Aparte motoren op Marktplaats en zo

Ben benieuwd wat voor bod de dealer hem heeft gedaan. Ik denk dat je daar een hartverzakking van krijgt.
In de advertentie staat: bieden vanaf 25k. Dus ik denk dat de dealer 25k biedt. Om te janken. Maar een mooie kans voor iemand die een bijna nieuwe triple black zoekt.
 
Ik denk dat ik mijn motor ook maar ombouw naar een Bobber; schijnt aardig op te brengen als ik de prijzen zie _O-.
 
daar zit een (triest) verhaal bij kan niet anders;)
Ik denk dat Achraf het geld nodig heeft om een gecrashte huur Lambo te betalen.
En dat hij z'n MP3 met vette Akra toch makkelijker vond sturen.
En dat hij een nieuwe Canadian Goose jas nodig heeft, het is tenslotte geen 25 graden meer.
Daarnaast mist hij inkomsten aangezien de popo z'n handel uit de container in R'dam getrokken heeft.
En z'n AMG badge Mercedes rijdt ook niet gratiesch menier!

Om maar eens een aantal vooroordelen tegelijkertijd uit de kast te trekken.

:+
 
Ik moest even de foto's bekijken. Het is inderdaad wel helemaal in Ben Hur stijl met die punten op de as. Mijn gevoelens zijn gemengd. Jammer van een CBX maar anderzijds ook wel netjes gedaan. Maar het is niet echt mijn ding.
 
Je ziet ze niet veel meer en deze is nog origineel te maken. Het zijn wel ontzettend lompe bakbeesten. Midden jaren 80 nog zo'n ding in een bocht binnendoor voorbij gestoken met mijn razendsnelle R100RS. Wat was ik trots. Verbruik van die Z1300 zal ongeveer het dubbele geweest zijn van dat van de R100RS. Heb hier nog een test liggen; iets van 1:8 bij stevig doorrijden. Wel indrukwekkende machine.

Nog vergeten te vermelden; de Z1300 had toen ook een passagier........ (kuch)
 
Laatst bewerkt:
Nou ja apart...
Kawasaki Z1300 / BJ 1981
€ 7.450,00
Ja jammer dat ze met hun klauwtjes weer dingen hebben gedaan die je niet zou moeten doen😡,
vooral dat vreselijke voorspatbord doet zeer aan me ogen.😖,maar gelukkig geen bobber of ander gedrocht van gemaakt.
 
Je ziet ze niet veel meer en deze is nog origineel te maken. Het zijn wel ontzettend lompe bakbeesten. Midden jaren 80 nog zo'n ding in een bocht binnendoor voorbij gestoken met mijn razendsnelle R100RS. Wat was ik trots. Verbruik van die Z1300 zal ongeveer het dubbele geweest zijn van dat van de R100RS. Heb hier nog een test liggen; iets van 1:8 bij stevig doorrijden. Wel indrukwekkende machine.

Nog vergeten te vermelden; de Z1300 had toen ook een passagier........ (kuch)
Ja denk dat dat eerder aan de berijder dan de motor gelegen heeft🤫
 
Ah, sommige illusies moet je koesteren.
Hehe ,ik heb toevallig ook een R100RS Gummikuh gehad,stuurde helemaal niet onaardig,zo,n 6 cilinder zal je wel zoek rijden in de bochten,
maar op de rechte stukken ga je het zwaar verliezen,een kale kuh stuurt overigens een stuk beter,dan is het extra gewicht weg en
dat merk je goed ;),zo is de R90S 1 van m,n favoriete BMW,s uit die tijd,die heeft ook niet voor niets ooit Daytona gewonnen.
 
Laatst bewerkt:
1299-superleggera-thumb-1.jpeg

 
30 (1).jpeg

 
Terug
Bovenaan Onderaan