Beurs te Utrecht

ik ga:

  • 20 februarie

    Stemmen: 41 29,7%
  • 21 februarie

    Stemmen: 26 18,8%
  • 22 februarie

    Stemmen: 25 18,1%
  • 23 februarie

    Stemmen: 40 29,0%
  • ik zou graag willen maar.......

    Stemmen: 6 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    138
Op maandag 17 februari 2003 10:49 schreef Harley het volgende:
ps: als we met 20 man of meer gaan kunnen we mischien een groepskorting bedingen ?
Mischien ook handig als meerdere mf groepjes op de beurs zelf verzamelen ?Mischien afspreken dat alle groepjes hun vertrektijd zo plannen dat we allemaal rond 12:00 aankomen en we als groep met korting naar binnen kunnen ????
rond 12.00 :?
Op zondag willen wij der rond 10.00 uiterlijk zijn :P
Zaterdag ben ik er zelf uiterlijk om 9.45 maar ja moet ook voor motor occasion werken
 
[me]Bobbert is er zondag vanaf de ochtend totdat ik het zat ben ;)
[/me]


van plan om niks te kopen eigenlijk, alleen rondsnuffelen, en gezellig doen

en uiteraard op de motor er naar toe :)
 
Ik sta als het goed is Vrijdag en Zaterdag met de spierde brommerd op de site van de Fazerclub. Dus mocht je een omgebouwde gele fazer (met forum stikker) zien, spreek de eigenaar ff aan.
 
Mooi,

Zaterdag sta ik er zeker. Vrijdag waarschijnlijk ook (afhankelijk of ik vrij krijg) Maar dat zal niet zo'n probleem zijn. Oh ja je hebt mail.
 
Best raar als je graag op de motor er naartoe wilt. Of je moet grote zijkoffers en topkoffer hebben.
Anders kan je toch niets kopen? Als je echt van plan bent om te gaan kopen dan kan je dat niet op de motor meenemen.

Wel leuk is het gratis parkeren voor motoren. Maareh, hoe zit dat met parkeren voor auto's?? Op de site van de jaarbeurs staat wel dat het parkeren van de auto mogelijk is, maar ze vergeten te vermelden dat het de vorige keer 15 gulden parkeergeld kostte!! En dat het ook dan propvol staat.

Heeft iemand ervaring met het bezoeken van de beurs op donderdag? Zijn er dan wel mensen of is het alleen een beetje volk.?
 
Lijkt me trouwens sowieso wel leuk om te zien hoeveel kentekenplaatstikkers je gemiddeld op de parkeerplaats zal zien...
 
Bij de meeste stands kan je pinnen, wat betreft het betalen is dus geen probleem.

Boehoe '( geloof dat het druk gaat worden met MF'ers
allemaal op de brommert, en ikke met koekblik...

Maar ach, heb boel spullen nodig en heb geen hutkoffers, dan mot je wel met het koek-blik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan