* back *

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


again..met m'n bos-uitlaatje :)
 
Dan vind ik je een lompe lul B|
Al eens nagedacht over de consequenties als je een ongeluk veroorzaakt? Van mij part ben je rossi en heb je met je kersverse rijbewijs een perfecte machinebeheersing, als jij over een kind heen rijdt (zeg niet dat dat nooit gebeurd, ik heb het zien gebeuren :X ) zal de verzekering er alles aan doen om jou zo hard mogelijk te naaien. Een ongeluk hoeft niet altijd je eigen schuld te zijn.
:r Moraalridder...

Laat die jongen lekker rijden, je bent alleen jarloers dat hij wel t geld ervoor heeft wat leuks te kopen en zegt toch dat ie al 3200kilometer heeft gereden, en heeft ook nog aanvullende cursus gedaan, die weet echt wel waar die mee bezig is :} :}
 
Dus je bent inderdaad een botte, domme, naïeve lul...
Denk je dat ze nog steeds alleen naar je papiertjes kijken als je per ongeluk een kind in een rolstoel gereden hebt? Als de verzekeringsmaatschappij een paar ton uit moet keren? Dan wordt jij volledig kaal geplukt! Sukkel! En dan mag jij de komende 20 jaar je loon afdragen aan de verzekeringsmaatschappij!

Tuurlijk wordt er normaal niet zomaar een technisch onderzoek verricht, maar als een 20 jarig lulletje een ongeluk veroorzaakt met een R1, dan zullen ze er niet voor terug deinsen om even een simpele, kleine keuring uit te laten voeren. Als jij eens wist wat commerciële instellingen allemaal doen als er veel geld mee gemoeid is...

Dus als ik je mag vragen: hoe slim vind je jezelf????
 
thx :)

njah..is idd wel duur fietsie... maja... is wel om van te :9

en ik denk zolang ik er met m'n koppie bij blijf tijdes het rijden...
en normaal rijd..... er ni echt e probleem is.

ciaoz.

(ps tis toch beter dan op e opgefokte brommer 90km/h rijde eh...;hmz....

da mag ook ni, maar als je weet hoeveel er het wel doen.....hmz... en ook al es aan gedacht hoeveel er rondrijde gewoonweg ZNDER verzekring? koekblikke..moto's...brommers etc...hmz..ik heb er dan toch 1 :9
 
waarom altijd da gezeik over "mensen doodrijden...rolstoel etc etc...


kijk GVD waar je rijd...en rij normaal, dan kom je zo e dinge ni tege

maar tzijn meestal de laagvliegers (speeddevils dus) die zo e dinge zegge van "iemand doodrijde..."...omda ze zo gevaarlijk rijden....tja, wa wil je dan...

zolang IK ni in fout ben hebbek geen probleme....

een moto wordt altijd vergeleken met een moordmachine..;tja, dat zijn ze mss wel, maar gebruik ze dan zo niet ... djeeez |(
 
en ja, is all-risk verzekerd, dus stop nu aub es met dingetjes te zoeke om me af te breke....

moto all-risk verzekerd in België?
jij moet ook niet gaan werken om geld te hebben precies ;)

ik wil nu niet lastig doen he, maar wat een belgische verzekeraar je vertelt, daar zou'k niet teveel naar luisteren, zij vertellen en gooien met bloemetjes zolang jij maar betaalt ... tot er wat gebeurt (en dan heb ik het niet alleen over een motoverzekering).
hopelijk kom je het nooit te weten en haal je van zodra het kan een rijbewijs dat bij je voertuig past. let wel, ik vind het al een goeie zaak dat je een verzekering hebt, voor de tegenpartij dan. want er rijden veel lullen rond zonder verzekering of rijbewijs, als je daar dan mee betrokken wordt in een ongeval...
 
waarom altijd da gezeik over "mensen doodrijden...rolstoel etc etc...


kijk GVD waar je rijd...en rij normaal, dan kom je zo e dinge ni tege

maar tzijn meestal de laagvliegers (speeddevils dus) die zo e dinge zegge van "iemand doodrijde..."...omda ze zo gevaarlijk rijden....tja, wa wil je dan...

zolang IK ni in fout ben hebbek geen probleme....

ok, mijn laatste reactie in dit topic anders komt Bakkie me opzoeken en dat willen we niet :P

Zoals ik al eerder aangaf, een ongeluk hoeft niet altijd aan jou te wijten te zijn. Ik heb het een keer gezien dat iemand over een kind heen reed. Dat kind rent de straat over, vlak voor de motor, loopt tegen de motor aan, motor gaat onderuit, sleurt kind nog een stuk mee...enfin, ik zal je de (bloederige) details besparen: kind in ziekenhuis, motor total. De motorrijder kan er niks aan doen. Maar hoe onredelijk ook, de wet beschermd nou eenmaal zwakkere verkeersdeelnemers (net als die dronken idioot die door rood licht fietst |( ) en daar kun je niets aan doen. Ook al ben je niet fout, je bent wel verantwoordelijk. En op het moment dat jij in zo'n situatie verzeild raakt ziet de verzekering aan de ene kant een R1 staan en aan de andere kant ligt een 25kw rbw, dan gaan ze echt wel even kijken of die R1 daadwerkelijk 25kw is. Leuk dat ze vertellen dat ze bijna nooit doen, maar als ze dat bij jou doen ben je de spreekwoordelijke lul ;)

Nou zal het mij persoonlijk aan m'n reet roesten. De verzekering betaald toch wel als er iets gebeurt, ik zou het alleen jammer vinden als jij de rest van je leven droog brood moet eten en op de fiets naar je werk omdat de rest van je inkomen naar de verzekering gaat omdat die de gemaakte kosten op jou verhaalt. (Met een beetje mazzel rijd je iemand dood, een begravenis is goedkoper dan 3 maanden IC + revalidatie :X )

Ik hoop dat het nooit gebeurt, dat jij lekker op je R1 doorrijdt en veel plezierige kilometers maakt. :)
 

Het enige waar je mee moet uitkijken met een R1 (buiten de kwestie verzekering om), is het vermogen. Voorderest zal die alles goed doen, remmen/scherp sturen e.d.
Het is een fiets die geen beginnersfoutje tolereert als teveel gas in/na een bocht, kijk daar maar goed mee uit.

Voor de rest, veel plezier enne kijk aub uit. ;)

(zou zelf geen r1 aanraden, maar das anders) O-)
 
ja kweet het,

maar ne maat van mij... (rijden zo met 3 vriende altijd regelmatig es rond)
heeft ook een R1 (hij is wel 22 :p en heeft z'n zwaar rijbewijs al, en die leert me wel de kneepjes van hoe je het wel en niet moet doen ivm sturen van een R1 het is identieke fiets van hem..dusja, is altijd handig.

ps, mja verzekering..all-risk... bwa, da valt eigenlijk goed mee zenne.... (ps horeca verdient goed eh :) ...aleja.. veel uren 12 tot 15 per dag...maja...als ge iet wilt int leve moet ge der maar wa voor over hebben....

en ja...nog ff rondrijde...maken dak niemand omverrijd... en dan hebbek mijn zwaar rijbewijs

maar ondertusse, lekker veel gaan :]

ciao guys
 
moet gewoon zorge dak niemand ni doodrij door mijn fout :X O-)
Dus alle mensen die wel een ongeluk veroorzaakt hebben met overlijden/invaliditeit tot gevolg hebben dus de keuze gemaakt om dat wel te doen :?

Ook al zegt Emile Ratelband: "succes is een keuze!!!" een ongeluk zit in een klein hoekje
 
De motorrijder kan er niks aan doen. Maar hoe onredelijk ook, de wet beschermd nou eenmaal zwakkere verkeersdeelnemers (net als die dronken idioot die door rood licht fietst |( ) en daar kun je niets aan doen. Ook al ben je niet fout, je bent wel verantwoordelijk.

Als een persoon de straat oploopt zonder te kijken en de bestuurder kan er echt niks aan doen ben je niet verantwoordelijk.
In Tilburg is ooit iemand dood gereden( wel meer dan 1 trouwens) maar die stak over en werd door een auto gecshept die 20 km te hard reed. De autobestuurder kon er niks aan doen, want met 50 was het ook gebeurd. Dat de gevolgen dan misschien anders waren geweest hebben ze niet over gsproken.

it eigen ervaring weet ik ook dat het onzin is dat fietsers/bromfietsers ALTIJD in het gelijk worden gesteld. Dit is pertinent niet waar, ik trok op een regenachtige avond een fietser onder de auto door die geen licht voerde, en mij verzuimde voorrang te verlenen. Hij zat fout, niet moeilijk overgedaan gewoon alles uit gekeerd gekregen.

OT.

Mooie bike heb je, aangezien , zoals eerder gezegd, de verzekering maar wat lult zou ik het een szwart op wit vragen dat je uitgekeerd krijgt in geval van een ongeval/crash. Als je verzekerd bent zal dat niet zo moelijk zijn.

Drive safe and with fun. :]
 
(Afbeelding)

hier ff m'n beestje :) binnekort pic's met motopak enz....

Mooie bike hoor, heb is effe zitten lezen en ik vind het personlijk niet verstandig om zo rond te rijden, maar als jij je er goed bij voeld moet je het zeker doen en als niemand problemen maakt gewoon doen.Zo lang je maar geen brokken gaat alles goed ,das mooi want ben wel jaloers dat je ene r1 rijd.
Dat mag je gerust weten ;)
 
buiten dat het een fijne fiets is :) Is het denk ook ik niet een geschikte beginners motor. maar voor de rest, have fun :]
 
waarom altijd da gezeik over "mensen doodrijden...rolstoel etc etc...


kijk GVD waar je rijd...en rij normaal, dan kom je zo e dinge ni tege

maar tzijn meestal de laagvliegers (speeddevils dus) die zo e dinge zegge van "iemand doodrijde..."...omda ze zo gevaarlijk rijden....tja, wa wil je dan...

zolang IK ni in fout ben hebbek geen probleme....

een moto wordt altijd vergeleken met een moordmachine..;tja, dat zijn ze mss wel, maar gebruik ze dan zo niet ... djeeez |(

Waarom altijd dat gezeik dat mensen zo goed kunnen rijden?

Toevallig heb ik gister nog een afloop gezien van een ongeluk waarbij een auto zo maar uit een parkeervak reed en meteen wou keren, de motorrijder was er tegenaan geknalt zonder dat die te hard had gereden.

Wacht maar totdat je het van dichtbij ziet, dan praat je wel anders..

En dan nog even over die geweldige verzekering van je.. je bent echt heel erg dom als je denkt dat wanneer je je premies netjes betaald dat je dan altijd uitgekeerd krijgt van de verzekering, zouden ze bij iedereen moeten doen zeg.. dan is de tent zo leeg..

Hopeloos geval dit..
 
bwa


niet geschikt als beginnersfiets...ik weet het eigenlijk niet zo goed,

1) hij is krachtig :) (om het zachtjes uit te drukke O-) )

2) stuurt wel lekker..aleja, ik bedoel, hij reageert echt goed op je rijstijl / bewegingen..

3)... heb nooit (zelden(lesmotor) op een andere motor gerede...zou niet weten hoe een lichtere motor is dusja... ineens goed/zwaar begonnen ivm het motorrijden... dan leer je ook alles "in 1 keer" maja...

4) zoals ik al zei...
je kan iemand met zwaar rijbewijs, op een R1 zetten, die zich te pletter rijd door roekeloos rijgedrag en er niet met z'n verstand bij te zijn...

of je kan iemand van 20 op een R1 zetten, die GOED weet wat hij aan het doen is, ... en hier ook aan BLIJFT denken tijdens het rijden... tis maar e vergelijking...
ps. (ja... ga ik es probere, zwart op wit late notere door verzekering....kan nog handig zijn.)

moto-rijden = nadenken / met je koppietje bij bliven :+

(niet zoals de meeste koekblikkers B|
 
en jaja.... ongeluk schuilt soms in een klein hoekje..en het moet niet altijd je eigen fout zijn... etc etc... yezz, we all know that ... maja... int leve moe je maar es e risico durve nemen, je gaat mij niet zegge dat je nog nooit bv. erges te snel hebt gereden, foute gemaakt in het verkeer etc...tja, zijn ook risico's die je zelf neemt he..je weet wat de gevolge kunnen zijn.. DEAL WITH IT..+)

.... (heb het gevoel dat dit weer meerdere reacties gaat uitlokken...hmz....
 
en jaja.... ongeluk schuilt soms in een klein hoekje..en het moet niet altijd je eigen fout zijn... etc etc... yezz, we all know that ... maja... int leve moe je maar es e risico durve nemen, je gaat mij niet zegge dat je nog nooit bv. erges te snel hebt gereden, foute gemaakt in het verkeer etc...tja, zijn ook risico's die je zelf neemt he..je weet wat de gevolge kunnen zijn.. DEAL WITH IT..+)

.... (heb het gevoel dat dit weer meerdere reacties gaat uitlokken...hmz....

Dat hoor je mij toch ook niet zeggen of wel soms?

En je begint nou wel heel dom uit je nek te lullen.. Eerst van "mij gebeurt dat niet" en nu opeens kan het wel?

Je bent wel erg makkelijk over te halen..

Als 3 mensen nou is zeggen dat je op een Honda Shadow (de 500cc) moet gaan rijden, heb je dan ook binnen 5 minuten je R1 ingeruild?
 
zucht...


ga gewoon geen moeite doen om op post zoals die mongool hierbove post...
das bij deze ook weeral gezegd.

heb betere dinges te doen.

zoals op een R1 met een fucked up verzekering te gaan rijden. B| zucht* :z

byez
:]
 
mja... srry als iemand es enthousiast is ...

zal al nix meer zegge.... :X


B|

trek ut je nie an
hijs gewoon jalours :+

maar het is leuk dat je zoiets even mee deelt
maar hoe zit dat nou eigelijk met een 25kw R1

trekt hij erg langzaam op of stopt hij eerder in toeren en wat is je top snelheid?
 
trek ut je nie an
hijs gewoon jalours :+

maar het is leuk dat je zoiets even mee deelt
maar hoe zit dat nou eigelijk met een 25kw R1

trekt hij erg langzaam op of stopt hij eerder in toeren en wat is je top snelheid?


L
E
Z
E
N

kip zonder kop :+
Hij is vol vermogen...een R1 met injectie op 25kw krijgen :? , gaat lastig lukken hoor, of je moet er 3 pitten uit trekken.
 
euhm....

zoek es op hoeveel pk'tjes een R1 standaard heeft...(doe daar een paar bij :9 )

en dan zou je even naar 34 pk moeten gaan ? (25kw) njaaah, het kan...technisch... maareuh... topsnelheid dan? lol..denk dat ie niet eens zal vertrekke :p want ondertss heb je gans je blok gesloopt :9

hij staat vol vermogen... ooit heeft hij "technisch "op 25 kw gestaan, maar staat nu in belgie hier mooi op vol vermogen. :)

8-) ben er mee weg
:]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan