kevinblade
motorverslaafde/deskundige
Ah laat ze, 't is dat ik al een elektrische motor heb, anders zou ik die brammo wel serieus overwegen
Als het meezit is deze verkocht aan een klant van mij, die gaat er heel blij van worden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ah laat ze, 't is dat ik al een elektrische motor heb, anders zou ik die brammo wel serieus overwegen
Dat maakte ik er ook uit op.Gewoon een reactie van iemand die er zelf een heeft gehad die geen zin heeft in een zoekpuzzel als er iets stuk is. Of mis ik iets?
Ik gok over vijf jaar.Interessante vraag van topic starter. Had zelf ook eens erin verdiept, maar momenteel totaal nog niet rendabel. Rij zelf op een motorscooter van 3000 nieuw, dat duurt voor mij nog even voordat het interessant wordt (zeker aangezien die slechts 1 op 45 slurpt) maar over 10 jaar zie ik mezelf wel op zo'n elektrisch apparaat tuffen.
Link stuk?
Schijnt in Zwolle een goede tussenpersoon te zittenDan zet je toch ff een crowdfunding op?
En wat heb je nu, weer electrisch?Heb vijf jaar brammo gereden zonder noemenswaardige problemen.
10K nieuw, voor 5K verkocht (na vijf jaar)
7,4K benzine bespaard.
Remblokken, ketting en tandwielen zijn allemaal standaard zaken die ook op andere merken te vinden zijn (Brembo, Marzochi, etc)
Bij energica moet je af en toe nog wel voor software updates terug naar de importeur/leverancier.zonder dat je die met dealer software moet inleren
Dat doet de Energica ook hoor.Zero SR/F en SR/S
- bij lage accu percentages (vanaf 20%) krijg je merkbare reductie in vermogen
Er zijn in NL in 2020 bijna 15.000 nieuwe motoren verkocht, waarvan 237 elektrisch.
Ik vind het heel opvallend dat het zo'n klein deel is, een Harley is ook bepaald niet goedkoop.
Dankzij IJzervreter toch nog 122 Zero's.Er zijn in NL in 2020 bijna 15.000 nieuwe motoren verkocht, waarvan 237 elektrisch.