Aparte motoren op Marktplaats en zo

Knappe kerel als je dat op een normale manier lukt ;)
hellinghoek van 45-50 graden is echt een makkie op circuit. Op straat rij ik helemaal NIKS meer aan de grond, hooguit de trappers van de MTB.

Bij m'n eigenbouw had ik alles voor m'n gevoel belachelijk hoog zitten voor zoveel mogelijk grondspeling, En toch heb ik het alweer hoger gezet,... het hele zaakje veert ook nog in enzo.
 
hellinghoek van 45-50 graden is echt een makkie op circuit.
Ik rij met m'n K100 met flexibele zijspan al met het grootste gemak tot 41 graden. Dan zit mijn krukas deksel echt nog heeeeel ver van de grond. Heel ver.
Een K is best slim ontworpen, voordat je iets aan de grond rijdt moet je ver gaan. Ik heb afgesleten voetsteunen maar die kunnen opklappen, ik heb ook een koffer met een schuurgat maar dat gebeurt alleen bij volle bepakking en hele lange afritten op hoge snelheid.
 
temporary_zps24be6a1b.JPG

Dit is 41 graden.
 
Hij hoeft maar 400m he ;) dat gaat wel lukken met die 2l brandstof. Met zo'n achterbandje is een bocht ook niet echt een aantrekkelijk vooruitzicht....
Vroeger had je Brian Chapman die deed het met een 1 cilinder Vincent,ding was menig veel grotere dragbike te snel af,
ik heb het beest vroeger gezien op de baan in Drachten,hij zette toen de snelste tijd neer in z,n klasse,het bloed liep uit je oren zo luid was
dat ding.
 
Laatst bewerkt:
Vroeger had je Brian Chapman die deed het met een 1 cilinder Vincent,ding was menig veel grotere dragbike te snel af,
ik heb het beest vroeger gezien op de baan in Drachten,hij zette toen de snelste tijd neer in z,n klasse,het bloed liep uit je oren zo luid was
dat ding.
Hij lekt een beetje _O- zal ook geen kont uitmaken op die 400m denk ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan