- 28 jul 2014
- 2.034
- 770
Dat kwam van een rs toch? Die ophanging bleek drastisch anders. Ik heb het (meeste) van dat zijspan frame nog wel. Het deel aan de motor niet.Benieuwd wat er uit de hoge hoed komt.
Een frame had je toch al, of was dat niet geschikt?
Yep. Lekker met zoontje weer wat prutsen. Samen de k1100 toen gedaan. Ik vind het bouwen ook leuk om te doen.Lekker weer aan de knutsel dus!
Mijne niet, de heeft het naar voren stekende swing armpje waarbij alles in het wiel gepropt zit (schokbreker). De lange armen werken goed, maar ik wil niet in grondspeling verliezen.Hoi.
Voor die swingarm, kijk eens onder die EML.
Lange swingarm, van links naar rechts, schijnt goed te werken.
Groeten, Paul.
jouw zzr met eml is het " speed " model ?Wellicht maak ik wat van een K100 cardan tunnel op z'n kop. Daar kan dan weer 1:1 het GS achterwiel aan en heb je meteen de remmerij.
Ik heb een Deutsch BMW magazine en daar staat artikel in van iemand die dat ook gedaan heeft.
jouw zzr met eml is het " speed " model
Fuseekogels zijn veel goedkoper dan stangkoppen.Die Tripteq oplossing met die lange swing arm is erg mooi, compact en simpel. Ik zou allen fusee kogels nemen in plaats van kogelkoppen. Omdat Fusee kogels netjes afgedicht zijn. Voor Tripteq is dat natuurlijk een kostenpost, voor jezelf merk je het prijsverschil amper.
Raarrrrrr.Fuseekogels zijn veel goedkoper dan stangkoppen.
Goed verhaal, lekker kortHoi.
Lomp.
Groeten, Paul.