Aparte motoren op Marktplaats en zo

Dat was dan zeker een Marshall uitlaat?
Bekijk bijlage 1780407
Overigens maakt Delkevic ook zoiets,
Jazeker, alleen is dat de Deeptone. De variant met de korte, rechte pijp was de Competition. De uitlaat bochten en collector waren hetzelfde als die van de Deeptone, het achterste deel echter niet.
Dat was slechts een korte rechte pijp met een "demper"erin die alleen wat schotjes had en wol eromheen. Die klonken erg gaaf vond ik, veel luider dan de Deeptone. En als dat demperwol verbrand was werd het nog erger..
Toen ik eind jaren '80 bij Jama werkte, verkochten we alleen de Deeptone nog maar, zelfs in het magazijn waren de Competitions al niet meer te vinden bij de oude voorraad.
Het zal heel moeilijk worden er nog 1 te vinden vrees ik..
 
1657290132228.png
 
Zou kunnen Coert, ik weet dat allemaal niet.
Zo'n Marshall vond ik indertijd (en nog steeds) niks.

Jep dat is hem !

 
Laatst bewerkt:
Het is net alsof het van de aardbodem verdwenen is,het is nog moeilijker te vinden dan originele pijpen.
 
Jazeker, alleen is dat de Deeptone. De variant met de korte, rechte pijp was de Competition. De uitlaat bochten en collector waren hetzelfde als die van de Deeptone, het achterste deel echter niet.
Dat was slechts een korte rechte pijp met een "demper"erin die alleen wat schotjes had en wol eromheen. Die klonken erg gaaf vond ik, veel luider dan de Deeptone. En als dat demperwol verbrand was werd het nog erger..
Toen ik eind jaren '80 bij Jama werkte, verkochten we alleen de Deeptone nog maar, zelfs in het magazijn waren de Competitions al niet meer te vinden bij de oude voorraad.
Het zal heel moeilijk worden er nog 1 te vinden vrees ik..
Helemaal mee eens Coert. Had vroeger een CBX met Marshal Deeptone. Dat ding er af gegooid en een Laser Competition gekocht (geen Marshal dus) ook van Jama. Bochten en collector inderdaad gelijk. Mijn vriendenclub heeft het nog steeds over het waanzinnige geluid wat daar uit kwam.
 
ja , ik heb er ook eens een een half uur zien trappen met een shovel , maar ik snap dat nooit zo goed want dan is er toch iets niet goed , die van mij kan ik in een keer of 3 starten , maar gelukkig heb ik ook een startmotor
Ik heb een gold wing 1000 cc gehad van het eerste type. Omdat ik de accu verwaarloosd had, moest ik die ook aan trappen. De kickstart handel zat achter de rechter klep van de tank. Die moest je dan ergens in het blok steken en trappen maar. Ik wist toen nog niet zo goed hoe dat moest en heb me wel eens het leplazerus lopen trappen, maar aanslaan ho maar. Ik werd toen zo driftig dat ik de handel dwars door de schuurdeur heb gegooid. :(

Nu denk ik wel eens, die motor had ik nooit moeten verkopen.
 
Ik heb een gold wing 1000 cc gehad van het eerste type. Omdat ik de accu verwaarloosd had, moest ik die ook aan trappen. De kickstart handel zat achter de rechter klep van de tank. Die moest je dan ergens in het blok steken en trappen maar. Ik wist toen nog niet zo goed hoe dat moest en heb me wel eens het leplazerus lopen trappen, maar aanslaan ho maar. Ik werd toen zo driftig dat ik de handel dwars door de schuurdeur heb gegooid. :(

Nu denk ik wel eens, die motor had ik nooit moeten verkopen.
Dat hebben wij (oudere) allemaal wel. Ik heb dat met een Suzuki GT-750 3 cil 2takt en een Suzuki GT-550 3cil 2 takt.
 
CB360, XS750, GS1000 ... ooit gehad en verkocht voor een appel en een ei ... 😢
Tja zo kan ik er ook tig opnoemen die ik ooit gehad heb en vergeleken met de huidige prijzen voor weinig
heb verkocht(eigenlijk bijna allemaal),maar de waarde in die tijd was nu eenmaal veel lager.🥴
Als voorbeeld,ik heb vele 2takten gehad,T350,T500,GT750,RD250LC,RD350LC 4x,RD350LC YPVS 2x,RS250,RV90 3x,KR1S,NS400R 3x,
RG500 2x,RD500LC 4x,TZR250,TDR250 ,KH400 allemaal zijn ze in prijs verdubbeld of meer. :Y
CBX1000 kocht ik met 4000km voor 5200,- gulden,heb hem toen ingeruild voor 3500,- gulden,dat was het eerste model die nu ruim over de 10000,- doen,wat dus eigenlijk in guldens meer dan 20000,- is,dus zo,n 6x zoveel als vroeger.
 
Laatst bewerkt:
Vroeger kocht je die motoren om op te rijden,waren dus gewoon gebruiksartikelen niet zoals tegenwoordig
gekoesterde verzamelaarobjecten die ergens staan te blinken en waar niet of zelden mee gereden word.:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan