Aparte motoren op Marktplaats en zo

Tot nu toe niets van gemerkt..
Veel motoragenten rijden privé ook motor en zijn gemiddeld echt wel op de hoogte wat
er aan motoren bestaat,gewone agenten weten heel wat minder van motoren buiten dat er maar 2 wielen onder zitten.
 
Veel motoragenten rijden privé ook motor en zijn gemiddeld echt wel op de hoogte wat
er aan motoren bestaat,gewone agenten weten heel wat minder van motoren buiten dat er maar 2 wielen onder zitten.

Andersom hebben wij een aantal jaar geleden aan een motoragent uitleg mogen geven over het feit dat we achter een auto met Nederlands kenteken een aanhanger met Duits kenteken hadden hangen. (Nadat deze ons aanvankelijk verzocht een gele plaat aan de aanhanger te schroeven, ipv de witte die er op zat.)
 
nee , hoe komen mensen er ook in godsnaam bij om zoiets in elkaar te kloten ?
Tja dat kan je je afvragen bij bijna al die verbouwde apparaten🤔,men zal niet helemaal fris of juist te fris in de bovenkamer zijn 🤪
om zoiets te doen. ;)
 
Paar racemotoren;
image.jpg

 
Paar racemotoren;
Bekijk bijlage 1683458
Als ik toch eens per ongeluk idioot veel geld had… kocht ik de hele voorraad. Huur een dag het circuit af. Nodig al m’n vrienden uit - “ maar ik heb geen circuitfiets” - “ maakt niet uit, neem wel je helm mee” - iedereen kiest wat uit en rijden maar! Kies ik zelf wel tactisch het snelste apparaat dat er tussen staat natuurlijk. :z
 
Als ik toch eens per ongeluk idioot veel geld had… kocht ik de hele voorraad. Huur een dag het circuit af. Nodig al m’n vrienden uit - “ maar ik heb geen circuitfiets” - “ maakt niet uit, neem wel je helm mee” - iedereen kiest wat uit en rijden maar! Kies ik zelf wel tactisch het snelste apparaat dat er tussen staat natuurlijk. :z
Ik moet zeggen ik heb een stuk gekkere bedragen gezien voor racers;
Schermafbeelding 2021-10-08 103439.png

Schermafbeelding 2021-10-08 103507.png

Schermafbeelding 2021-10-08 103523.png
 
Hmmm,wat mijn ervaring is met ex racers is dat je of gelijk kan gaan reviseren(blok totaal uitgewoond) of dat het leuke spul er af gehaald is vooraf aan
de verkoop,kortom je moet heel goed opletten wat je koopt,helemaal als het goedkoop lijkt,en ff nieuwe spullen kopen zit er vaak
ook niet in,het is of vreselijk duur of er is voor een particulier niet aan te komen(fabrieksmateriaal)
 
Laatst bewerkt:
Als ik toch eens per ongeluk idioot veel geld had… kocht ik de hele voorraad. Huur een dag het circuit af. Nodig al m’n vrienden uit - “ maar ik heb geen circuitfiets” - “ maakt niet uit, neem wel je helm mee” - iedereen kiest wat uit en rijden maar! Kies ik zelf wel tactisch het snelste apparaat dat er tussen staat natuurlijk. :z
😇
 
Als je het hele zwikkie wil kopen en een dagje een leuk baantje (zeg Spa Francorchamps of Assen) wil afhuren moet je wel echt een hoofdprijs uit die loterij winnen. Dat ga je met een beetje pech niet redden met een paar ton _O-

Wel een leuk dagje uit voor de vriendenclub natuurlijk :t
 
Dit is een mooie :+ --------------------------------wat een lelijk ding en dan de prijs :Neeuwig zonde

 

Bijlagen

  • $_86.jpg
    $_86.jpg
    191,2 KB · Weergaven: 34
Terug
Bovenaan Onderaan