Aparte motoren op Marktplaats en zo

8-)Meer lampjes dan de gemiddelde kermisattractie. En bijzondere tekst:

"wegens dringende werken aan ons ander huis en ik niet direct een garage kan zetten heb ik besloten mijn goldwing te verkopen en later zien we wel,"
En
"geen opkopers aub want de motor moet echt niet dringend weg"
Ook de 2e rijdende lampenwinkel gespot ?. 🤣
 
IMG_3056.jpeg

Voxan Café Racer - geringe Laufleistung von 6400 Km ! Kolsass - www.classic-motorrad.de
 
Dat is toevallig, ik heb staan kwijlen, nou ja bijna dan, bij een antraciet/rode bij Motorhuis Safe, destijds. Die wou ik kopen, maar had net het geld er niet voor. Was ergens in half jaren '80.
Ik heb nog steeds een zwak voor die motoren.
Ik heb ‘m ergens in 1986 nieuw gekocht bij Hans van Wijk in Zoetermeer. Een hele fijne motor; zat zelfs een olietemperatuurmeter en versnellingsaanduiding op het dashboard.
 
Dat is toevallig, ik heb staan kwijlen, nou ja bijna dan, bij een antraciet/rode bij Motorhuis Safe, destijds. Die wou ik kopen, maar had net het geld er niet voor. Was ergens in half jaren '80.
Ik heb nog steeds een zwak voor die motoren.
Na mijn eerste motor (cb400f) moest er een 2e komen, bij de lokale handelaar proef gereden op een gsx750es een blauw-witte EN op een gpz750ut in de kleur zwart.
De Kawa is het toen geworden :P
 
Nou ben ik n echte viertakttwinnert maar die triple Kawa’s vergeet ik nooit.
Wat n idiote scheurbeesten waren dat, heerlijk.
Voor n paar centen mocht er zo een verroeste rat hier het hok in.
Maar zo gaat het niet meer. Er klotst teveel geld. En niet op de juiste plekken.
De enige juiste plek is mijn set zakken. En mijn meissie kan héél ruime tuinbroeken maken.

devoordiegelegenheidwelntuinbroekwillende
 
Zeker weten. Maar dat vereist wel n zekere sterke financiële positie, niet ons allen gegeven.
En ik zou m liever als barebone goedlopend afgeragd heft kopen van degene die m jaren had.
Die dr ook nog even bij zegt: de vrij is stilstaand wat kut, zoek je naar neutraal rol m dan wat heen en weer, de koppeling krijgt nogal op zn lazer nou en dan.
 
Of je een motor kan betalen is een ander kwestie, kan dat niet hoef je je ook niet druk te maken over al dan niet er mee rijden.
En om een beetje de boel in verhouding te zetten, die "dure" klassieke Kawa kost minder als de gemiddelde nieuwe auto in Nederland. ;)
 
Zeker weten. Maar dat vereist wel n zekere sterke financiële positie, niet ons allen gegeven.
En ik zou m liever als barebone goedlopend afgeragd heft kopen van degene die m jaren had.
Die dr ook nog even bij zegt: de vrij is stilstaand wat kut, zoek je naar neutraal rol m dan wat heen en weer, de koppeling krijgt nogal op zn lazer nou en dan.
Zo eentje??
IMG_3069.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan