Bijna van me motor gereden

Renni

MF'er
15 aug 2004
198
0
Amsterdam
Ok ik ben net lekker een stukkie wezen rijden omdat ik net een dag me rijbewijs terug heb. Het was best druk op de weg en dus ook bij de stoplichten. zoals veel motorrijders kruip ik ook graag naar voren bij een stoplicht, nog nooit geen problemen mee gehad tot vandaag. Omdat er niet voldoende ruimte was om mijn hele motor er tussen te zetten stond ik dus een beetje schuin voor een zwarte golf. Toen het stoplicht op groen ging kon ik dus niet snel genoeg wegrijden, althans volgens de man in de zwarte golf. Hij kwam me in de buitenbocht voorbij, met zijn raam open schreeuwde hij wat dingen tegen me die ik overigens niet kon verstaan, hij reed me bijna van me motor toen hij me sneed. Hij racede verder naar het volgende stoplicht. Ik kruip vervolgens weer naar voren maar dit keer in de andere rij dan de zwarte golf. Op het moment dat het groen word rijden we allebij weg, omdat die weg van 2-baans naar 1 baan gaat kwam de zwarte golf weer achetr me te zitten. Omdat ik nog moet voorkomen bij de rechter rijd ik niet meer te hard dus ik reed gewoon 50 (waar 50 mag) en die zwarte golf begint te bumperkleven en toeteren, dus ik blijf gewoon rustig 50 rijden tot het ineens te gevaarlijk word.
Ik kon nergens heen dus ik gaf maar wat gas, toen we bij het volgende kruispunt aankwamen waar de baan van 1-baan naar 3-baans gaat kwam de man me voorbij om nog wat lieve woordjes over motorrijders te zeggen. We gingen allebij onze eigen weg.

Ik ben toch wel wat geschrokken toen hij ineens achter me ging slingeren en toeteren want hij had me zo van me motor af kunenn rijden.
 
Ok ik ben net lekker een stukkie wezen rijden omdat ik net een dag me rijbewijs terug heb. Het was best druk op de weg en dus ook bij de stoplichten. zoals veel motorrijders kruip ik ook graag naar voren bij een stoplicht, nog nooit geen problemen mee gehad tot vandaag. Omdat er niet voldoende ruimte was om mijn hele motor er tussen te zetten stond ik dus een beetje schuin voor een zwarte golf. Toen het stoplicht op groen ging kon ik dus niet snel genoeg wegrijden, althans volgens de man in de zwarte golf. Hij kwam me in de buitenbocht voorbij, met zijn raam open schreeuwde hij wat dingen tegen me die ik overigens niet kon verstaan, hij reed me bijna van me motor toen hij me sneed. Hij racede verder naar het volgende stoplicht. Ik kruip vervolgens weer naar voren maar dit keer in de andere rij dan de zwarte golf. Op het moment dat het groen word rijden we allebij weg, omdat die weg van 2-baans naar 1 baan gaat kwam de zwarte golf weer achetr me te zitten. Omdat ik nog moet voorkomen bij de rechter rijd ik niet meer te hard dus ik reed gewoon 50 (waar 50 mag) en die zwarte golf begint te bumperkleven en toeteren, dus ik blijf gewoon rustig 50 rijden tot het ineens te gevaarlijk word.
Ik kon nergens heen dus ik gaf maar wat gas, toen we bij het volgende kruispunt aankwamen waar de baan van 1-baan naar 3-baans gaat kwam de man me voorbij om nog wat lieve woordjes over motorrijders te zeggen. We gingen allebij onze eigen weg.

Ik ben toch wel wat geschrokken toen hij ineens achter me ging slingeren en toeteren want hij had me zo van me motor af kunenn rijden.

:X :W
 
Hij ging dus van de linker baan voor een andere auto naar de rechterbaan om vervolgens voor mij weer naar de linkerbaan te komen waarbij hij me afsneed.
 
Waar ik me elke keer steeds meer over aan het verbazen ben, is dat een hoop mensen zo goed rustig kunnen blijven?!?!?!?! :? :? :? :?

Ik zou me niet kunnen beheersen als iemand gaat zitten slingeren achter me en bij het verkeerslicht OOK nog eens uit gaat schelden.

Nu moet ik zeggen dat het wel verkeerd is om zo te reageren, dus het siert juist de mensen die rustig blijven, dus ik veroordeel het niet! :] :W :W
 
Wen er maar aan, zal nog wel vaker gebeuren.

even lekker generaliseren
Als je 18 bent en je zit met je petje op achter het stuur van je zwarte golf gti je puisten uit te knijpen, dan ben je natuurlijk king of the road.
 
goed gehandeld..

