Ben je op de Nordschleife verzekerd?

Ik ben nog nooit op de Ring geweest dus kan je jammer genoeg niet verder helpen. Suuces met uitzoeken enzo, dat kan een heel gedoe zijn met al die verzekerings papieren. Tet weet dat uit eigen ervaring. Bah bah!
 
Ofwel: openbare weg zonder snelheidsbeperking en gewoon verzekerd.

Nou ja, helpt in ieder geval om racen nog betaalbaar te houden ;) ...
ook is het dan officieel geen racen...

Mwah, 14 euro voor een rondje vindt ik toch vrij prijzig, misschien volgend jaar maar een jaarkaart kopen :)
 
ik heb vandaag gehoord dat mijn verzekering het bedrag wat ze hadden uitgekeerd gaan terug vorderen omdat ze hebben begrepen dat het een circuit is.ik heb ze proberen uit te leggen dat het een duitse tol weg is waar de normale verkeers regels gelden maar daar hebben ze niks mee te maken.ik zei ook dat ik het had ingevuld op de schade formulier zei die man "nordschleife ik weet toch niet dat dat een circuit is"toen zei ik dat is het ook niet.nu moet ik het tegendeel bewijzen
 
ik heb vandaag gehoord dat mijn verzekering het bedrag wat ze hadden uitgekeerd gaan terug vorderen omdat ze hebben begrepen dat het een circuit is.ik heb ze proberen uit te leggen dat het een duitse tol weg is waar de normale verkeers regels gelden maar daar hebben ze niks mee te maken.ik zei ook dat ik het had ingevuld op de schade formulier zei die man "nordschleife ik weet toch niet dat dat een circuit is"toen zei ik dat is het ook niet.nu moet ik het tegendeel bewijzen


Genoeg kenners hier die van de daken schreeuwen dat het opbare weg is en dat de verzekering gewoon moet dokken. Die personen zullen je vast ook onderbouwd juridisch onomstotelijk bewijs kunnen leveren waardoor je maatschappij inderdaad moet betalen.
Misschien iets voor onderstaande snelle mijnheer..........

Fabian:
Maar het is leuk wat je verzekeraar ervan vindt, het gaat erom wat feit is. Feit is dat het een openbare weg is tijdens Touristenfahrt. punt. Je bent dus verzekerd.punt.
 
Laatst bewerkt:
Verzekeringen kunnen toch niet hun eigen wetten en regels er op na houden? Straks beweren ze dat de A12 ook een circuit is (ook al denken sommigen nu al dat dit zo is ;) ) Op die manier wil ik ook wel een verzekeringsmaatschappij oprichten ("laagste premies ooit" : })
 
ik heb vandaag gehoord dat mijn verzekering het bedrag wat ze hadden uitgekeerd gaan terug vorderen omdat ze hebben begrepen dat het een circuit is.ik heb ze proberen uit te leggen dat het een duitse tol weg is waar de normale verkeers regels gelden maar daar hebben ze niks mee te maken.ik zei ook dat ik het had ingevuld op de schade formulier zei die man "nordschleife ik weet toch niet dat dat een circuit is"toen zei ik dat is het ook niet.nu moet ik het tegendeel bewijzen
Whoops dat wordt uitzoeken...

Wel een interessante case.. :X
 
Whoops dat wordt uitzoeken...

Wel een interessante case.. :X

die zijn er al honderden geweest. Rechtsbijstand erop zetten. Een verzekeraar die niet beter weet moet je even op de feiten wijzen :)

Ik laat altijd even Polizei komen bij een ongeval. Laat de verzekeraar dan nog maar eens aantonen dat ik op een circuit aan het rijden was alwaar de Polizei een procesverbaal komt opmaken ;)

Toevallig net vorige week mn schade betaald gekregen van mn ongeval in juni. En vele andere bekenden van me ook. Ook Nederlanders!
 
E-mail verstuurd en topic gemarkeerd, ik hou het in de gaten. Ben wel benieuwd waar dit nu weer op uit gaat draaien.
 
politie is er bij geweest ik was alleen niet in staat om met ze te babbellen afgevoerd met trauma helkopter mijn vriendin is wel bij ze langs geweest ze hebben geen rapport gemaakt omdat er niks te rapporteren viel en geen overtredingen waren begaan.
nog een noot voor fabian heb je een lijst van verzekerings maatschappijen die wel zo uitbetalen?

alvast bedankt voor jullie adviezen
 
politie is er bij geweest ik was alleen niet in staat om met ze te babbellen afgevoerd met trauma helkopter mijn vriendin is wel bij ze langs geweest ze hebben geen rapport gemaakt omdat er niks te rapporteren viel en geen overtredingen waren begaan.
nog een noot voor fabian heb je een lijst van verzekerings maatschappijen die wel zo uitbetalen?

alvast bedankt voor jullie adviezen

En ze hebben geen rapport opgemaakt :? Das nieuw voor me.... als er gewonden zijn komen ze altijd en zeker als de trauma-heli erbij komt. Vreemd iig.

Feit dat ze geconstateerd hebben dat je geen overtredingen hebt begaan is iig al een pluspunt. Kan de verzekering je al helemaal niets meer maken omdat ze dan dus niet hard kunnen maken dat je te hard reed ofzo. Moet je het alleen wel ff op papier van ze hebben....... :X

Lijst heb ik niet. Is ook niet belangrijk. Gewoon je rechtsbijstand erop zetten en veel geduld hebben.
 
de kogel is door de kerk ze hebben het terug gedraaid nadat ze met iemand van de knmv hadden gesproken nu zeggen ze dat ze de voorwaarden verkeerd hadden geinterpreteerd nogmaals aan ieder die zijn steentje heeft bijgedragen bedankt
 
de kogel is door de kerk ze hebben het terug gedraaid nadat ze met iemand van de knmv hadden gesproken nu zeggen ze dat ze de voorwaarden verkeerd hadden geinterpreteerd nogmaals aan ieder die zijn steentje heeft bijgedragen bedankt
Als ik nou hééél kinderachtig was, dan had ik gezegd: "Zie je nou wel!" Maar zo ben ik niet. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan