Baksteen pas je op???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is bakkie nou onderuit gesnoten of niet?

Als dat niet zo is, dan zou hij hier toch een slotje op moeten gooien aangezien alleen crash topics waarin mf'ers een hoofdrol vervullen open mogen blijven.

Bakkie heeft hier gereageerd en heeft de mogelijkheid slotjes uit te delen. Bakkie weet als geen ander of hij wel of niet plat gegaan is.

Conclusie: Bakkie had last van een niesbui!
_O- _O- :}
 
Nisyleen




Samenstelling/Eigenschappen

Dit samengestelde of homeopathische geneesmiddel bestaat uit de volgende componenten: Aconitum D4, Gelsemium D4, Ipecacuanha D4, Phosphorus D6, Bryonia D3, Eupatorium D2, Eucalyptus D1.


Toepassing
- Griep,
- verkoudheid,
- ter verhoging van de weerstand.


:+

hier zit een gele stikker op dat je niets mag besturen..
agent had dus geen keus :P
 
Dat is waarschijnlijk dan vrijdagavond gebeurt rond een uur of 7, want ik wou toen de snelweg op richting Zwolle bij Horst en die was afgesloten door de politie... kon al niet plaatsen wat er nou aan de hand was...
 
Moesten wij het eens doen...
Krijg je een art 5 en een boete van 180 euri :r
 
Laatst bewerkt:
De agent reed over de snelweg A28 in de richting Groningen. Hij wilde tanken en stuurde in de richting van een afrit. Op dat moment moest hij zo erg niezen, dat hij de wegberm in reed. Hij sloeg over de kop. Passanten hebben de agent eerste hulp verleend totdat de ambulance kwam die hem naar het ziekenhuis vervoerde.

Slechte coke? :+

Effe serieus:

Ik hoop dattie er niks ernstigs aan overhoud.
 
Een buurman van me heeft door een plotselinge, onbedwingbare niesbui eens zijn 4-wieler vakkundig an barrels gereden...........was helemaaaaaaaal niet blij :N
Heeft de niezende agent eea een beetje onbeschadigd overleefd?
 
Dat ben je sowieso niet, vraag maar aan viccie.
:^

Om op het onderwerp in te gaan,
Dagelijks worden redelijk wat bestuurders overvallen door een niesbui.
Bij vele loopt het met een sisser af.
Bij sommige helaas niet.
 
[quote:]

Motoragent gewond door niesbui

ERMELO - Een 51-jarige motoragent van de regiopolitie Groningen is vrijdagavond ter hoogte van Ermelo gewond geraakt. Hij ging onderuit met zijn motor omdat hij een niesbui kreeg, aldus een woordvoerder van de politie.



~[/quote]




...ik heb dit gezien afgelopen Vrijdag...

...ik denk : dat gaat lekker... :N
...had net mijn TT-kaartje uit Amersfoort gehaald, en was retour onderweg richting Zwolle...

...de dag daarvoor lag er al een motorrijdster in Steenwijk aan de grond...
...kwam die Donderdagochtend net 'daar' aanrijden ; en die mevrouw was een paar tellen daarvoor hardhandig van haar Honda gereden...

...en die Vrijdag dus dit...



...ik dacht nog ; als dat maar geen voorbode wordt voor Zaterdagochtend... :/
 
Totaal geen voertuigcontrole die zou gelijk voor z'n her moeten gaan.

Je hoort ten allen tijde in staat te zijn om een motorvoertuig te besturen.
 
Totaal geen voertuigcontrole die zou gelijk voor z'n her moeten gaan.

Je hoort ten allen tijde in staat te zijn om een motorvoertuig te besturen.

Zegt hij, hij die..... _O- _O- _O- :W



Calimerogedrag hier weer zeg, als het een gewone motorrijder was geweest was t zielig geweest, nu rijdt ie op een politiemotor en word m van alles en nog wat toegewenst |(

Er zijn zat politiemensen die bijzonder integer, servicegericht en publieksvriendelijk werken.
Juist die worden het hardst geraakt door ze constant met dit soort stomme kul te overladen, sterker... op den duur zullen ook zij zwichten onder de publieke opinie en zich maar gewoon gaan gedragen zoals schijnbaar toch al van ze verwacht word..... Ga je blij mee zijn..... :N |(
 
Laatst bewerkt:
Het gaat om een motorrijder die over de kop gaat en met een ambulance afgevoerd word,
ongeacht persoonlijke voor of afkeur van z'n werkgever moet het toch mogelijk zijn om eerst eens normaal te reageren als een medemens gewond raakt ??

Ben ik nu gek of is de maatschappij echt zo snel aan het afglijden :? :?
 
Ik vind het eigenlijk wel een Artikel 5 waar, jezelf onderuitniezen waarna je motorfiets een ongelijd projectiel word. Stel je toch eens voor in een woonwijk :+


Of tijdens een achtervolging.... hee wacht 's dat triggert een herinnering...? Volgens mij heb ik Bo & Luke eens niespoeder uit het raam van "General Lee" zien gooien en dat Rosco P. coltrane niezend de berm in reed. Met de auto welliswaar en uiteraard ongedeerd..

Kut als je dat gebeurt als motorrijder, agent of niet.

Edit: :^ baksteen (reactie hiervoor). Ik heb trouwens niets tegen (de meeste) agenten hoor, immers zij handhaven slechts de wet, ze bedenken 'm niet. Er zitten wel klootzakken bij maar dat heb je onder buschauffeurs ook (om maar wat t noemen :+ )
 
Laatst bewerkt:
Het gaat om een motorrijder die over de kop gaat en met een ambulance afgevoerd word,
ongeacht persoonlijke voor of afkeur van z'n werkgever moet het toch mogelijk zijn om eerst eens normaal te reageren als een medemens gewond raakt ??

Ben ik nu gek of is de maatschappij echt zo snel aan het afglijden :? :?
eehh, volgens mij ben jij de enige die het echt serieus neemt...... of zie ik het allemaal te vrolijk ????

ik heb bij de RA geleerd " je stuur is geen rekstok en je gebruikt hem alleen om van richting te veranderen(ooww ja, en gas geven en remmen)"

of was de agent zo goed opgevoed dat hij zijn hand voor zijn mond hield, wat je hoort te doen als je moet niezen, dit om anderen niet te besproeien met je bacillen.




ooww voor baksteen nog even :+
 
Laatst bewerkt:
Tja baksteen, of de maatschappij echt snel aan het afglijden is merk jij natuurlijk in je dagelijkse werkzaamheden als een van de eersten. Ben het overigens eens dat men, alvorens hier grapjes over te maken wat natuurlijk moet kunnen, zich wel moet realiseren dat deze kerel door zo iets onbenulligs toch in het ziekenhuis terecht is gekomen. Met een beetje pech had hij het niet na kunnen vertellen.

Bij deze dus eerst alle sterkte toegewenst aan deze kerel, idd ongeacht of hij een agent is of niet.

wellicht had deze man een probleem met het politie-uniform? Volgens het kopje overig (klik! kan hij dan een nieuwe outfit bestellen....
 
eehh, volgens mij ben jij de enige die het echt serieus neemt...... of zie ik het allemaal te vrolijk ????

ik heb bij de RA geleerd " je stuur is geen rekstok en je gebruikt hem alleen om van richting te veranderen(ooww ja, en gas geven en remmen)"

of was de agent zo goed opgevoed dat hij zijn hand voor zijn mond hield, wat je hoort te doen als je moet niezen, dit om anderen niet te besproeien met je bacillen.

ooww voor baksteen nog even :+

Je hebt geleerd dat je stuur er is om te sturen? Ik heb geleerd dat je stuurd door te spelen met je balans. Andere techniek zeker?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan