* back *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben geen mongool dus zal het wel over de persoon gaan die boven mij iets gepost heeft..


zelfkennis....... * pompompom * ga wat op een ander topic lullen... aan je posts heb ik toch niks.... je hebt je punt duidelijk gemaakt...maar wat je vergeet, dat ik niet zo achterlijk ben als jij...ik versta iemand wel als ze het me de eerste keer iets zegge...moet dat geen 3 maal leze hoor.... :z

zucht :r

bye all :z
 
zelfkennis....... * pompompom * ga wat op een ander topic lullen... aan je posts heb ik toch niks.... je hebt je punt duidelijk gemaakt...maar wat je vergeet, dat ik niet zo achterlijk ben als jij...ik versta iemand wel als ze het me de eerste keer iets zegge...moet dat geen 3 maal leze hoor.... :z

zucht :r

bye all :z
Iemand van boven de 21 met net zijn rijbewijs kan rechtstreeks op een R1 stappen wat ik persoonlijk ook niet slim vind
Maar die 25kW-regel is niet voor niets uitgevonden zeker niet als ik je stompzinnige antwoorden lees.
Je bent gewoon nog te jong, onervaren, onverantwoord, belgisch O-) om op zo'n ding rond te rijden.
Nu maar hopen dat het jouw rolstoeltje is wat door de verzekering bekostigt moet worden :r
 
moeilijk gelul allemaal
komt er dus op neer dat onze vriend aan het joyride-en is
net als dat: zou ik met me bromcertificaat op de motor zou springen
op het moment dat ik een ongeluk maak ben ik niet verzekerd
en kan ik financieel gaan bloeden
maar krijg ik een ongeluk, dan mag ik alleen een boete betalen en
de komende 'x' jaren geen rijbewijs halen/hebben

en als onze vriend een 25kw op papier heeft en dat dat wettelijk is
goedgekeurd (in tegenstelling tot hier: waar het op het kenteken moet staan)
kan de verzekeringsmaatschappij hem aanklagen wegens fraude in geschriften
en hij de verzekeringsmaatschappij wegens misleiding
(3 keer raden wie dat wint)


Maar buiten al die juridische troep:
:]
Mooie fiets, hou 'em heel
 
Veel moraalridders hebben de weg naar het forum gevonden.....Message: houdt je preken voor je. Alsof het iets uithaalt.

Enjoy your bike! Ik hoop dat de je kunstje je wel scherp houdt....
Houdt hem heel....
 
Veel moraalridders hebben de weg naar het forum gevonden.....Message: houdt je preken voor je. Alsof het iets uithaalt.

Enjoy your bike! Ik hoop dat de je kunstje je wel scherp houdt....
Houdt hem heel....
Net zozeer als jij geen boodschap hebt aan mijn mening, doet jouw mening er bij mij ook niet toe.
Dus dit typewerk had je je ook kunnen besparen.
Als jullie het nou op een dealtje gooien, dat de stompzinnige TopicStarter jou aanrijdt... mooi 2 vliegen in een klap
 
Net zozeer als jij geen boodschap hebt aan mijn mening, doet jouw mening er bij mij ook niet toe.
Dus dit typewerk had je je ook kunnen besparen.
Als jullie het nou op een dealtje gooien, dat de stompzinnige TopicStarter jou aanrijdt... mooi 2 vliegen in een klap

Pardon?!?!?

Het ergens niet mee eens zijn is één, maar om dan gelijk maar om een ongeluk te vragen is wel een beetje... tja... wat eigenlijk? |(
 
Laatst bewerkt:
Djeez gaan we nu in elk topic moraal vs rebel krijgen.. B|


Ja het is niet verstandig en ja de topic starter weet het (en wij nu allemaal ook wel).

Gebitchfight vlak voor het weekend.. :X ;)
 
mja... srry als iemand es enthousiast is ...

zal al nix meer zegge.... :X


B|

komt door dat takkeweer hier joh... :+
iedereen is sjaggie

*twodegrees die binnen 2 dagen met zijn gat voor 2 weken in turkije zit, ziet de zon al schijnen :+ :+ :+ *

ontopic: hou je koppie bij je rechterhand/pols en alles toppie, leuk dat je het naar je zin hebt op die fiets!
 
Gewoon premie betalen en verder kan er dan niets meer gebeuren :z :Z WAKE UP !!!

Ik ben aan het twijfelen; bekrompen of kortzichtig :?

Doe maar beide........ |(
 
Djeez gaan we nu in elk topic moraal vs rebel krijgen.. B|


Ja het is niet verstandig en ja de topic starter weet het (en wij nu allemaal ook wel).

Gebitchfight vlak voor het weekend.. :X ;)

:^

Dat wordt hier erger en erger. Wenst die jongen gewoon veel succes met zijne mooie moto en denkt er het uwe van. Zoals ik elders al heb gezegd, ik denk niet dat er veel geluisterd gaat worden als er één of andere pipo met zijn vingertje gaat zwaaien "dat mag niet hoor, stoute jongen".

Jongens, jongens, ik word hier zo :Z :Z :Z van
 
Hé Smirnoff,

veel rijplezier :] op je mooie bike ! Voor mij ben je oud genoeg om zelf te bepalen wat je wilt, en je hebt de bike nu toch al. Wat dat vermogen betreft, dmv je pols bepaal je (meestal) altijd zelf nog het aantal losbrekende paarden.

Have fun :]

(Wat verzekering betreft: in NL zou de verzekering je bij een ongeluk "pakken" OMDAT je niet op die motor mag rijden, immers motor > 25 kw en jouw rijbewijs gaat maar tot/met 25 kw. Eigenlijk heb je geen motorrijbewijs om deze motor te mogen berijden. Had je dus niet op die motor gereden was er nooit een ongeluk gebeurd : causaal verband of zoiets dacht ik. Dit staat los van het feit dat je de motor zelf goed (juiste aantal CC's) verzekerd hebt. Wellicht is dit in België anders)
 
Getverr bijna iedereen denkt hier als je hier met een 25kw regeling "onverzekerd" rond rijdt dat je dan allemaal mensen in rolstoelen rijdt etc..
Volgens sommige hier is het bijna vanzelf sprekend dat je dat dan gelijk overkomt.
Veel mensen die niet motor rijden denken meestal dat motor rijders zich altijd dood rijden tegen een boom enzo, Dat gebeurd toch ook bijna nooit...

Tuurlijk kan er iets fout gaan, maar met alles kan er iets fout gaan.

Het gaat me er om dat sommige mensen altijd maar alles negatief zien en dat alles wat fout kan gaan volgens hun ook gelijk fout gaat.

" pff dat was weer effe serieus " :+ :Z
 
Natuurlijk kun je op een R1 beginnen, zolang je maar niet boven de 5000 RPM gaat :z

Hoe dan ook, gebruik je verstand en rij heeeeel voorzichtig want je bevind je op erug glad ijs!
 
LOL !!

Meneer rijd een R1 en volgens de verzekering is ie 25kW.. En die heb je kunnen verzekeren? En wat denk je van een taxatie? Of een ongeluk met ernstig letsel? Op zeker dat er een onderzoek komt.. Dat is een standaard procedure van een verzekeringsmaatschappij..

Ze naaien je zelfs als je knipperlichten geen E-keur hebben.. Onder het motto "te weinig licht", en dus kon de tegenpartij hem/haar niet zien afslaan.

Groei eens op, knul.. Iedereen die pas rijd maakt een smakker. En jij kan hem best hard gaan maken. Succes alvast. En veel geluk met rijden.. Ik hoop echt dat je niks ergs gaat meemaken.. Maar het geluk is met de dommen, dus dat zit wel snor.. :)
 
Laatst bewerkt:
Is er iemand die net als ik twijfelt aan de echtheid deze Beavis :?

Die gast typt wierd man Hmzzzz :+


:?

je moest es weten hoe "wierd" (weird dus) ik sommige woordjes/zinbouw etc..van bepaalde mensen hier vind.... :X .....

ps..ja natuurlijk...zit hier al hele tijd bezig met alles ter plekke te verzinnen :? toch fun? :?


B| B|
 
Getverr bijna iedereen denkt hier als je hier met een 25kw regeling "onverzekerd" rond rijdt dat je dan allemaal mensen in rolstoelen rijdt etc..
Volgens sommige hier is het bijna vanzelf sprekend dat je dat dan gelijk overkomt.
Veel mensen die niet motor rijden denken meestal dat motor rijders zich altijd dood rijden tegen een boom enzo, Dat gebeurd toch ook bijna nooit...

Tuurlijk kan er iets fout gaan, maar met alles kan er iets fout gaan.

Het gaat me er om dat sommige mensen altijd maar alles negatief zien en dat alles wat fout kan gaan volgens hun ook gelijk fout gaat.

" pff dat was weer effe serieus " :+ :Z


hier zit wel iets in :}
 


zie, dat is nu eigenlijk e misverstandje... wat die persoon geschreve heeft is wel iets totaal anders... tuurlijk is ie staande gehouden... staat GEEN 25kw op z'n kenteken.

(in belgie spreekt men niet van kenteken maar bon...) op mijn "kenteken" staat er dus wel degelijk "25kw"... , verzekeringspapieren, inschrijvingsbewijs, invoeringsbewijs van douane van duitsland naar belgie etc... (ben eentje vergete maar kan er ff niet opkomen :9

met mijn rijbewijs mag ik op die moto rijde, omdat alles mooi op papiertjes staat, maja...(i.v.m ongelukke enz....alsk in fout ben...mja. hierover is al genoeg gezegd eh :) verzekeringsmaatschappijen willen er altijd vanonder muizen als het over betalen gaat... en bij mij zal ze dat niet veel moeite kosten maarja.

ciaoz
 
LOL !!

Meneer rijd een R1 en volgens de verzekering is ie 25kW.. En die heb je kunnen verzekeren? En wat denk je van een taxatie? Of een ongeluk met ernstig letsel? Op zeker dat er een onderzoek komt.. Dat is een standaard procedure van een verzekeringsmaatschappij..

Ze naaien je zelfs als je knipperlichten geen E-keur hebben.. Onder het motto "te weinig licht", en dus kon de tegenpartij hem/haar niet zien afslaan.

Groei eens op, knul.. Iedereen die pas rijd maakt een smakker. En jij kan hem best hard gaan maken. Succes alvast. En veel geluk met rijden.. Ik hoop echt dat je niks ergs gaat meemaken.. Maar het geluk is met de dommen, dus dat zit wel snor.. :)


"iedereen die pas rijd maakt een smakker "... zucht :z ja, welja,om even in jouw redenering te blijven... tis niet omdat je een "smakker" maakt..dat je dan ook al direct iemand dood hebt gereden he... vallen..kan gebeuren, maar is wel een groot verschil tussen iemand aanrijden & zelf hard neergaan (hopelijk alleen blikschade :)

en omdat je al zegt van "meneer rijd een R1", ga ik er 100% van uit, dat het net zoals 65% van de posts hier, om jaloezie draait :X ?
 
Als we dan toch aan het zeiken zijn:

Meerdere reacties achter elkaar in één topic posten
Denk hierbij aan als je bijvoorbeeld meerdere mensen wilt quoten, het is dan gewenst dat je al die quotes in één reactie zet en niet verspreid over meerdere posts. Per ongeluk dubbelposten kan altijd gebeuren, maar probeer het te voorkomen door niet direct meerdere keren op de Post knop te drukken.
 
Wat ik niet snap smirnoff. Je krijgt hier zo ongelovelijk veel tegengas van zo veel (o.a. ook zeer ervaren) mensen, zet je dat nou niet aan het denken? Denk je na het lezen van al deze "ik vind je knettergek"-berichten nu helemaal nooit van "hmm zouden ze misschien gelijk hebben?". Enige zelfreflectie kan natuurlijk geen kwaad he :)

Persoonlijk denk ik hetzelfde als de meeste hier, je bent te jong om werkelijk te weten waar je aan begint. Maar goed, dat moet jezelf weten. Dat je na 3200 km nog geen ongeluk hebt gehad, betekent niet dat je dat aan jezelf te danken hebt ('t is eerder geluk dan wijsheid).

Maar goed, zolang je niemand schade berokkent moet je zelf weten wat je doet :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan