Nou nee.
Ik vind het beide niet OK.
Het moet op een snelheid gebeuren die veilig is en jij noemt er nu twee op die dat niet zijn.
Okay je hebt wel gelijk idd, hoe ik rijd is eigenlijk gewoon perfect
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou nee.
Ik vind het beide niet OK.
Het moet op een snelheid gebeuren die veilig is en jij noemt er nu twee op die dat niet zijn.
Dan weet jij toch wat ik bedoel?
Ik vind zo langzaam door de file rijden met opstopppingen tot gevolg nl vele malen erger als dat er iemand langs wil die harder als mij wilt.
Ik vind dat nog wel eens lastig in te schatten. In principe gedraag ik me *netjes* d.w.z. volgens de "code" 30-40 km/u bij 'n stilstaande file. Maar afgelopen week had ik 2 motoren achter me die, toen ik ze de ruimte gaf, gewoon achter me aan bleven rijden en niet de behoefte hadden me te passeren. Juist als je als eerste door de file rijdt heb je het meestal wat lastiger omdat er voor jou ruimte gemaakt moet worden; een tweede (en derde) kunnen makkelijk aansluiten. Dus wanneer rijd je te langzaam?
Daarbij: een motorrijder die als 'n blinde door de file wil hoeft van mij niet op coulance te rekenen. Die zoekt zelf maar 'n gaatje, wanneer ik er al met 'n 30-40 op normale en mijn eigen veilige snelheid doorheen kachel.
Nou nee.
Ik vind het beide niet OK.
Het moet op een snelheid gebeuren die veilig is en jij noemt er nu twee op die dat niet zijn.
vind ik ansich wel knap dat je dat met die halve meter ruimte kunt doen. Heb je het niet over een normale situatie en niet over file rijdenVoor iedereen die met enige regelmaat bijna voor zijn donder gereden wordt, is het misschien wijs om eens bij jezelf te rade te gaan of je wel de goede positie inneemt in het verkeer.
Ik ben in druk verkeer bijna continu bezig om mezelf zodanig te positioneren dat ik niet in dode hoeken kom en dat ik zéker weet dat ik bij elke blik in de spiegel van de blikken voor me zichtbaar ben, en ik maak maar heel zelden mee dat ik niet gezien word. En dan heb ik nog niet eens zo'n 'kuiken vestje' aan
Busjes inhalen doe ik alleen als ik er meteen minstens tot aan de bestuurdersdeur voorbij kan, ernaast rijden is 'no go'
[edit net als midden/recht erachter trouwens \[/edit]
Zonder gekheid:
Ik denk dat iedereen die in een gezonden gemoedstoestand verkeert, dondersgoed weet wat een veilige snelheid is.
Kan me niet voorstellen dat die voor de 1 vele malen hoger of lager ligt dan de ander.
vind ik ansich wel knap dat je dat met die halve meter ruimte kunt doen. Heb je het niet over een normale situatie en niet over file rijden
ff de moraal ridder uithangen (schaam), heren/dames het is nog steeds alleen gedoogt het rijden door de file geen recht!! dus jij bent de gene die met iedereen rekening moet houden (helaas).
in files maak ik zover mogelijk altijd gebruik van de normale positie waar mogelijk (ze laten soms echt meters asfalt open)
waarom? de auto's zien je in de spiegels want ze verwachten daar auto's. En als je opeens een auto tegenkomt die van baan wil verwisselen heb je iets meer marge dan wanneer je er pal naast zit.
Wanneer je ertussen rijd dan maakt het veelal niet uit, want ze kunnen niet van baan verwisselen. Dus eigenlijk is het alleen opletten op de open stukken asfalt.
vrachtauto ???.... wa's dat dan ?......bulkkoekblik ?? ,...bulkkoekblikker ?? ,...vulkoekblik ??
...wat een gemak zeg ......