Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoge prijs voor een vastgelopen motor, waarvan je niet weet wat de toestand van de cilinders is.
Prijzen van tweetakts gaan helemaal nergens meer over. Voor wrakken rs250/rgv betaal je al 10000€. Hou ze maar dan.Hoge prijs voor een vastgelopen motor, waarvan je niet weet wat de toestand van de cilinders is.
Klopt, ik kan mij de motorbeurs in Hardenberg nog herinneren, ergens 80er jaren. Toen wilde iedereen een oldtimer viertakt, en werden de tweetakten niet, of voor heel weinig verkocht. Tot de tijd aanbrak, dat er minder viertakten aangeboden werden. En restaurateurs zo langzaam aan, ook tweetakten begonnen op te knappen.Prijzen van tweetakts gaan helemaal nergens meer over. Voor wrakken rs250/rgv betaal je al 10000€. Hou ze maar dan.
zodra de wet er door is dat er geen druppel olie onder het carter mag hangen is de waarde van elk Engels voertuig gelijk aan de schrootprijsDie koop je per kilo binnen afzienbare tijd
Die koop je per kilo binnen afzienbare tijd
zodra de wet er door is dat er geen druppel olie onder het carter mag hangen is de waarde van elk Engels voertuig gelijk aan de schrootprijs
Ik vind 10 ruggen ook teveel voor een nette.ik ben nog wel geïnteresseerd. Maar niet voor de prijzen die ze nu vragen.
En helaas ben ik ook geen jong volk meer.
dat duurt nog wel even, voor mij te lang denk ik.Ik zit te wachten tot Norton Commando's goedkoper gaan worden.
Bij Carpetland wat stukken hoogpolig snijverlies uit de dumpster vissen. Vastzetten met wat safety wire.Gewoon een bakje eronder hangen, geen probleem.
En ik zie regelmatig dezelfde motoren opnieuw aangeboden worden op Marketplace op fb of 2dehands maar owee als je over hun vraagprijs iets durft te zeggen. Dan is het altijd:'prijs is vast, er komt al iemand kijken'.Klopt, ik kan mij de motorbeurs in Hardenberg nog herinneren, ergens 80er jaren. Toen wilde iedereen een oldtimer viertakt, en werden de tweetakten niet, of voor heel weinig verkocht. Tot de tijd aanbrak, dat er minder viertakten aangeboden werden. En restaurateurs zo langzaam aan, ook tweetakten begonnen op te knappen.
Bij de nieuwe generatie oldtimers, lijkt het net andersom te gaan.
Dat is ja, in orde. Een beter bevestiging, van geen tijd insteken, kun je niet krijgen.En ik zie regelmatig dezelfde motoren opnieuw aangeboden worden op Marketplace op fb of 2dehands maar owee als je over hun vraagprijs iets durft te zeggen. Dan is het altijd:'prijs is vast, er komt al iemand kijken'.
Ik hoop dat je gelijk hebtDat is ja, in orde. Een beter bevestiging, van geen tijd insteken, kun je niet krijgen.
Trouwens, ik ben ervan overtuigd, dat de markt nog eens helemaal omkiept. En dan kunnen we weer oudjes kopen, voor oude prijzen.
En dat duurt misschien niet eens zo lang meer.
Ik snap er bij auto's, motoren en fietsen al een tijdje niks meer van. Er wordt met geld gezwaaid voor dingen die het echt technisch niet meer waard zijn.Dat is ja, in orde. Een beter bevestiging, van geen tijd insteken, kun je niet krijgen.
Trouwens, ik ben ervan overtuigd, dat de markt nog eens helemaal omkiept. En dan kunnen we weer oudjes kopen, voor oude prijzen.
En dat duurt misschien niet eens zo lang meer.
Ben nu mijn pas, middels Marktplaats, aangeschafte 3TJ aan het klaarmaken voor SAM Evo 400 deelname.3TJ model is mooier
Ik heb er een andere achterveer in gemonteerd. Van een Thunderace omdat die instelbaar is. UPSD vork zou ik willen maar mag niet mits origineel geleverd. Voorvork is wel iets aangepast. Lichter subframe mag ook maar ik wil hem verder zo origineel mogelijk houden. Stalen remleidingen etc. en daar blijft het wel bij.Leuk ding, moet hij helemaal origineel blijven, of mag een lichter subframe enz ook?
Was afgelopen weekend naar een rs 250 gaan kijken. Op foto zag het ding er eigenlijk wel netjes uit maar in het echt... Eén of andere kickstarter erop gezet en die was met een vlamtoorts op maat geplooid, alle blokbouten en aluminiumdelen geoxideerd, had nog de originele zuigers, krukas, Pv's,... En dat was dan precies nog een positief verkoops argument. Prijs 11000€.Ik snap er bij auto's, motoren en fietsen al een tijdje niks meer van. Er wordt met geld gezwaaid voor dingen die het echt technisch niet meer waard zijn.