op www.motorcycle-dk.com staat een movie van een porsche gt3 tegen een r1 op de nurburgring.. het enige waarom de r1 het moest afleggen omdat het rond het vriespunt was en die gast op z\'n r1 zijn banden niet warm kon krijgen..een porsche gt3 gaat harder door de bocht dan een r1...
op de rechte stukken is een r1 sneller...
Ja, pas maar op!....vooral voor volvo\'s!!
Ik heb volgens mij een volvo-trauma opgelopen.Jij bent echt blij met Volvo\'s...of niet.
Maar als een auto in racestand staat, volledig afgestelt op circuit gebruik, dan knalt ie een motor in de bocht voorbij, klaar.
Zelfs voor Alfa Romeo was er een.
Allemaal Lastige Flut Auto\'s, Roesten Onder Meest Eenvoudige Omstandigheden
lekker realistisch:
SUZUKI= Stuur U Zelf Uw Kist In
en voor de Honda rijders onder ons:
HONDA = Hoge Onkosten Na Dure Aanschaf
\'t zal ook geen Belg zijn he?
Natuurlijk heeft een auto veel meer grip.
Ik had nog niet eerder berichten gelezen dat die Alfa zo listig was met de achterkant (lees: je hebt het echt wel bont gemaakt met die actie)
Begrijp ik het nu goed dat je met een achterwiel de witte lijn pakte en daardoor rond ging ?
Wel knap met een voorwielaandrijver
Maar euhh.. altijd je eige lijn volgen jw, nooit een ander proberen te volgen want ooit kom je zeker een betere tegen waardoor jij de fout in gaat als je probeert te volgen. dat geld voor motor en auto
Mooie is dat die Bora jouw een enorme idioot vind om je wagen te ver te drijven maar dat ie wel blij is dat ie geen getuige of anders betrokken partij in dit verhaal wordtOp Maandag 10 september 2001 10:28 schreef J.W het volgende:
Mooie is wel dat die Bora dacht dat ik de sherrif was, omdat ik niet tegen de vangrail ben aangevlamd.