Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk veul! Tov conventioneel voor: telescoop-vering alleen de onderpoten, achter: achterbrug, eventueel linken en stukje schokdemper.Holy onafgeveerd gewicht, inertie en frictie.
Ik weet niet precies waarom maar deze motor vind ik er DIK uitzien. En dan dik in de allermooiste/allerbeste manier die je maar kan verzinnen. PRACHTIG!Bekijk bijlage 1836093
Matchless G50 Bj. 1961, komplett restauriert Dissen - www.classic-motorrad.de
Classic-Racer Dissen, Guten Tag, ich habe mich entschlossen, meine Sammlung neu auszurichten und biete deshalb eine in 2021 komplett restaurie...www.classic-motorrad.de
Mooie machine maar zwaar overschat. Mechanisch- en vermogen technisch komen deze DOHC’s niet aan wat het uiterlijk belooft. (Woorden Ruud F. Goes)Bekijk bijlage 1836282
MV AGUSTA 750 AMERICA Wuerzburg - www.classic-motorrad.de
Youngtimer Wuerzburg, Eine lupenreine America, mit allen Unterlagen, aus 2. Hand. Das Motorrad stand lange in einer Sammlung und wird nun verk...www.classic-motorrad.de
bouwjaar 1975, concurrenten waren de cb 750 four en kawa Z1Mooie machine maar zwaar overschat. Mechanisch- en vermogen technisch komen deze DOHC’s niet aan wat het uiterlijk belooft. (Woorden Ruud F. Goes)
Een opmerking op Speedking niveauMooie machine maar zwaar overschat. Mechanisch- en vermogen technisch komen deze DOHC’s niet aan wat het uiterlijk belooft. (Woorden Ruud F. Goes)
Heb je gelijk in, is ook niet belangrijk ook. Die stroomverdeler en later de koplamp en cockpit van een Fiat… ach, cultuur.bouwjaar 1975, concurrenten waren de cb 750 four en kawa Z1
maar dit is net als een bimota of een koningsassen twin of later de honda NR750, die werd gekocht je omdat je hem mooi vindt , niet omdat het het snelste of beste vervoermiddel ooit is.
de blokken zitten technisch heel interessant in elkaar, echt smullen voor een werktuigbouwer.
er is een tandwieltrein voor de nokkenasaandrijving , het carter bestaat uit een soort juk waar de krukas in hangt , waar een enorme oliepan omheen zit.
Dus nadat je de carterpan laat zakken kan je de krukas inclusief de zuigers er onderuit uit laten zakken.
daarvoor hoeft het blok niet uit het frame.
4 lossecylinders ,
allemaal vreselijk duur bouwen , maar hier heeft een werktuigbouwkundige zich op uit mogen leven.
of een kawasaki Z1 dan sneller is of niet zal de oorspronkelijke eigenaar weinig uitgemaakt hebben.
huidige marktwaarde een kleine ton , dus achteraf als investering ook niet slecht.
Het linksysteem staat wel op jouw foto, onder het blok door.Ze zitten wel bij de achterbrug maar eentje is toch echt voor de voorvering!
Kan geen hele duidelijke foto´s vinden hoe het link systeem naar achter loopt maar vooraan zit geen vering.
Op dit filmpje is er wel iets van te zien, bij 0.25x afspeelsnelheid.
Staat/stond er 1 bij Goedhart Motoren
40 motoren is zo bijzonder niet,in de USA stonden ongeveer 1500 motoren in een schuur weg te rotten,kijk dat is bijzonder.Collectie klassieke motoren ontdekt in Japan
In Japan is een enorme collectie klassieke Japanse en Europese motoren ontdekt. In totaal gaat het om ongeveer 40 motorfietsen.www.motor.nl