Aparte motoren op Marktplaats en zo

Een paar andere spiegels schelen zomaar een kilo of 12, niet verkeerd.

≥ Unieke HONDA VTR 1000 SP 1 2001 BOS Einddempers Isle of Man — Motoren | Honda — Marktplaats

Een wel heel bijzondere, professioneel gespoten Honda VTR Sp-1 van bouwjaar 2001 met slechts 31.980km op de teller. Origineel betreft dit de Rode, R-258 kleurstelling. Dit exemplaar in een speciale Isle of man kleurstelling gespoten, zeer fraai. Met 134pk en een droog gewicht van 192kg gaat deze machine als een kogel! Een supersportieve, steeds exclusiever wordende liefhebbersmotor. Zomers rijd je ermee alsof je mee doet aan de TT Isle of man, in de winter staat hij prachtig naast de open haard.

1659195773471.png
 
Klinkt mijn AWO (ok...hij is van '58 dus SIMSON) 425 beter;

'beter' weet ik niet , ik heb dit weekend een nieuw project opgehaald , mijn terrot is verkocht . maar heb nu een ariel VB600 , en dan loopt ook mooi , wellicht mooier dan AWO O-) , ding ligt nu uit elkaar dus geen filmpje , deze is van @net
 
  • Geweldig
Waarderingen: PLR
Ook iets wat je niet vaak ziet.
Zit wel een Suzuki VX/intrutter blok in.
Ik vind leuk!

Sachs 800 roadster
€ 3.900,00
 
Klinkt mijn AWO (ok...hij is van '58 dus SIMSON) 425 beter;

Die spiegel, die vind ik super omdat hij hem 180 graden kan roteren. Ik heb twee klassiekers zonder spiegel en daar wil ik een dergelijke spiegel op hebben. Weet iemand waar die te koop zijn?

Dat roteren moet kunnen vanwege een doorgang van 82 cm.
 
Ook iets wat je niet vaak ziet.
Zit wel een Suzuki VX/intrutter blok in.
Ik vind leuk!

Sachs 800 roadster
€ 3.900,00
Ik vind ook leuk. Een chopper blok in een enigszins normaal rijwielgedeelte, doet denken aan de BT1100 Bulldog. Spaakwielen van deze erg mooi, achterkant net iets te chopperig naar mijn smaak. O-)
 
Die spiegel, die vind ik super omdat hij hem 180 graden kan roteren. Ik heb twee klassiekers zonder spiegel en daar wil ik een dergelijke spiegel op hebben. Weet iemand waar die te koop zijn?

Dat roteren moet kunnen vanwege een doorgang van 82 cm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan