Blik genaait

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus je hebt er een hekel aan, hoe komt die hekel er?? Door dat ze in het algemeen bijna altijd zitten te bumperkleven zonder reden, raar rijgedrag (soms zelfs gevaarlijk) tonen en het liefst met elke motor wil sprinten en denken te winnen.
Hoe groot gok jij dat de kans is dat deze CRX, met jong gastje erin dat ook heeft gedaan en waarschijnlijk (ondanks dit voorval) weer zal gaan doen? Ik gok erg groot... dat is mijn reden waarom ik hem niet zou waarschuwen. :o

Bovendien hoef je eigenlijk nooit te waarschuwen in zo'n situatie, want zij normaal rijden weten dat zij een motor niet eruit zullen trekken en zullen dus ook waarschijnlijk niet een sprintje gaan trekken :z
Ik heb sowieso al een hekel aan sjonnies, met of zonder auto. Dat zal wel liggen aan de buurt waar ik in woon. De hekel aan GTI'tjes, etc. ligt voornamelijk aan het lawaai dat die gasten altijd maken met hun enorme autoradio's 's avonds laat. Van bumperkleven door die gasten heb ik nooit zo'n last, dat zijn over het algemeen bij mij meer de BMW's en Mercedesen.

Maar omdat die gast in een CRX rijdt zal hij dus vast wel altijd bumperkleven en mag je hem dus wel naaien :? . Beetje generaliserend zoals Baksteen ook al zei. Maar goed, ik blijf auto's die mij niets misdaan hebben wel gewoon waarschuwen voor controles. Anders krijgt Baksteen zijn quotum ook zo makkelijk vol :+
 
Je probeert je er weer lekker uit te lullen zie ik al.
Weinig backbone dus. En ook namens mij dan: LEZEN, LEZEN, LEZEN.
Er staat nergens geschreven dat een zwarte Jeep je gaat aanrijden.
Prutser! Laat er aub een slotje op zetten want je zet je zelf steeds meer voor lul.

Ben je ook in staat om eens te reageren zonder te schelden. Effe wat posts van je
alleen al in dit topic.

1)Feit blijft dat je een eikel bent.
2)JE BENT DE ZWAKSTE SCHAKEL ! TOT ZIENS DROL!
3) Prutser! Laat er aub een slotje op zetten want je zet je zelf steeds meer voor lul.

Zegt meer over jezelf dan over die ander.
 
Ik denk dat als TS niet met zijn gas had gespeeld in die 4sec dat hij voor dat stoplicht stond die CRX ook wel als een idioot was was gereden.
Daar zijn ze veel te voorspelbaar voor.
Daarbij al ik bij en stoplicht stopt geef ik meestal ook nog even wat gas...

Hoe vaak ik wel niet iemand uitdaag en dan als nog heel rustig weg rij.

Leuk verhaal Roland, Mooie motor, en laat die riddertjes toch, alsof ze niets beter te doen hebben.....

(oh waarom dit verhaal niet op het ZZRforum??)
 
Al heb je het volgens jou dan niet uitgelokt, je moest de hele weg naar huis er om lachen dat die gepakt was :?

Maar ik reageer niet meer.

Maar ik blijf gewoon waarschuwen, motorrijder of sjonnie, maakt me niet uit.
 
Laatst bewerkt:
Ben je ook in staat om eens te reageren zonder te schelden. Effe wat posts van je
alleen al in dit topic.

1)Feit blijft dat je een eikel bent.
2)JE BENT DE ZWAKSTE SCHAKEL ! TOT ZIENS DROL!
3) Prutser! Laat er aub een slotje op zetten want je zet je zelf steeds meer voor lul.

Zegt meer over jezelf dan over die ander.

Ik vind het zelf wel meevallen.
Eikel is nogal zacht vergeleken met NSB-er, om over "drol" en "prutser" maar niet te spreken.
Ik erger me gewoon aan het feit dat hij denkt een triompf behaald heeft terwijl het eigl. heel zielig is. Andersom zou hij er ook van balen.
Als hij dan niet de reacties krijgt die hij gedacht had te krijgen dan gaat ie in eens zitten draaien. Dat is weer laf.

Ieder zijn eigen mening maar toon wat ruggegraat of erken je ongelijk.

Met nog altijd vriendelijke groet en deze zaak als afgedaan beschouwende.
S
 
Aha je hebt dus ook een vriendelijke kant, mooi :9

Nee. Geen goedmakertje.
Is die smiley van jou wel een goedmakertje na die edits in je posts.
(zie snap-on topic in Chopper forum)
Nu kap ik er mee want ik ga liever rijden.
Prettig weekend.

naschrift: potverdori! Alweer ge-edit! Stop daar nou eens mee man!
 
Persoonlijk snap ik sozieso niets van alle "NSB, homo, prutser, drol, eikel, klootzak" en dergelijke uitspraken.
Ik hou t er maar op dat je niets op een forum zet wat je ook niet midden in de nacht tegen een gast van 3 x 2 meter in een donker steegje zou zeggen. D'r vanuit gaande dat je m niet lief vind. Eea spreekwoordlijk bedoeld. Zeker dat lief maar dat is dan weer voor meerdere uitleg vatbaar...zeker in relatie tot vatbaar en het lief vinden van zo'n figuur op die plaats op dat tijdstip waarvan ik me kan voorstellen dat t dan misschien ook wel weer geen toeval is, dus zul je m dan idd wel lief vinden en toch dingen tegen m zeggen waarvan ik vindt dat je ze niet op een forum zou moeten plaatsen. Damn...weer mezelf klemgel*ult... B| B| |( |(

Kijken of bert.....of Henk nog een pilletje voor me heeft... B|
 
Laatst bewerkt:
Nee. Geen goedmakertje.
Is die smiley van jou wel een goedmakertje na die edits in je posts.
(zie snap-on topic in Chopper forum)
Nu kap ik er mee want ik ga liever rijden.
Prettig weekend.

aha, nu snap ik de wijziging waar je het over hebt. Ik zie het. In plaats van"copy" waarschijnlijk "cut" gedaan. Maar goed, ik zal het rechtzetten, maak je geen zorgen.
 
Jammer dat er zoveel "over 1 kam scheerders" zijn hier, alle CRXen zijn schijnbaar asociaalrijdende k*tpubers..???
Klote-instelling, waarom word iedereen toch altijd van grote afstand beoordeeld en vervolgens op grond van die beoordeling behandeld, zonder dat je ook maar iets van die "iemand" kent :? :? Lekker kortzichtig en doet totaal afbreuk aan het vrijheid/blijheid dat bij motorrijders hoort.

Is het al bijna december ??

Velen zijn inderdaad érg stellig in hun uitspraken. Maar grijpen zij dat VOLLEDIG uit de lucht?

Volgens mij niet helemaal. Ik hoor immers ook met enige regelmaat in de diverse "Blik oip de weg " versies uit monde van de politie dat men sommige eigenaren wijst op de opvallendeheid van hun auto.
Laats een 'gewone' Opel Calibra.
M.a.w. de politie, dus OOK Baksteen, lijkt toch ook met enige vooroordelen het verkeer in de gaten te houden. })

(Foutje gemaakt/hersteld. |( Had mijn gezeur per abuis in de quote van Baksteen gezet.)
 
Laatst bewerkt:
Ik word alweer vergealgemeeniseerd B|

Voor Calibra's maken "we" een uitzondering, dat om de regel te bevestigen dat ik ook we zijn en dat zonder te veralgemeeniseren ik daar niet aan meedoe. Als jullie dat niet snappen zal je wel niet zo slim zijn. Snap je??
 
Ik word alweer vergealgemeeniseerd B|

Voor Calibra's maken "we" een uitzondering, dat om de regel te bevestigen dat ik ook we zijn en dat zonder te veralgemeeniseren ik daar niet aan meedoe. Als jullie dat niet snappen zal je wel niet zo slim zijn. Snap je??
Mooi woord voor scrable (3x woord waarde) vergealgemeeniseerd
 
Ik word alweer vergealgemeeniseerd B|

Voor Calibra's maken "we" een uitzondering, dat om de regel te bevestigen dat ik ook we zijn en dat zonder te veralgemeeniseren ik daar niet aan meedoe. Als jullie dat niet snappen zal je wel niet zo slim zijn. Snap je??

totaal niet!
heb je die pillen nu al? Ik zou er nog maar 1tje nemen! ;)
 
totaal niet!
heb je die pillen nu al? Ik zou er nog maar 1tje nemen! ;)
Van jou had ik idd verwacht dat je tot de categorie "niet snappers" zou gaan behoren.
Categorie is redelijk groot hoor :+

Pilletjes zijn weer eens door iemand anders opgegeten B|
full
 
Laatst bewerkt:
Van jou had ik idd verwacht dat je tot de categorie "niet snappers" zou gaan behoren.
Categorie is redelijk groot hoor :+

Pilletjes zijn weer eens door iemand anders opgegeten B| (Afbeelding)

Geachte heer Steen,

Ik heb Uw text voor de 32ste keer gelezen en begrijp het uiteindelijk.
Het 2e woordje "we" had voor de "niet snappers" eigl. ook tussen aanhalingstekens getypt moeten worden.

Ik neem het U zeker niet kwalijk dat U mij bij de bewuste categorie heeft ingedeeld. Had het iemand anders in Uw plaats geweest dan had ik er wel aanstoot
aan genomen.
Ook :+
 
Hij gaat diep hoor....................... 8-)
Geachte heer Steen,

Ik heb Uw text voor de 32ste keer gelezen en begrijp het uiteindelijk.
Het 2e woordje "we" had voor de "niet snappers" eigl. ook tussen aanhalingstekens getypt moeten worden.

Ik neem het U zeker niet kwalijk dat U mij bij de bewuste categorie heeft ingedeeld. Had het iemand anders in Uw plaats geweest dan had ik er wel aanstoot
aan genomen.
Ook :+
 
Je probeert je er weer lekker uit te lullen zie ik al.
Weinig backbone dus. En ook namens mij dan: LEZEN, LEZEN, LEZEN.
Er staat nergens geschreven dat een zwarte Jeep je gaat aanrijden.
Prutser! Laat er aub een slotje op zetten want je zet je zelf steeds meer voor lul.

Als ik je post zo lees 'vriend', bekruipt me hetzelfde gevoel als Roland kreeg.
Pas twee maandjes hier en nu al zo'n grote bek en dreigen? Beetje respect voor een mede-motorrijder mag wel, Slow.
En dan nog uitschelden voor NSB-er....och och och.... |(
Ik ga niet schelden net als jij want verlagen tot jouw 'vocabulaire' heeft geen zin. Ik denk trouwens dat het 'voor lul zetten' jezelf best goed afgaat. Weet ik wel zeker.

We hebben het hier (ja, HIER, op dit forum) altijd over koekblikken, petjes, Sjonnies etc. maar als er eens eentje aan de kant wordt gezet staan de moraalridders op. Hij had ook niet als een idioot hoeven gassen, daar heeft NIEMAND die CRX-piloot toe gedwongen hoor.

Ik heb me ook suf gelachen, Roland. Goeie mop :} . Hahahahaha!!!
 
Nee, en je rookt zeker ook niet.
Feit blijft dat je een eikel bent.

Let op de zwarte Jeep met HD sticker. Als je die tegenkomt loop je het risico ook genaaid te worden.
Kijken wat je dan te posten hebt hier.


Slow, dit is toch echt dreigende taal wat insinueert dat je hem wat aan wilt doen, ondanks dat je dat tegenspreekt. Het valt me een beetje tegen dat dit soort uitlatingen gedaan worden, vooral omdat je overkomt als een intelligent persoon. M.i. totaal niet nodig. Als je het er niet mee eens bent kan je dat ook op een andere manier duidelijk maken.....

Verder even goede vrienden, maar ik wou het even kwijt O-)
 
nieuwe dag ,nieuwe lach ,dus vandaag kunnen we met ons allen een paar koekblikkies opnaaien :} keb er zin aan :)
 
ok dan weer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen denken de heren hier boven zeker?
Ik dacht dat we het nu gingen laten rusten maar de mannetjes putters zijn waarschijnlijk net thuis gekomen van de lokale soos en nog opgefokt van redbull en Breezers. Prettige tijd dus om doelloos te loggen, maar dat terzijde.

Hoho! Honda Ik begrijp niet dat je dit zomaar typt zonder eerst het topic te lezen.
Als je dat wel gedaan had dan had je geweten dat ik juist ageerde TEGEN het gebruik van de term " NSB-er". Wat is dat nu weer steilloos om mij zo af te blaffen zonder even te checken hoe het verhaal in elkaar steekt.....och och och.... |(
Wat heeft overgens het feit dat ik pas 2 maanden op het forum zit met een, al dan niet, grote bek te maken? Mag ik naar mate ik langer op het forum zit een grotere bek hebben? Is dat waar de banaan-score voor is?

Voel je je zelf al voor straal staan of snap je niets van mij "vocabulaire"?
Ik heb er nog 1 voor je lekkere mangager automatisering, wat dus waarschijnlijk gewoon systeembeheerder bij e.o.a. ambtenarenapparaat is (ja ik doe ook mijn werk):
Je zegt:"Hij had ook niet als een idioot hoeven gassen,..." terwijn RolanT zegt: "en die kerel (<25 jaar) geeft speels een dot gas".
Zie je het verschil? Ik hoop het want ik ga het je niet uitleggen.

Potver.%@*! Wat erger ik me aan mensen als jij.

@Henl:
QUOTE
Slow, dit is toch echt dreigende taal wat insinueert dat je hem wat aan wilt doen,
UNQUOTE

Helaas voor jou ook. Je leest niet goed of je wilt alleen zien wat je denkt dat er staat.
Het topic is "Blik genaaiT" :X
Zo zeg ik, in EXACT de zelfde woorden, (wel andere spelling) dat RolanT ook genaaid gaat worden. Het valt mij tegen dat jij het bovenstaande post temeer omdat je niet over komt als een dom persoon.
Verder ook even goede vrienden.

Kunnen we het onderwerp dan nu aub laten rusten?
 
Laatst bewerkt:
ok dan weer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen denken de heren hier boven zeker en meer zielige praat.
...

Afijn. Afgezien van je gezeur en gejammer wil ik even kwijt dat het verwijzen naar het scheldwoord NSB-er algemeen was. Misschien jij dan niet (wel andere scheldnamen als 'prutser' :? enz .) maar anderen wel. Dat hoort gewoon niet.
Maar dat zegt altijd meer over degene die scheldt dan over de topicstarter.
Blijkbaar roep ik bij jou eenzelfde verwarring op als je zelf doet met je :Z dreigen.

Je moet nog veel leren vriend. Begin daar eerst maar eens mee. Genoeg nu.
 
Afijn. Afgezien van je gezeur en gejammer wil ik even kwijt dat het verwijzen naar het scheldwoord NSB-er algemeen was. Misschien jij dan niet (wel andere scheldnamen als 'prutser' :? enz .) maar anderen wel. Dat hoort gewoon niet.
Maar dat zegt altijd meer over degene die scheldt dan over de topicstarter.
Blijkbaar roep ik bij jou eenzelfde verwarring op als je zelf doet met je :Z dreigen.

Je moet nog veel leren vriend. Begin daar eerst maar eens mee. Genoeg nu.

HOHO Honda! Zo makkelijk kom je er niet af! Je zit wederom te bazelen!
Je zegt duidelijk "...en nu al zo'n grote bek en dreigen? Beetje respect voor een mede-motorrijder mag wel, Slow. En dan nog uitschelden voor NSB-er"
Als je niet bedoelt wat hier overduidelijk je hier oveduidelijk wel typt dan moet je toch maar je schoolgeld terug gaan halen.
Waarom erken je gewoon niet dat je helemaal fout zit?
En vergis je ook even niet. Ik ben NIET jouw vriend en dreig NOOIT! Ik maak alleen maar beloftes.
Daar doe je het maar mee.

@Baksteen, mag er dan NU aub een slotje op want ik word doodziek van dat gezeur op puberniveau. Dit is toch een motor-forum? Ik denk dat RolanT het ook wel gezien heeft zo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan