Baksteen pas je op???

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Screaming Chief

MF veteraan
7 jun 2005
27.804
4
Spijkenisse
artikel uit de telegraaf

Motoragent gewond door niesbui
ERMELO - Een 51-jarige motoragent van de regiopolitie Groningen is vrijdagavond ter hoogte van Ermelo gewond geraakt. Hij ging onderuit met zijn motor omdat hij een niesbui kreeg, aldus een woordvoerder van de politie.

De agent reed over de snelweg A28 in de richting Groningen. Hij wilde tanken en stuurde in de richting van een afrit. Op dat moment moest hij zo erg niezen, dat hij de wegberm in reed. Hij sloeg over de kop. Passanten hebben de agent eerste hulp verleend totdat de ambulance kwam die hem naar het ziekenhuis vervoerde.

Zo zie je maar, het leven van een agent is erg gevaarlijk
 
Lullig voor hem....

Tja, daar kan zo'n anti-fog vizier natuurlijk ook niet tegenop :+
 
Erg vervelend voor die man, helemaal vervelend dat zoiets onbenulligs zo'n gevolg kan hebben.

Mijn vader heeft vroeger nog een koekblik afgeschreven doordat hij moest niezen in een bocht.
 
Laatst bewerkt:
Regiopolitie Groningen, en dan in Ermelo rijden :?
Is dat gebruikelijk, zo ver van huis het bureau?

Ben benieuwd wat voor motor dat was, een Niessan of een Daihatsjoe?
:)
 
Erg vervelend voor die man, helemaal vervelend dat zoiets onbenulligs zo'n gevolg kan hebben.

Mijn vader heeft vroeger nog een koekblik afgeschreven doordat hij moest niezen in een bocht.
Eigen schuld. Mij is geleerd: Terugschakelen en niezen vóór de bocht. Dat komt er nou van.

ESDB!
 
Tja die barrels zijn normaal gesproken al moeilijk op de weg te houden, laat staan als Nederlands behulpzaamste mensen gaan niezen op een afrit.


Werd gisteren nog aan de kant gezet voor gordelcontrole. Hij zegt ik zie dat u uw gordel draagt. Ik zeg; Ja dat moet ook wel race altijd zo hard. :+ Me moeder zat naast me en zegt; en ik heb een glas water op. Raam dicht en weer verder gereden en beetje zitten lachen :W
 
Ermelo, daar verwacht je dat ook niet. Eerder in:
Spijkeniesse
Nieuwe Niesdorp
Niesegein
Middelharnies
 
Ben net uit bed, zit nog in mijn onderbroek.
Shit, staat mijn webcam aan of zo?
 
Ik vind het eigenlijk wel een Artikel 5 waar, jezelf onderuitniezen waarna je motorfiets een ongelijd projectiel word. Stel je toch eens voor in een woonwijk :+
 
Nisyleen




Samenstelling/Eigenschappen

Dit samengestelde of homeopathische geneesmiddel bestaat uit de volgende componenten: Aconitum D4, Gelsemium D4, Ipecacuanha D4, Phosphorus D6, Bryonia D3, Eupatorium D2, Eucalyptus D1.


Toepassing
- Griep,
- verkoudheid,
- ter verhoging van de weerstand.


:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan