Beste antidiefstal?

Ik heb veel geluk waar ik woon.
Mijn motoren zijn uit het zicht onttrokken achter een poort.

De overburen laten graag zien dat ze geld hebben en parkeren altijd Duitse wagens of mini's of weet ik wat voor duur spul.
Ik heb een oude Landrover op het dieptepunt van zijn dagwaarde en een skoda.
Al 10 keer ingebroken tegenover mijn huis en 0 bij ons.

Ik ben verzot op dure en gewilde wagens . Super praktische afleider van mijn spullen.

8-)8-)
 
Omdat ik veel met pur heb gewerkt.
En als je dikke bult pur hebt droogt het vanaf buiten naar binnen.
En aangezien pur droogt/hard wordt door vocht uit de omgeving te ontrekken.
Wil het binnenste dus bijna niet drogen omdat er geen vocht door de harde korst aan de buitenkant trekt.
En ik denk niet dat je met een klein rupsje pur een geluidedempende buffer opbouwt.
Het gaat erom dat het slot geen beweging detecteerd. Dan blijft ie stil.
 
Het gaat erom dat het slot geen beweging detecteerd. Dan blijft ie stil.
dat dacht ik dus ook en dat had ik dus ook begrepen.
Gaat niet om het uitharden maar gaat erom dat het slot niet gaat bewegen zodat het alarm niet afgaat

Ohja, hoorde gisteren van die collega van wie die K100 gejat is dat de verzekering de dagwaarde gaat uitkeren.
Paar honderd euro's schijnbaar, niet veel, Maar genoeg om zijn vrouw mee uit eten te nemen.
 
Dagwaarde je gaat me toch niet vertellen dat je een K100 van 30 jr all risk gaat verzekeren.???
ik weet niet hoe hij die motor verzekerd had zij mijn zaken ook niet. maar vond het ook al raar om dagwaarde te krijgen voor zo'n oud ding.

ik zou eerder een gat in de lucht gesprongen hebben als ik van zo'n oud ding af was zonder dat het mij geld kostte.
 
Wa+ is diefstal en bv. ruiten bij auto.
Heb eens m.n voorruit eruit geslagen van m.n transporter.
Had lekkage en ruit was niet goed gekit.
Carclass gebeld of ze mijn ruit op voorraad hadden.
Hamer gepakt en €70 aftikken voor nwe. Glas.

Pas gekeken om m.n otor van 2019 en 2022 allrisk te doen.
Geen optie.
Koop wel andere motor als ze gejat worden.
Wat is de kans dat hij gejat wordt.
 
Je kunt ook gewoon beperkt casco verzekeren.

Dan ben je wel tegen diefstal verzekerd maar wanneer je zelf je motor in puin rijdt valt dat niet onder de dekking. En da's ook niet zo duur.
Ik vind het trouwens sowieso nogal meevallen met de hoogte van de premies hier in NL, kijk maar eens wat je in België betaalt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan