Aparte motoren op Marktplaats en zo

die achterveer constructie vertrouw ik helemaal niet , en dat zadel .... kunnen we dit kenteken niet aan RDW geven als een WOK >? want dit is niet veilig _O-
 
1659393354167.png
 
Lekker handig bij het tanken ben je eerst een half uur bezig die riem los en vast te maken,🥱
we weten nu wel wat ie met z,n oude broek gedaan heeft,hopelijk wel eerst gewassen🤧
1659393529207.png
 
Nog een echte met jaren 70 look,gelukkig heeft de huidige eigenaar niet zijn caferacer plannen uitgevoerd.
Bekijk bijlage 1789080
Kan me herinneren van de middelbare schooltijd in Leiden dat klasgenoten een standaard jaren 70 Honda of Suzuki kochten en bij Struik alle spullen haalden om er een sportmodel van te maken. Het begon met een vier-in-één en een M stuur
 
Kan me herinneren van de middelbare schooltijd in Leiden dat klasgenoten een standaard jaren 70 Honda of Suzuki kochten en bij Struik alle spullen haalden om er een sportmodel van te maken. Het begon met een vier-in-één en een M stuur
Ja als je cool wou zijn ipv standaard nerd moest je dat minimaal hebben en wou je ubercool zijn moest er
een special paint setje op komen het liefst van Goos Letterman(GLpaints)8-)
Zelf heb ik ook een CB500 met GL set gehad,ben dan ook ubercool geweest8-):+
 
Terug
Bovenaan Onderaan