Dat lijkt veel moeilijker dan de praktijk is..Heeft geen papieren, hoe zou je dat voor elkaar moeten krijgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat lijkt veel moeilijker dan de praktijk is..Heeft geen papieren, hoe zou je dat voor elkaar moeten krijgen?
Hele hoop zûndapp's en kreidlers versleten, dikwijls gekocht voor 50 a 150 gulden.Heb nooit een motor voor het geld bewaard,had ik het maar gedaan dan had ik nu op de Bahama,s gezeten,veel van de motoren
die ik gehad heb zijn nu een veelvoud waard van wat ze mij toentertijd kostte,RD,s,RG,s,CB,CBX,Z1000,Z900,Laverda SF750,Katana 750 en 1100,
RS,RGV,TZR,TDR,KR1 om er maar aan aantal op te noemen,ik had ze om mee te rijden
Toch liever een Laverda dan zo,n Honda,de eerste stuurt en remt tenminste heel goed.Zelfs die andere fabriek in Italie, Laverda…. maar is het uiteindelijk ook niet geworden. (Laverda ‘keek’ naar de lay-out van de Dream-twin, maar vergrootte cylinderinhoud en de rest is historie…)
Ja ook genoeg brommers versleten in die tijd,meestal of gekregen of voor weinig gekocht.Hele hoop zûndapp's en kreidlers versleten, dikwijls gekocht voor 50 a 150 gulden.
Mijn broer spaarde zûndapp blokken, plus 20
Nu loop je er op binnen ..
Dat staat hier geheel los van.......Ja, ik ben gewoon een domme lul.
Het huidige Triumph heeft behalve de naam en de looks van sommige modellen niets met het oude Triumph te maken.Als er een nummer in staat kun je misschien nog iets via Triumph?
Bij oude Citroeës is dit heel gebruikelijk. Er is in Frankrijk een instantie die het complete register heeft van wat er gebouwd is met de bijbehorende kenmerken. Als zij een document maken voor dat chassisnummer dat de auto goed en eerlijk is dan neemt de RDW dat over en krijg je een kenteken.
Het huidige Triumph heeft behalve de naam en de looks van sommige modellen niets met het oude Triumph te maken.
Daar weet ik dan weer minder van af, maar het oude Triumph is failliet gegaan en een jaar of 10 later is de naam opgekocht en is er vanaf nul een compleet nieuwe fabriek op een andere plek opgebouwd, er is dus nul fysieke historie aanwezig.Het huidige Citroen ook niet echt.
Prodigy versie?
Jazeker, alleen is het een paar keer van eigenaar gewisseld, de eerste keer door de gebroeders Michelin volgens mij. Een beetje meer respect voor Citroën zou wel op z'n plaats zijn. Er wordt vaak lacherig over gedaan, maar het heeft een zeer rijke historie, zowel technisch als maatschappelijk. En dan ook nog met een Nederlandse herkomstDaar weet ik dan weer minder van af, maar het oude Triumph is failliet gegaan en een jaar of 10 later is de naam opgekocht en is er vanaf nul een compleet nieuwe fabriek op een andere plek opgebouwd, er is dus nul fysieke historie aanwezig.
Citroën heeft wel een doorlopende historie van de oprichting tot het heden meen ik?
En vaak de massa producten waarvan niemand de waarde meer zag en dus massaal gesloopt zijn dus nu geld waard (een Kever,Eend, Mini) ik noem maar wat. Als er APK op zat was het 300 gulden waard en anders 50 voor de sloop.Dat staat hier geheel los van.......
Als we allemaal al die oude meuk bewaard hadden was het nu nog niets waard geweest. Toen was het roestig en versleten.
Dat dan weer wel, maar Citroën is 2 x failliet verklaard geweest en daardoor overgenomen.Citroën heeft wel een doorlopende historie van de oprichting tot het heden meen ik?
Dus wellicht 'iets' meer doorlopend dan de historie van bijvoorbeeld Bugatti.....??Dat dan weer wel, maar Citroën is 2 x failliet verklaard geweest en daardoor overgenomen.
De eerste keer in 1935, overgenomen door Michelin...de tweede keer eind '74, toen ingelijfd bij het PSA concern.
Edit: Erik was me net voor...
Nou niet echt,de Triumph naam rechten zijn direct na de ondergang in 83 door John Bloor gekocht,daarna heeft het een aantal jaren geduurdDaar weet ik dan weer minder van af, maar het oude Triumph is failliet gegaan en een jaar of 10 later is de naam opgekocht en is er vanaf nul een compleet nieuwe fabriek op een andere plek opgebouwd, er is dus nul fysieke historie aanwezig.
Citroën heeft wel een doorlopende historie van de oprichting tot het heden meen ik?
Respecteer ik Citroën niet genoeg in jouw ogen?Jazeker, alleen is het een paar keer van eigenaar gewisseld, de eerste keer door de gebroeders Michelin volgens mij. Een beetje meer respect voor Citroën zou wel op z'n plaats zijn. Er wordt vaak lacherig over gedaan, maar het heeft een zeer rijke historie, zowel technisch als maatschappelijk. En dan ook nog met een Nederlandse herkomst
We kochten vroeger oude Opels,Mini,s en Kevers voor een habbekrats en gebruikte ze als cross wagen. ,En vaak de massa producten waarvan niemand de waarde meer zag en dus massaal gesloopt zijn dus nu geld waard (een Kever,Eend, Mini) ik noem maar wat. Als er APK op zat was het 300 gulden waard en anders 50 voor de sloop.
Is inmiddels wegTriumph bonneville
€ 1.750,00
② Triumph bonneville — Motoren | Triumph — 2dehands
Bekijk bijlage 1828868
De DS kwam in 1955 op de beurs in Parijs, op zo'n draaiplateau, stond tussen de hoge hoedjes van Opel en Ford etc en leek afkomstig van een andere planeet.Een beetje meer respect voor Citroën zou wel op z'n plaats zijn. Er wordt vaak lacherig over gedaan, maar het heeft een zeer rijke historie, zowel technisch als maatschappelijk.
Nee hoor en ik had de XM met hydractief 2, maar weet wel hoe dat werkt. Modulerende kleppen en veel sensoren en je kunt het uitlezen met een drukschakelaartje en een ledje.Na de ds ging hun eigen techniek ze de pet te boven
Dus in potentie erg storingsgevoelig .Nee hoor en ik had de XM met hydractief 2, maar weet wel hoe dat werkt. Modulerende kleppen en veel sensoren en je kunt het uitlezen met een drukschakelaartje en een ledje.