Aprilia SMV 750 Dorsoduro deeltje II

Status
Niet open voor verdere reacties.
hij is zonder DB- killer een tikkie aso als je het mij vraagt.

uhm... wat doen de mensen hier op het forum die met een akra rijden?
Met of zonder DB- killer?
 
Nice!

Zul je geen spijt van krijgen.... Waar heb je ze gemonteerd? Kon je het niet bij je voor de deur doen? Zo een grote operatie wat het toch ook weer niet?
 
en daar stond het op mij te wachten:
[afbeelding]
:} :} :}


Toen ging het open
[afbeelding]
:9~


effies afbreken (kijk de nieuwe steil.. motor schoene en korte broek)
[afbeelding]
Stiekum vind ik hem zo ook wel mooi :)
[afbeelding]
IK heb hem ook effies zonder dempers gestart })


effies preutzen
[afbeelding]

[afbeelding]

en toen was het klaar ik schrok wel een beetje gezien de foto :P
[afbeelding]

dan nog wat foto's gemoteerd en wel
[afbeelding]
[afbeelding]

wat een gat hé??
[afbeelding]
})

Ziet er goed uit, ook al vind ik persoonlijk de dempers niet de mooiste voor de DD ;)

PS Vraagje aan degenen met andere dempers, kan er nu nog iemand achterop zitten zonder vast te smelten aan de dempers :?
 
Laatst bewerkt:
Nice!

Zul je geen spijt van krijgen.... Waar heb je ze gemonteerd? Kon je het niet bij je voor de deur doen? Zo een grote operatie wat het toch ook weer niet?

De spullen kwamen binnen bij het motorbedrijf van een vriend van mij. Het is dan net zo makkelijk om het gewoon daar te doen met goed gereedschap.
het is inderdaad niet heel erg moeilijk, achteraf moet het lukken met het gereedschap zetje onder de buddy :)

ZONDER!! niks aso, hij moet herry maken!
Heb jij ze er ook onder gemonteerd en rij jij dan zonder?

Ziet er goed uit, ook al vind ik persoonlijk de dempers niet de mooiste voor de DD ;)

PS Vraagje aan degenen met andere dempers, kan er nu nog iemand achterop zitten zonder vast te smelten aan de dempers :?

Welke dempers vind jij dat het mooiste?

ps, iemand achterop??? waar is dat voor nodig???

En............; klinkt ie net zo mooi als je verwacht had :P

Zijn er standaard ook undertrays te koop ?

Het klinkt erg goed, ik heb net de db-killers er weer in geschroefd en ga effies kijken hoe het dan rijd. Ik durf zonder niet op mijn werk aan te komen denk ik...
 
Ben nu toch wel heel benieuwd hoe zoiets klinkt (zonder de db-killers dan)...

Rij nog met de standaard dempers en bevalt me ook prima. Gorgelt lekker bij gas dicht :)
 
Ik vind de dempers van sc-project erg fraai en als goeie 2de MIVV :)

Maar kan je nu achterop zitten met die dempers dan??:?
 
Ik rijd ook met de akra's zonder DB-killers. Ik vind die herrie nog wel meevallen, op mijn vorige DD had ik de Arrow's zitten....die maakten pas herrie! Je kan trouwens makkelijk met iemand achterop rijden zonder dat diegene aan de dempers vast plakt!
 
Ik vindt de EXAN dempers ook wel fraai en kosten minder dan de akra's

De modellen zijn bijna gelijk aan de LeoVince en met E keur en uitneembare Db killer voor het hoge stort koker gehalte ;-()

Als er meerde DD rijders intersse hebben hoor ik het wel

ovalicarboniocarboncap1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als er meerde DD rijders intersse hebben hoor ik het wel

bedoel je om samen een inkoop te doen ofzo?
of importeer je die dingen zelf?
en wat kost zoiets dan eingelijk?
 
Ik rij zelf met de Akra's zonder de db killers, heerlijk geluid, roffelt er lekker op los

Vind de Akra's nog steeds het mooist, mooiste afwerking en vorm, de rest vin ik er erg goedkoop uitzien.
 
Ik rij zelf met de Akra's zonder de db killers, heerlijk geluid, roffelt er lekker op los

Vind de Akra's nog steeds het mooist, mooiste afwerking en vorm, de rest vin ik er erg goedkoop uitzien.

ik ben het helemaal met je eens vandaar dat ik ze ook gekocht heb.

Alleen rij ik naar mijn werk met DB killers... en ik haal ze er denk ik uit als ik met vrienden ga rijden want het geluid is wel mooier zonder de killers })
 
Ik rij zelf met de Akra's zonder de db killers, heerlijk geluid, roffelt er lekker op los

Vind de Akra's nog steeds het mooist, mooiste afwerking en vorm, de rest vin ik er erg goedkoop uitzien.

Smaken verschillen gelukkig *O*
 
Weet iemand waar je zo een metalen kapje kan vinden dat gedeeltelijk over je koppelingsdeksel valt? Het is een soort van bescherm kapje..
 
Weet iemand waar je zo een metalen kapje kan vinden dat gedeeltelijk over je koppelingsdeksel valt? Het is een soort van bescherm kapje..
gewoon via de dealer bestellen, is het kapje wat standaard op de factory zit, heb hem besteld ( kost rond € 35-40 zoiets) kapje heb ik al in huis echter ontbreekt er 1 lange bout.....en die staat al 3 weken in back order...
 
Laatst bewerkt:
ZONDER!! niks aso, hij moet herry maken!
[ moraalmodus] een beetje extra geluid is prima maar het moet geen teri..herrie zijn.
en ja ik rij zelf ook met MIVV vervangingsdempers, en als ik daar de db killer uit haal ( wat ik uiteraard even gedaan heb, nieuwsgierig als ik ben) is het geluid niet te harden en wél aso en al helemaal niet "stoer". :N

Maar zoals voor alles geldt: doe wat je niet laten kunt [einde moraalmodus] :W
 
Laatst bewerkt:
-O- Net ff de Dorso schoon gemaakt en stukkie gereden en toen zag ik n spijker in mn achterband zitten :(

Dus nu de vraag; n prop erin of n andere band er omheen :?

En dan komt weer t probleem, welke band gaan we nemen :?
 
Da's mooi klote. Maar ik zeg andere band! Prop is enkel bedoeld om thuis te komen.

Welke? Blader deel 1 maar eens door. Zoveel mensen zoveel wensen......
 
Het tijdschrift motorplus van deze maand besteed aandacht aan 7 sportieve tourbanden.

misschien een tip
 
Het tijdschrift motorplus van deze maand besteed aandacht aan 7 sportieve tourbanden.

misschien een tip

Ja heb ik gelezen :) bedankt anyway ;)

Ik twijfel nog n btje tussen de Dunlop Sportsmart en de Continental Roadattack
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan