* back *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ik niet snap smirnoff. Je krijgt hier zo ongelovelijk veel tegengas van zo veel (o.a. ook zeer ervaren) mensen, zet je dat nou niet aan het denken? Denk je na het lezen van al deze "ik vind je knettergek"-berichten nu helemaal nooit van "hmm zouden ze misschien gelijk hebben?". Enige zelfreflectie kan natuurlijk geen kwaad he :)

Persoonlijk denk ik hetzelfde als de meeste hier, je bent te jong om werkelijk te weten waar je aan begint. Maar goed, dat moet jezelf weten. Dat je na 3200 km nog geen ongeluk hebt gehad, betekent niet dat je dat aan jezelf te danken hebt ('t is eerder geluk dan wijsheid).

Maar goed, zolang je niemand schade berokkent moet je zelf weten wat je doet :)

goh... tegengas van ervaren/niet ervaren mense.. mm, meestal draait het gewoon omdat ik met een R1 rij..en sommige dat gewoon niet euhm, kunne verdragen :X (beetje jaloers)
enneuh, leren moet je het toch hoor, of het nu met een R1 is of een weet ik veel welke moto, tligt gewoon aan de persoon die er mee rijd. njah, als ik opstap terwijl ik half aan het :z ben..kome er wel ongelukke van..maar anders...(hopelijk) niet.

enneuh, om eerlijk te zijn, als ik jullie zo bezig hoor, zou ik schrik beginnen krijgen om op gelijk welke moto te stappe, want ik ga iedereen ff invalide enz rijden... :z :X

Als we dan toch aan het zeiken zijn:

Meerdere reacties achter elkaar in één topic posten
Denk hierbij aan als je bijvoorbeeld meerdere mensen wilt quoten, het is dan gewenst dat je al die quotes in één reactie zet en niet verspreid over meerdere posts. Per ongeluk dubbelposten kan altijd gebeuren, maar probeer het te voorkomen door niet direct meerdere keren op de Post knop te drukken.


ah ok. srry. :X zal ni meer gebeuren O-)

ciaoz
 
"iedereen die pas rijd maakt een smakker "... zucht :z ja, welja,om even in jouw redenering te blijven... tis niet omdat je een "smakker" maakt..dat je dan ook al direct iemand dood hebt gereden he... vallen..kan gebeuren, maar is wel een groot verschil tussen iemand aanrijden & zelf hard neergaan (hopelijk alleen blikschade :)

en omdat je al zegt van "meneer rijd een R1", ga ik er 100% van uit, dat het net zoals 65% van de posts hier, om jaloezie draait :X ?
Ik ben ff nieuwsgierig.... waarom heb je je motor all-risk verzekerd???

Want je geeft zelf toe dat er een kans is dat je zelf onderuit gaat.... en dan moet je motor gemaakt worden.... en krijgt de dealer meteen opdracht tot een technisch onderzoek, want de combinatie 25kw-R1 met zoveel schade trekt toch wel de aandacht van je verzekeraar.... dus dan komt uit dat de motor niet teruggetuned is, dat je de verzekering heb opgelicht, en krijg je niet alleen de schade NIET uitbetaald, maar krijg je ook een rechtszaak wegens fraude aan je broek.... met als zeer waarschijnlijk resultaat een flinke boete, een schadevergoeding die je aan je verzekering mag betalen, je motor wordt in beslag genomen, je rijbewijs wordt ingenomen en die krijg je de komende 5 jaar niet meer terug....

Daar wel eens over nagedacht??? Is maar een voorbeeldje van wat kan gebeuren hoor....
 
goh... tegengas van ervaren/niet ervaren mense.. mm, meestal draait het gewoon omdat ik met een R1 rij..en sommige dat gewoon niet euhm, kunne verdragen :X (beetje jaloers)
enneuh, leren moet je het toch hoor, of het nu met een R1 is of een weet ik veel welke moto, tligt gewoon aan de persoon die er mee rijd. njah, als ik opstap terwijl ik half aan het :z ben..kome er wel ongelukke van..maar anders...(hopelijk) niet.

enneuh, om eerlijk te zijn, als ik jullie zo bezig hoor, zou ik schrik beginnen krijgen om op gelijk welke moto te stappe, want ik ga iedereen ff invalide enz rijden... :z :Xah ok. srry. :X zal ni meer gebeuren O-)

ciaoz

Zie je wel, je kunt het wel! ;)
 
Ik ben ff nieuwsgierig.... waarom heb je je motor all-risk verzekerd???

Want je geeft zelf toe dat er een kans is dat je zelf onderuit gaat.... en dan moet je motor gemaakt worden.... en krijgt de dealer meteen opdracht tot een technisch onderzoek, want de combinatie 25kw-R1 met zoveel schade trekt toch wel de aandacht van je verzekeraar.... dus dan komt uit dat de motor niet teruggetuned is, dat je de verzekering heb opgelicht, en krijg je niet alleen de schade NIET uitbetaald, maar krijg je ook een rechtszaak wegens fraude aan je broek.... met als zeer waarschijnlijk resultaat een flinke boete, een schadevergoeding die je aan je verzekering mag betalen, je motor wordt in beslag genomen, je rijbewijs wordt ingenomen en die krijg je de komende 5 jaar niet meer terug....

Daar wel eens over nagedacht??? Is maar een voorbeeldje van wat kan gebeuren hoor....


welja, idd, maar als ik je zeg dat m'n dealer dezelfde is dan diegene die de motor terug op vol vermogen heeft gezet, en ik deze persoon wel vrij goed ken. en deze ook niet moeilijk gaat doen, om die als het ECHT nodig is ff terug (mits kleine betaling) op 25kw te zetten, tijd genoeg tussen "ongeval" & "technisch onderzoek" om ff wat te prutsen aan motorblok (arm arm arm blokkie :( :X

maja, is vrij veel werk, ook wel duur (werkuren enz moet ik natuurlijk ook betale zoals iedere andere klant , maja, kan nadien dan trug weer rondtouren :)

ohja... dit noemen ze verzekering oplichten denk ik..aleja, "misleiden" is het betere woord :)

ps. moest ik nu een dealer hebben , die ik niet persoonlijk ken... tja, dan heb ik idd wel probz.... :X
 
verzekering leest ook M-F B| dus echt slim is het niet om dit allemaal rond te bazuinen..

Maar goed, je doet wel meer dingen die andere mensen niet slim vinden.. en ach, sommige mensen vinden motorrijden in het algemeen niet zo'n slimme bezigheid..
:+



welja, idd, maar als ik je zeg dat m'n dealer dezelfde is dan diegene die de motor terug op vol vermogen heeft gezet, en ik deze persoon wel vrij goed ken. en deze ook niet moeilijk gaat doen, om die als het ECHT nodig is ff terug (mits kleine betaling) op 25kw te zetten, tijd genoeg tussen "ongeval" & "technisch onderzoek" om ff wat te prutsen aan motorblok (arm arm arm blokkie :( :X

maja, is vrij veel werk, ook wel duur (werkuren enz moet ik natuurlijk ook betale zoals iedere andere klant , maja, kan nadien dan trug weer rondtouren :)

ohja... dit noemen ze verzekering oplichten denk ik..aleja, "misleiden" is het betere woord :)

ps. moest ik nu een dealer hebben , die ik niet persoonlijk ken... tja, dan heb ik idd wel probz.... :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan