bijna boete voor bijna niks :)

aoleks

MF veteraan
19 dec 2007
5.167
2
Tilburg
ik moest vandaag ff in de stad zijn om een paar dingen te regelen op het postkantoor dus ging ik even op de motor. ik rij het centrum in (ik ken de stad heel erg goed) en ik zie daar een fietspad naar het postkantoor toe dus ik denk ik rij even 20meter op de fietspad, ik zet mijn motor daar neer en ga naar het postkantoor. deed ik vroeger ook toen ik boodschappen ging doen of naar de kapper ging, niks aan de hand.

maar goed, die weg is afgesloten voor motoren en auto's. het is niet eens een weg, het is letterlijk een brede fietspad met 2 rijeichtingen. en ik rij 5 meters op de fietspad, komt er meteen een scooter aantoeteren met zo'n oud mannetje erop. ik dacht eerst dat ik hem niet gezien had, want ik moest afslaan en dat hij daardoor toetert. maar nee, hij blokkerde mij weg en keek me zo aan van wtf doe jij hier? en toen zag ik het: politie. waarschijnlijk een wijkagent ofzo.

ik weet niet waar jij je rijbewijs hebt gehaald maar hier mag je niet in bla bla bla... ik kon de man niks anders dan gelijk geven maar ja, ik had hem ook uitgelegd dat ik dat deed voor 10 of 20 meters en dat er daar heel vaak motoren geparkeerd staan waar niemand iets van zegt. ja maar dat kan niet en toch en bla bla bla...

zegt ie: volgende keer lopen, want dit kost je 90 euro en dat verdien je vandaag niet meer zegt ie...

dus ik heel netjes: nee meneer, u heeft gelijk maar opnieuw, het was niet de bedoeling om...

en toen ging hij weg. ik mocht de motor daar parkeren en ging verder mijn dingen doen :D.

moest ff kwijt :P
 
voor niks?

Rijden over fietspad, rijden terwijl het afgesloten is voor motoren en auto's :?

maarja maakt niet uit.. dit dat is gewoon diksraminatie je weet toch :+
 
Verder wel allemaal gelukt, bij het postkantoor? :?

:^

Ga je dalijk ook nog een topic openen over welk nummertje je trok en hoelang je moest wachten. En wat die man achter de balie zei toen jij je verhaal deed een blab lablallablbllbaababllblb bla bla nogwa?
 
Waarschijnlijk heeft hij jouw kenteken al genoteerd, en krijg je de boete automatisch thuisgestuurd.



:Y
 
dus ik denk ik rij even 20meter op de fietspad, voor 10 of 20 meters en dat er daar heel vaak motoren geparkeerd staan waar niemand iets van zegt. ja maar dat kan niet en toch en bla bla bla...
Valt ook niet mee om 20 meter te wandelen, die echte motorrijders die daar hun motor parkeerden hebben gewoon die paar meter wel gewandeld met hun apparaat aan hun hand. Mag gewoon hoor. En die wijkagent moet er wel wat van zeggen want de omstandwers zijn het er ook niet mee eens, krijgt hij weer gezeik op een voetgangers- of fietsers forum: "Mag dat allemaal maar tegenwoordig" Tja, je doet het als wijkagent noooooit goed natuurlijk.
Zeuren over geen bekeuring ;(
 
Laatst bewerkt:
Goh, eindelijk een agent die sex gehad heeft vanmorgen/gisteren. De meesten neuken nooit als ik hier de reacties zo lees, dus deze was een uitzondering... *O*
 
In Veenendaal hebben we ook zo'n fietspad naar het postkantoor, rij er altijd gewoon overheen. Ding is metersbreed en 't is dat er paaltjes staan, maar anders zouden er ook zo twee auto's naast elkaar overheen kunnen. Bekijk het lekker, ik rij gewoon verder :)
 
ik moest vandaag ff in de stad zijn om een paar dingen te regelen op het postkantoor dus ging ik even op de motor. ik rij het centrum in (ik ken de stad heel erg goed) en ik zie daar een fietspad naar het postkantoor toe dus ik denk ik rij even 20meter op de fietspad, ik zet mijn motor daar neer en ga naar het postkantoor. deed ik vroeger ook toen ik boodschappen ging doen of naar de kapper ging, niks aan de hand.

maar goed, die weg is afgesloten voor motoren en auto's. het is niet eens een weg, het is letterlijk een brede fietspad met 2 rijeichtingen. en ik rij 5 meters op de fietspad, komt er meteen een scooter aantoeteren met zo'n oud mannetje erop. ik dacht eerst dat ik hem niet gezien had, want ik moest afslaan en dat hij daardoor toetert. maar nee, hij blokkerde mij weg en keek me zo aan van wtf doe jij hier? en toen zag ik het: politie. waarschijnlijk een wijkagent ofzo.

ik weet niet waar jij je rijbewijs hebt gehaald maar hier mag je niet in bla bla bla... ik kon de man niks anders dan gelijk geven maar ja, ik had hem ook uitgelegd dat ik dat deed voor 10 of 20 meters en dat er daar heel vaak motoren geparkeerd staan waar niemand iets van zegt. ja maar dat kan niet en toch en bla bla bla...

zegt ie: volgende keer lopen, want dit kost je 90 euro en dat verdien je vandaag niet meer zegt ie...

dus ik heel netjes: nee meneer, u heeft gelijk maar opnieuw, het was niet de bedoeling om...

en toen ging hij weg. ik mocht de motor daar parkeren en ging verder mijn dingen doen :D.

moest ff kwijt :P
Had ik gewoon even duidelijk gemaakt dat ik dat makkelijk verdien per dag. Kom nou. :P
 
ik moest vandaag ff in de stad zijn om een paar dingen te regelen op het postkantoor dus ging ik even op de motor. ik rij het centrum in (ik ken de stad heel erg goed) en ik zie daar een fietspad naar het postkantoor toe dus ik denk ik rij even 20meter op de fietspad, ik zet mijn motor daar neer en ga naar het postkantoor. deed ik vroeger ook toen ik boodschappen ging doen of naar de kapper ging, niks aan de hand.

maar goed, die weg is afgesloten voor motoren en auto's. het is niet eens een weg, het is letterlijk een brede fietspad met 2 rijeichtingen. en ik rij 5 meters op de fietspad, komt er meteen een scooter aantoeteren met zo'n oud mannetje erop. ik dacht eerst dat ik hem niet gezien had, want ik moest afslaan en dat hij daardoor toetert. maar nee, hij blokkerde mij weg en keek me zo aan van wtf doe jij hier? en toen zag ik het: politie. waarschijnlijk een wijkagent ofzo.

ik weet niet waar jij je rijbewijs hebt gehaald maar hier mag je niet in bla bla bla... ik kon de man niks anders dan gelijk geven maar ja, ik had hem ook uitgelegd dat ik dat deed voor 10 of 20 meters en dat er daar heel vaak motoren geparkeerd staan waar niemand iets van zegt. ja maar dat kan niet en toch en bla bla bla...

zegt ie: volgende keer lopen, want dit kost je 90 euro en dat verdien je vandaag niet meer zegt ie...

dus ik heel netjes: nee meneer, u heeft gelijk maar opnieuw, het was niet de bedoeling om...

en toen ging hij weg. ik mocht de motor daar parkeren en ging verder mijn dingen doen :D.

moest ff kwijt :P

Ik heb die 90 euro gehad voor 2 meter, toen alles was afgesloten wegens bavaria race in rotterdam, uiteraard nog niet betaald en brieven geschreven. Mja ik ga het lekker voor laten komen de groeten
 
Tja, tis al gauw anderhalf uur werken... -O-

Was het in Tilburg?
 
ik moet nog heel de dag rijden, maar het valt echt mee hoor. zo glad is het ook niet en ik het te warm :D!

PS: ik snap de gemene reacties van een paar mede mf-ers niet echt... jammer!
 
Oud mannetje op een scooter, waarschijnlijk een wijkagent.
Hmm volg het niet helemaal, onwaarschijnlijk dus.

Ach voor iemand van 19 is idereen boven de 40 waarschijnlijk een oudje. :}

Ik had ook een leuke, reed zondag met de auto (wegens de sneeuw) de jeugdsentiment toer met vriendin. Kom ik langs het huis van mijn opa en die straat is inmiddels eenrichtingsverkeer de andere kant op. Om de juiste richting te rijden was best om dus zondagmiddag, dorp uitgestorven, rij ik die straat in en jawel hoor na 100m een zwarte golf uit de andere richting, dus ik ga even aan de kant staan en wacht tot die gepasseerd is. Dat gebeurde dus niet want het was de politie. Heel verhaal, "MAG NIET HE?" Ja zeik met mijn liefste glimlach, weet het maar tja zondagmiddag en huis van opa en zat zo te kletsen tegen m'n lief over opa en nou ja. "Niet meer doen he, kost 90! Fijne dag verder." Vond blonde agente best wel lief toen, vriendin was verbijsterd hoe ik dit gedaan kreeg. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan