Ducati zijn naam er aan te danken :+
 
Het is geen Pantah, maar een paralleltwin.
Die dingen zijn geen drol waard al heeft Ducati zijn naam er aan te danken :+
op deze motoren zitten geen tellers? dan toch alleen omdat die er ordinair door iemand vanaf gesloopt zijn.
doe maar eens googlen op ducati 500 gts.
zo heeft hij er uit gezien.
waarschijnlijk spanje import , daar zijn ze in licencie gemaakt.
 
..omdat de eigenaar dat zo wilde... ;)
Als jij, de eigenaar die het ding ter keuring aanbiedt, niks zegt komt er zoiets niet op je papieren te staan.

Was er niet iets aan deze twins...ontwerpfout dacht ik..?
Krukassen die braken ofzo?
 
..omdat de eigenaar dat zo wilde... ;)
Als jij, de eigenaar die het ding ter keuring aanbiedt, niks zegt komt er zoiets niet op je papieren te staan.

Was er niet iets aan deze twins...ontwerpfout dacht ik..?
Krukassen die braken ofzo?
 
Terug
Bovenaan Onderaan