Aparte motoren op Marktplaats en zo

Omdat ie zo apart is, is het een gaaf apparaat! Het was een 'probeersel' van Honda om wat 'anders' op de markt te zetten. Het moest een soort van powercruiser worden, maar dan met fairings
Cruiser-crossover, niet powercruiser! Dat woord heeft Honda nooit gebruikt.
Het model werd als concept gepresenteerd op de Tokyo motorshow en alles en iedereen stond te klappen, tot het een paar jaar later daadwerkelijk in de showroom verscheen en niemand het ding kocht. Z'n tijd ver vooruit met de eerste versie van DCT.
Een paar jaar later probeerde Honda het gewoon nog een keer met de NM4 Vultus, in Europa nóg slechtere verkopen.
 
Toch nog 1 persoon gevonden die het ding gaaf vind🤭,dingen waren bijna onverkoopbaar,bij ons heeft er
1 jaren in de showroom gestaan,uiteindelijk door een andere Motoport vestiging verkocht met veel korting.
Maar je zal zien dat over tig jaar het ding veel geld waard is juist omdat ze zeldzaam zijn.
Hier nummer 2 O-)
Rij hem ook vaak bij GTA…
Vind hem erg leuk om te zien en hoef geen klinker uit de grond trekker.
Gewoon lekker relaxed cruisen vind ik heerlijk.
 
Toch nog 1 persoon gevonden die het ding gaaf vind🤭,dingen waren bijna onverkoopbaar,bij ons heeft er
1 jaren in de showroom gestaan,uiteindelijk door een andere Motoport vestiging verkocht met veel korting.
Maar je zal zien dat over tig jaar het ding veel geld waard is juist omdat ze zeldzaam zijn.

Er is iemand dit jaar zelfs nog eigenaar geworden van een nieuwe (uit 2009)!

DN01.jpg
 
Hoe zie je dat :?
Ik zie een datum eerste toelating 2009 en inschrijving voertuig in Nederland 2022. Die eerste toelating + datum inschrijving in NL zie je ook bij importvoertuigen.
 
Nope, gaaf en lelijk kan prima samengaan.
Ik kan niet ontkennen dat ik soms last heb van wansmaak. Maargoed, wansmaak is ook smaak. Ik vind hem cool omdat ie net niet overdetop lelijk is en een eigen stijl heeft. Het hoge gewicht is een domper. Nog geen 750cc en 275 kilo wegen.
Haal je gaaf en lelijk niet door elkaar?
 
Nope, gaaf en lelijk kan prima samengaan.
Ik kan niet ontkennen dat ik soms last heb van wansmaak. Maargoed, wansmaak is ook smaak. Ik vind hem cool omdat ie net niet overdetop lelijk is en een eigen stijl heeft. Het hoge gewicht is een domper. Nog geen 750cc en 275 kilo wegen.
Voor mij zit die in de hpek "zonde van de grondtsoffen" maar kans idd dat het een cult ding wordt later
 
Nope, gaaf en lelijk kan prima samengaan.
Ik kan niet ontkennen dat ik soms last heb van wansmaak. Maargoed, wansmaak is ook smaak. Ik vind hem cool omdat ie net niet overdetop lelijk is en een eigen stijl heeft. Het hoge gewicht is een domper. Nog geen 750cc en 275 kilo wegen.
Dit noemen ze in tilburg: "Mooi van 't lilluk".
 
Mijn pa had als 1e (en laatste) motor een 125 Eysink.

Tot ie op de Draaiweg in Utrecht onderuit ging en in een voortuin belande. Toen ie strompelend en bloedend thuiskwam zou mijn opa kwaad geworden zijn dat iemand's tuinhek kapot gereden was. Mijn pa een extra knal voor zijn kop en het restant van zijn Eysink werd bewerkt met een voorhamer.
Mijn pa heeft nooit meer motor gereden.

Ja, 1x bij mij achterop. Maar dat vond ie niks _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan