boxertwin
Die hard MF'er
Ik ben benieuwd hoe dit de bocht doorkomt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Allereerst Is het niet lullig bedoelt hoor, laat dat voorop staan en voel je aub niet aangevallen of dergelijk.Maar ik hoef een rotonde niet met 40km/uur te nemen, maar kan met 25km/uur gewoon aan de binnenkant. Dik achterwiel heeft zijn grenzen, maar Suzuki levert de M1800 standaard met een 240 band.
Dus al die popie uitspraken over stuurgedrag zijn door de meeste nergens op gebaseerd. Ervaring mag meepraten.
Precies! Het stuurt gewoonweg een stuk minder, en, ik heb vroeger ook een Harley gehad, en een Honda CB500F met verlengde vork erin. Dat stuurt gewoonweg een stuk minder dan een "normale" motor.Allereerst Is het niet lullig bedoelt hoor, laat dat voorop staan en voel je aub niet aangevallen of dergelijk.
Ik begrijp niet goed hoe het popie uitspraken zijn als jij al zegt dat "Je moet een bocht met 25 kmh nemen ipv 40, de rotonde aan de binnenkant nemen".
Dan stuurt zo'n motor toch minder geweldig dan een andere motor?
Het feit dat je dat prima vindt om mee te rijden en er plezier uithaalt is mooi!
Volgens mij heb je al vaak moeten uitleggen dat er wél mee te rijden is, dat het anders rijd was me duidelijk, maar hoe anders wist ik dus niet. Zolang jij tevreden bent en het geen gevaar op de weg is, prima.Nee, je vroeg niet hoe zo'n motor rijd, maar had al bepaald dat het NIET rijd. Het is maar net wat je nastreeft. Wil er een Africa Twin bij kopen en ja, die stuurt inderdaad veel beter. Heb zo'n 20 jaar All Road ervaring en dan moet je wel een en ander inleveren qua stuurgedrag. Maar ik heb hem gebouwd sinds ik een Roadstar XC1600 rijd en heb de ervaring dat hij zeker zo goed stuurt. De Roadstar heeft iets onderstuur, dus op een rotonde moet je de binnenkant van je stuur iets tegenhouden.
Dat kan heel goed, maar dan maximaal 1xDe Bluestar stuur 100% neutraal, doet precies wat jij wilt. Ja, en ik kan er niet hetzelfde mee als op jou Avatar afbeelding.
Als een chopper goed zou sturen zouden ze er in de MotoGP en de SBK ook wel mee rijden .Precies! Het stuurt gewoonweg een stuk minder, en, ik heb vroeger ook een Harley gehad, en een Honda CB500F met verlengde vork erin. Dat stuurt gewoonweg een stuk minder dan een "normale" motor.
En dat is uit eigen ervaring, geen popie praat.
Maar, als je er tevreden mee bent, is dat prima hoor. Ieder het zijne, wat motor aangaat. Alleen ga ik liever met wat meer dan 25km/u over een rotonde, of door een bocht.
Zou wel eens een keer leuk zijn Fabio,Rea en de rest op choppersAls een chopper goed zou sturen zouden ze er in de MotoGP en de SBK ook wel mee rijden .
Ik weet er nog 1 te staan voor de helft. Overigens stond daar ook een bimota supermono, die m’n zwager voor 3000 heeft gekocht. Heb zelf een oogje op de laverda, zijn dit realistische prijzen? Dan is het misschien wel de moeite waard om toe te slaan…Bekijk bijlage 1779454≥ laverda 750 S Formula. — Motoren | Overige merken — Marktplaats
Laverda 750 S Formulawww.marktplaats.nl
Tja wat realistisch is bepaald de markt,dan moet je vergelijkbare motoren zien te vinden,nou is dat met dit soort motorenIk weet er nog 1 te staan voor de helft. Overigens stond daar ook een bimota supermono, die m’n zwager voor 3000 heeft gekocht. Heb zelf een oogje op de laverda, zijn dit realistische prijzen? Dan is het misschien wel de moeite waard om toe te slaan…
Inderdaad raar,waarom zou je dat doen,kan je net zo goed een echte Dapp nemen.
Rare tik van mij, maar ik zou zo’n niet-Laverda weer helemaal terug ‘VerZündappiseren’ ≥ Laverda lz 125/ zundapp 125 1979 — Motoren | Oldtimers — Marktplaats
De doelgroep voor dit soort motoren zijn kroegtijgers, want dit zijn de èchte caféracers..; niet op de tijd van een 45-singletje zo hard mogelijk een vastgesteld parcours rond, maar letterlijk van terras naar terras...Het probleem is dat die dingen zelf ten opzichte van een gewone harley zo slecht zitten.
Ik ben niet zo rijk als U. Deze laverda’s zijn goeiekoper g A en B) vind het niet Zundapp waardig zoals op een 750SF geen Zündapp hoort te staan en Famel ook zo niet-Zundapp is, Kreidler nu een Chinees fiets- scootermerk. Ik ben anti-fakeInderdaad raar,waarom zou je dat doen,kan je net zo goed een echte Dapp nemen.
Tja ben het met je eens,maar ga zo,n Laverda in een Dapp veranderen is het nog steeds fakeIk ben niet zo rijk als U. Deze laverda’s zij. Goeiekoper A en B) vind het niet Zundapp waardig zoals op een 750SF geen Zündapp hoort te staan en Famel ook zo niet-Zundapp is, en Kreidler nu een Chinees fiets- scootermerk. Ik ben anti-fake
Zal weinig Aston aan zijn behalve misschien het ontwerp,de rest is moderne Brough Superior.
Deze verkoper is vast vroeger van de commode gevallen. Wat een bijeen geraapte klerezooi.Bekijk bijlage 1780711≥ BMW R60 café racer. 1969 — Motoren | Oldtimers — Marktplaats
Totaal gerestaureerde BMW R 60 met gereviseerde R90 motorblok. Dit is bij de Bmw specialist Becks gedaan. Hij heeft na de revisie 559km gelopen. Hijwww.marktplaats.nl
Is dat niet het grote 'voordeel' van BMW dat alles wel op alles te bouwen is? (Ben geen kenner)Deze verkoper is vast vroeger van de commode gevallen. Wat een bijeen geraapte klerezooi.