Baksteen pas je op???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt geleerd dat je stuur er is om te sturen? Ik heb geleerd dat je stuurd door te spelen met je balans. Andere techniek zeker?

blijf jij maar lekker balanceren, ga ik wel sturen(tegensturen, voor daar weer een discussie over begint) ze noemen het niet voor niets een stuur.
of is het bij jou zo dat je balanceert tussen hoop en vrees als je op een bocht aan komt.
 
Laatst bewerkt:
blijf jij maar lekker balanceren, ga ik wel sturen(tegensturen, voor daar weer een discussie over begint) ze noemen het niet voor niets een stuur.
of is het bij jou zo dat je balanceert tussen hoop en vrees als je op een bocht aan komt.


Stapvoets heb je gelijk, maar ik en vele anderen rijden wel eens wat harder en dan gaat het anders. Ik wil je wel eens aan je stuur zien draaien met 120+ ("+" ivm de meetcorrectie natuurlijk he :+ )
 
Laatst bewerkt:
eehh, volgens mij ben jij de enige die het echt serieus neemt...... of zie ik het allemaal te vrolijk ????

ooww voor baksteen nog even :+

Helaas zijn er genoeg die kortzichtig icm zwart-wit genoeg zijn die er echt zo tegenaan kijken.

Niet omdat ze het echt menen als ze verder zouden denken.... maar gewoon uit geïndoctrineerd gedrag.


Dank voor de :+



:+





Kut als je dat gebeurt als motorrijder, agent of niet.

Edit: :^ baksteen (reactie hiervoor). Ik heb trouwens niets tegen (de meeste) agenten hoor, immers zij handhaven slechts de wet, ze bedenken 'm niet. Er zitten wel klootzakken bij maar dat heb je onder buschauffeurs ook (om maar wat t noemen :+ )

O-) :X :+
 
Ja hee in een film kunnen ze vanalles truuken natuurijk.....



:+



zonder dolen: ik kan hier niet youtuben want die is geblokt. Beetje kinderachtige beheersders hier.

ja, zal ik het dan uitleggen wat ze in het filmpje vertellen.......... ik heb gelijk nahhnahannnaanahhhnaaah :W
 
Laatst bewerkt:
Stapvoets heb je gelijk, maar ik en vele anderen rijden wel eens wat harder en dan gaat het anders. Ik wil je wel eens aan je stuur zien draaien met 120+ ("+" ivm de meetcorrectie natuurlijk he :+ )
Dat doe je ook... aan je stuur draaien....
Als ie niet draait ga je op je muil, en niet te zuinig ook.

Even logisch beredeneren et voiá. Als je wiel rechtuit staat, rijd je rechtuit :) ookal ligt ie plat.

En als je alleen met je balans werkt zul je nooit een bocht flink in kunnen sturen, want dan moet je toch echt aan je stuurhelften zeulen.
(Lees: Eddie Lawson heeft ooit zijn stuur verbogen tijdens een wedstrijd...)

Grappig trouwens, dat hele verhaal van 'countersteering, try it at home'.... want gelukkig doet iedereen dat al in een automatisme :). Anders kan je amper fatsoenlijk een bocht door komen. Bewust tegensturen doet misschien niet iedere toerder, maar zodra je harder gaat rijden moet je toch echt werken om die motor plat te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Regiopolitie Groningen, en dan in Ermelo rijden :?
Is dat gebruikelijk, zo ver van huis het bureau?

Ben benieuwd wat voor motor dat was, een Niessan of een Daihatsjoe?
:)

Hey ik heb een Daihatsjoe!! B|

Felicitaties per mail aub














:+
 
Het gaat om een motorrijder die over de kop gaat en met een ambulance afgevoerd word,
ongeacht persoonlijke voor of afkeur van z'n werkgever moet het toch mogelijk zijn om eerst eens normaal te reageren als een medemens gewond raakt ??

Ben ik nu gek of is de maatschappij echt zo snel aan het afglijden :? :?


Nee jij bent niet gek , hoog uit prettig gestoord maar dat geld voor 3/4 van de MF'ers niks om voor te schamen om mee te zitten. :+

Ja de wereld raakt in steeds verdere staat van ontbinding... B|
Ik zie het als een trein die richting een ravijn dendert , en ondertussen speelt het orkest gewoon door en iedereen doet waar ie (geen) zin in heeft.
 
Het gaat om een motorrijder die over de kop gaat en met een ambulance afgevoerd word,
ongeacht persoonlijke voor of afkeur van z'n werkgever moet het toch mogelijk zijn om eerst eens normaal te reageren als een medemens gewond raakt ??

Ben ik nu gek of is de maatschappij echt zo snel aan het afglijden :? :?
Welkom in de echte boze buitenwereld.
 
Er zijn zat politiemensen die bijzonder integer, servicegericht en publieksvriendelijk werken.
Juist die worden het hardst geraakt door ze constant met dit soort stomme kul te overladen, sterker... op den duur zullen ook zij zwichten onder de publieke opinie en zich maar gewoon gaan gedragen zoals schijnbaar toch al van ze verwacht word..... Ga je blij mee zijn..... :N |(
Vandaar ook het stijgende aantal jonge dienders welke ontslagen worden wegens niet functioneren etc.
 
nee, de babyboomers.....dat is dé generatie zeker? dat is wel de generatie die ervoor zorgt (door het aantal) dat het aow-potje op is tegen de tijd dat ik 65 ben, dus ik spaar me nu de tyfus (pensionfonds) om te voorkomen dat ik op mijn 72e op mijn bureaustoel in elkaar zak met een hartinfarct!

ach...en vergeet niet dat het de dames(/heren) van de patatgeneratie zijn die straks jouw reet moeten afvegen in het bejaardentehuis (of val jij misschien toevallig net ook nog onder patatgeneratie? ;)) ;)

maar nu ga ik wel erg of-topic!
 
Laatst bewerkt:
nee, de babyboomers.....dat is dé generatie zeker? dat is wel de generatie die ervoor zorgt (door het aantal) dat het aow-potje op is tegen de tijd dat ik 65 ben, dus ik spaar me nu de tyfus (pensionfonds) om te voorkomen dat ik op mijn 72e op mijn bureaustoel in elkaar zak met een hartinfarct!

ach...en vergeet niet dat het de dames(/heren) van de patatgeneratie zijn die straks jouw reet moeten afvegen in het bejaardentehuis (of val jij misschien toevallig net ook nog onder patatgeneratie? ;)) ;)

maar nu ga ik wel erg of-topic!

hee ;)



:+
 
Ik moet af en toe ook wel eens een scheet laten op de motor. Even omhoog en bwaaaaaaaaaaaaaap. O-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan