Aparte motoren op Marktplaats en zo

M.b.t dat 'inschrijven' en 'uitschrijven'. Ik ken bij wisselen van eigenaar niet anders dan 'overschrijven'.

Betekent dit dat je in Belgie je motor kunt verkopen en deze als verkoper kunt 'uitschrijven' en de koper vervolgens als afzonderlijke procedure de motor moet 'inschrijven'.

En hebben ze in Belgie ook zoiets als het schorsen van het kenteken. Dus dat je een motor koopt als project en deze direct schorst waardoor je dan niet door een keuring hoeft maar pas als je de schorsing opheft.

Dat komt omdat in Nederland het kenteken bij het voertuig hoort, vandaar overschrijven.
In de meeste andere landen is dit niet zo.

Schorsen is ook enkel in Nederland, alleen hier krijgen ze het verzonnen dat je iemand geld moet geven om niet te mogen rijden met je voertuig.

Het in- en uitschrijven gaat via de verzekering dacht ik. (Maar ik ben geen belg)
Als er gekeurd moet worden dan moet dat bij een onafhankelijk keuringstation, al dan niet via je eigen garage.
 
Dat komt omdat in Nederland het kenteken bij het voertuig hoort, vandaar overschrijven.
In de meeste andere landen is dit niet zo.

Schorsen is ook enkel in Nederland, alleen hier krijgen ze het verzonnen dat je iemand geld moet geven om niet te mogen rijden met je voertuig.

Het in- en uitschrijven gaat via de verzekering dacht ik. (Maar ik ben geen belg)
Als er gekeurd moet worden dan moet dat bij een onafhankelijk keuringstation, al dan niet via je eigen garage.

_O- _O-
 
Dat komt omdat in Nederland het kenteken bij het voertuig hoort, vandaar overschrijven.
In de meeste andere landen is dit niet zo.

Schorsen is ook enkel in Nederland, alleen hier krijgen ze het verzonnen dat je iemand geld moet geven om niet te mogen rijden met je voertuig.

Het in- en uitschrijven gaat via de verzekering dacht ik. (Maar ik ben geen belg)
Als er gekeurd moet worden dan moet dat bij een onafhankelijk keuringstation, al dan niet via je eigen garage.
Er zijn in Nederland mensen failliet ( echt )gegaan door een oud brommertje dat ze onverzekerd in een schuur hadden staan
Was pas nog op de radio dat dat een heel ernstige gerechtelijke dwaling was van de overheid
 
Inderdaad. Heb zelf een jaar of 10 geleden zo'n boete gehad vanwege oude cb500four in onderdelen. Was toen al iets van E460,-.

Echt een absurd hoog bedrag.
 
Er zijn in Nederland mensen failliet ( echt )gegaan door een oud brommertje dat ze onverzekerd in een schuur hadden staan
Was pas nog op de radio dat dat een heel ernstige gerechtelijke dwaling was van de overheid

dan hebben ze eerst 2 brieven van de RDW genegeerd , en daarna een bon van 350 euro gekregen.
als je daarvan failliet gaat is er iets mis met je financiele positie.
 
1 brief destijds ontvangen die aan mijn aandacht was ontglipt zag ik later. Dat is dus eigen schuld.

Blijft wel dat het bedrag niet in verhouding staat tot de fout in mijn ogen. Bedrag was destijds ruim boven de E400,- Gewoon maar betaald en weer verder.
 
dan hebben ze eerst 2 brieven van de RDW genegeerd , en daarna een bon van 350 euro gekregen.
als je daarvan failliet gaat is er iets mis met je financiele positie.
Weet niet hoe je dit kunt linken
IMG_0019.png
 
Weet niet hoe je dit kunt linken
Bekijk bijlage 1997085
wellicht een enigzins fantasierijk artikel van de kwaliteitskrant de correstpondent?
ik weet niet hoe je in een cel kunt belanden voor één bekeuring.
laat staan dat er duizenden mensen een auto in de garage hebben staan en niet weten hoe je moet schorsen.
en allemaal door de rechter naar een cel worden gestuurd.
 
wellicht een enigzins fantasierijk artikel van de kwaliteitskrant de correstpondent?
ik weet niet hoe je in een cel kunt belanden voor één bekeuring.
laat staan dat er duizenden mensen een auto in de garage hebben staan en niet weten hoe je moet schorsen.
en allemaal door de rechter naar een cel worden gestuurd.
Nou de correspondent is geen flut organisatie, maar laat maar je hebt gelijk
 
Heeft idd een heel groot hipster gehalte.. Vind het zelf ook niet mooi. Maar apart is het wel dat een motor zoveel geld kan kosten.. :+

Altijd jammer dat ze er zo'n hipster geval van maken met een afgehakte kont / lelijke uitlaat .. Had hem intact gehouden met de normale houding dan was het echt wel mooi geweest.

Bijv. zo'n airbox removal met van die fancy pod filters;
Zorgt voor minder koppel, meer herrie en minder soepel lopen van het blok.

Alles voor de looks dan maar..
 
Heeft idd een heel groot hipster gehalte.. Vind het zelf ook niet mooi. Maar apart is het wel dat een motor zoveel geld kan kosten.. :+
Dat is niet zo moeilijk: ik heb een standaard GSXR10000 (K7) met een standaardprijs van 16.000 euro naar 40.000 euro te weten upgraden met spulletjes en tuning :Y.
 
Terug
Bovenaan Onderaan