Je hebt er altijd malloten bij zitten. ik reageer er ook niet (meer) op. Dat ging 1x bijna fout. de persoon in kwestie liet mij een pistool zien enz enz... Dus sindsdien hou ik me maar rustig :)
 
Als je voorkruip moet je ook zorgen dat je snel wegbent. Anders kan je van minder geduldige (minder IQ rijke) mensen dit soort reacties verwachten. Dus laat het een les zijn. Of lekker achteraan of snel weg :]
 
Je pistool onder je jas vandaan trekken en tussen de ogen schieten?

Of de volgende keer zorgen dat je sneller weg bent. Zag ie je niet aan voor een bromfietser?
 
ooh kan je me niet verstaan? :X

dacht dat je zo'n golfje er wel uit zou rijden O-)
 
Je pistool onder je jas vandaan trekken en tussen de ogen schieten?

Of de volgende keer zorgen dat je sneller weg bent. Zag ie je niet aan voor een bromfietser?

Hij had vast me nummerbord wel gezien, en ik ging vrij snel weg alleen de golf wou dus dat ik nog wat harder ging.
 
Wat een verhaal zeg daar gaat mijn bloed van koken. Het is idd goed dat je zo rustig bleef voor je het weet heb je mes tussen je ribben of een hele familie op je dak. Maar goed, .... Naar mijn idee heb ja maar een fout begaan :9 door die zak voor de tweede keer weer in te halen. Ik zeg maar altijd zo: beter 10 gekken die voor je rijden waarop je kan reageren dan 1 gek die achter je rijd :W
 
Ja als ik eraan terug denk had ik beter de 2e keer achteraan kunnen sluiten. Maar ik had nooit verwacht dat hij een 2e keer achetr me zou zitten.
 
Sorry hoor, maar voor aan komen staan en dan 50 rijden????
Das vragen om problemen. Ik krijg ook altijd uitslag als iemand zo nodig links
moet staan bij een verkeerslicht en dan: 1 niet oplet als het groen wordt,
2 niet ff wat harder dan toegestaan! Blijf dan lekker rechts of sluit achteraan!
Wel hulde voor je kalmte :} :}
 
Ik stond niet helemaal vooraan, omdat het al groen werd. Ik ben dus ongeveer halverwege tussen de autos gegaan.
 
ah wat, ben ook vaak genoeg gesneden omdat ik vooraan ben gaan staan.

denk maar zo, als ie meer dan 12 cm in z'n broek had zitten had ie niets om zo boos over te zijn...
 
Met dat soort debielen heb ik nou ook de hele dag te maken, hou me altijd rustig.





maar.... er komt een dag dat ik er eentje het raampje uittrek! B|
 
Wie gaat er dan ook met een 2 takt motor voordringen bij het verkeerslicht. dat is vragen om problemen ,zeker als je naast een zwarte Golf staat. Elke auto, zeker een zwarte Golf, is sneller weg dan een RS125 omdat de powerband pas zo rond de 7000 begint.
 
Wat is dat nou weer voor een onzin...

Of was het soms grappig bedoeld maar je bent een smiley vergeten?
 
Het is half grappig bedoelt, maar het is gewoon zo, een 2 takt is onderin gewoon heel erg zwak. En als je voor dringt, zorg er dan voor dat je eerst goed kijkt of je er helemaal tussendoor past, lukt dat niet ja dan kan je boze mensen krijgen, vooral van die lui die in Golfjes rijden, het zijn gewoon een apart slag mensen. Geblindeerde ramen, een tribal tattoo op de achterruit, GOLF GTI CLUB op de voorruit en zo'n lelijke spoiler achterop die totaal niet past bij de kleur of het type auto.

Maar dit gebeurd bij zoveel mensen, ik laat automobilisten ook wel eens schrikken als ik er tussendoor rijd en ineens gaat het licht op groen. Dan gaat bij mij het gas helemaal open. En dan zorg ik ook dat ik ze ver achter me laat om commentaar te voorkomen.
 
Ik denk dat ik tog wel sneller zou optrekken als ik wat meer gas gaf.
Als ik vooraan zou staan dan zou ik ook wel meer gas geven maar als we tussen de auto's zitten dan kan ik tog niet harder dan diegene voor me, moet ik dan op 20cm van mijn voorganger rijden. Als ik een paar meter tussen mij en mijn voorganger laat dan vind ik dat toch wel normaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan