Bijna van me motor gereden

Jezus, sommige mensen hier hebben echt een cursus assertiviteit nodig. Er zijn zoveel mogelijke dingen die je had kunnen doen. Daarvan is een huillie topic openen achteraf op MF wel een van de laagsten. B|

Leuk, je hebt je weer laten naaien door een golfje :X
 
Waarom vooraan gaan staan als je toch langzamer bent als de rest. :X
Geloof toch dat ik me daar ook aan zal ergeren.
Ga je vooraan staan, zorg dan dat de rest geen last van je heeft, heb jij het ook niet.

Tussen de file doorrijden is toegestaan, tussen de wachtrij rijden en vooraan gaan staan bij het stoplicht is dat niet. ( Ik doe niet anders O-) , maar er is geen auto die me in kan halen)
 
Waarom vooraan gaan staan als je toch langzamer bent als de rest. :X
Geloof toch dat ik me daar ook aan zal ergeren.
Ga je vooraan staan, zorg dan dat de rest geen last van je heeft, heb jij het ook niet.

Tussen de file doorrijden is toegestaan, tussen de wachtrij rijden en vooraan gaan staan bij het stoplicht is dat niet. ( Ik doe niet anders O-) , maar er is geen auto die me in kan halen)
Dan heb jij zeker nog nooit naast m'n '89 Sunny gestaan! :P
 
Vooraan gaan staan en dan 50 km/h uur gaan rijden vind ik bijna zelfs uitlokken. Natuurlijk is de reactie van de automobilist niet goed, maar wees zoals je na het wegrijden ook was de wijste.

Voorkruipen bij stoplichten is ook niet altijd netjes, zeker niet als er amper ruimte is, en als alle andere weggebruikers heeft iedereen zelfde rechten en plichten.

En volgende keer gewoon wat harder rijden 8-) :]
 
Bij het eerste stoplicht komt gelijk een bocht en een auto gaat toch harder door de bocht dan een motor. Ik stond niet vooraan, er reden nog genoeg autos voor me bij beide stoplichten. Na het 2e stoplicht staat vaak politie controle dus 50 is dan wel verstandig.

Ik kan dus niet harder dan de auto's die voor me rijden zoals gezegd in een eerdere post.
 
Bij het eerste stoplicht komt gelijk een bocht en een auto gaat toch harder door de bocht dan een motor. Ik stond niet vooraan, er reden nog genoeg autos voor me bij beide stoplichten. Na het 2e stoplicht staat vaak politie controle dus 50 is dan wel verstandig.

Ik kan dus niet harder dan de auto's die voor me rijden zoals gezegd in een eerdere post.
als een auto harder rijd door de bocht (wat ik best wel wil geloven hoor)
Waarom doen ze dit dan nooit, Ze halen je in ,gaan voor je rijden in de bocht en vervolgens moet ik altijd afremmen. :( :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan