Aparte motoren op Marktplaats en zo

Caferacer Yamaha XS400SE Roberts kleuren prijs verlaagd
€ 1.950,00
Zelfs voor die centen zou ik hem niet willen,niet om het uiterlijk maar om de motor,XS400 is nou niet echt iets om
opgewonden van te raken,veel cafe,weinig racer. 🥴:z ;)
 
Och, wat aanpassingen (koplamp veuls te lomp voor die iele voorkant, nummerplaat gewoon achterop, ander dempertje) en dat is dit voor het betere boenderen over B-wegen.
 
Net als op de fiets vroeger: op de velg

EC8AD0F1-DE26-4AAD-AA93-A08D6E5D2DFF.jpeg
 
Och, wat aanpassingen (koplamp veuls te lomp voor die iele voorkant, nummerplaat gewoon achterop, ander dempertje) en dat is dit voor het betere boenderen over B-wegen.
Boenderen met die achterband 🤭 meer geschikt voor in het weiland of akker}:O:YY
 
Bekijk bijlage 1753985
Die is gaaaaf. Precies zo een heb ik gehad van 1989 tot deze gejat werd in 1995. Ik kwam toen van een XS750 af en dan is zo'n FZR toch wel even een verschil. Motor met volle kuip was ook even wennen aan hoe ongemerkt hard je kon gaan.
 
Die is gaaaaf. Precies zo een heb ik gehad van 1989 tot deze gejat werd in 1995. Ik kwam toen van een XS750 af en dan is zo'n FZR toch wel even een verschil. Motor met volle kuip was ook even wennen aan hoe ongemerkt hard je kon gaan.
Niet duur ook. ;)
 
1650915365276.png


Prachtig blok, zeldzaam ding, maar een hondslelijke motor. De achterkant lijkt ontworpen met Hayabusa/TL1000R/SRAD inspiratie...wat een grafidee.

En dan nog te bedenken dat de V11 er ook al was in 1999, waarom koop je dit dan?

1650915603520.png


Reaitische advertentie, "bijzonder" "monster" , dat dan weer wel.
 
10 cc Wankel, en hoe ze het zelf fabriceren:
JohnnyQ90! Heel gaaf dit. Al een poos geleden eens gezien. Vakman!
En zon: OS-Graupner (mini wankel) kijk ik wel eens na. Ook bijna niet meer te betalen... Leuk voor de heb... Voor mij dan.
Wel erg gave motoren!!!
Dees is vast alwel voorbij gekomen.
🔥
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan