Blik genaait

Status
Niet open voor verdere reacties.
om iemand een nsber te gaan noemen vind ik erg triest, te triest.... :X

Tenzij er een aantal mensen ineens het licht hebben gezien, maar ik denk dat alle moraalridders in dit topic niet de CRX hadden gewaarschuwd. Want het is een CRX (populaire auto onder de gasties met pet, bouwen 'm ook flink uit). Dit type persoon is al velen malen vaker flink uitgescholden op hun rijgedrag.
En nu zomaar plotseling ga jij ze helpen?? Soort dank betuiging aan hun gedrag?? :?

Daarnaast vind ik het zijn probleem, moet ie maar niet doortrekken tot zo'n hoge snelheid. Zijn fout, zijn probleem, had ie maar moet stoppen met doortrekken bij de max. snelheid, iets wat ik meestal doe op wegen waar men regelmatig controleert..

:Z

Zou het niet beter kunnen verwoorden dus :} :} :}
 
Ik had afgelopen zondag ook zoiets... eeehhh.. nou toch iets anders: :o

Deze keer ook weer mazzel maar het zal wel een keertje behoorlijk fout aflopen met mij (lees: rijbewijs kwijt). Even afkloppen: al 7.000 km zonder boetes.

Ik zou voor de zekerheid je brievenbus toch maar in de gaten houden ;)
 
Zucht...........Ik wilde niet meer reageren maar ... maarrr...

Kijk andere verkeersdeelnemers afstraffen/terugpakken met alle gevolgen van dien als ik denk dat ze mij iets aangedaan hebben, eigen rechtertje spelen...dát is pas gevaarlijk en bedenkelijk gedrag. En dát doe ik dan weer niet. Dát kan ik kennelijk van deze druiloor verwachten.


Mazzel,

Roland

Nee, en je rookt zeker ook niet.
Feit blijft dat je een eikel bent.

Let op de zwarte Jeep met HD sticker. Als je die tegenkomt loop je het risico ook genaaid te worden.
Kijken wat je dan te posten hebt hier.
 
ik doe diezelfde truukjes zelfs bij motorrijders. Moeten ze maar niet met mij gaan proberen te racen terwijl ik nog niet zo'n ervaren rijder ben, bah, losers.

Gewoon lekker gassen, wachten tot hij geflitst is en dan steek ik ook nog mijn vinger op.















:+
 
ik doe diezelfde truukjes zelfs bij motorrijders. Moeten ze maar niet met mij gaan proberen te racen terwijl ik nog niet zo'n ervaren rijder ben, bah, losers.

Gewoon lekker gassen, wachten tot hij geflitst is en dan steek ik ook nog mijn vinger op.















:+



Je kan hem toch lekker laten gaan als je niet mee wilt doen.

Ik mag het wel als iemand anders even lekker wil knallen, eindelijk eens geen moraalridder die 100 blijft rijden op de linkerbaan opeen lege snelweg om 3 uur s'nachts.
 
Je kan hem toch lekker laten gaan als je niet mee wilt doen.

Ik mag het wel als iemand anders even lekker wil knallen, eindelijk eens geen moraalridder die 100 blijft rijden op de linkerbaan opeen lege snelweg om 3 uur s'nachts.
Voor het geval dat ik straks bloedend aan een kruis hang, er is een lachend clowntje als smiley gebruikt hoor. ;) Dus helemaal serieus was ik niet (behalve over mij rijervaring dan)
 
Pfffft.. auto wil racen tegen een motor. :Z Een honda rebel denk ik dan?** Zie dat TS er een ZZR1100 op na houd. Welke rando denkt er nou echt dat je kans hebt om met je koekblik zoooo'n motor te kunnen laten staan?

Antwoord ligt er al,... een niet om zich heen kijkende,<25jarige,stereotype pet in een CRX.


Maar wat maakt dat nu uit, laat lekker, hij zijn baan, jij jouw baan, je heb er geen last van, KLAAR.

Je wilt niet racen, maar je trekt wel volgas op om daarna hard te remmen voor een flitser???
Wie is er dan gevaarlijk bezig??
Plus, voor hetzelfde geld trekt een andere sjonnie achter jouw ook hard op, heeft die misschien inees wel een snelle auto, rem jij hard, rijdt hij jouw eraf, mag hij 100x fout zijn, jij heb er dan wel meer last van.

En voor iedereen die iemand anders die wilt racen niet gewoon wilt laten gaan, maar zonodig een hak moet zetten :r .
ZIELIG, getuigt van eenzelfde gedrag als die sjonnie, puberaal gedrag.

Persoonlijk denk ik dat elke matennaaier hier niet ouder is dan 25, denk elk ander die die ander gewoon zijn gang laat gaan ouder is. En ben je ouder en wil je hem toch nog steeds naaien, lees dan maar eens een paar reply's terug. ADVIES< MET 2 HANDEN TREKKEN.



zo :9
 
daar waar roland een leuk verhaaltje wilde vertellen is het volgens mij voor roland zelf een bron van ergenis geworden hahaha.


trek het je niet aan roland.....welkom op mf forum...het forum van de wereldverbeteraars lol :+
 
Dit type persoon is al velen malen vaker flink uitgescholden op hun rijgedrag.
En nu zomaar plotseling ga jij ze helpen?? Soort dank betuiging aan hun gedrag?? :?
Ik vind iemand uitschelden over zijn rijgedrag nog wat anders dan hard gaan lachen wanneer hij min of meer met jouw hulp voor honderden euro's wordt genaaid.

Ik heb over het algemeen ook een hekel aan sjonnies in GTI'tjes/GSI'tjs/CRX-jes/etc. Maar om ze nou expres op zo'n manier te gaan naaien vind ik toch wel erg jammer. En TS, kom nou niet aan met dat je het niet expres deed want je topic titel en je replies zeggen toch wat anders.

Als het iemand was geweest die irritant had lopen bumperkleven of ander gevaarlijk gedrag, dan had ik er ook om kunnen lachen en had ik het hem ook gegund. Maar dat was hier niet het geval. Gewoon een auto die zin had in een wedstrijdje met een motor, en daar zijn er al veel te weinig van 8-)

[me]4takter vind het altijd wel leuk om auto's te vernederen bij een sprintje[/me]
 
Zucht...........Ik wilde niet meer reageren maar ... maarrr...

Kijk andere verkeersdeelnemers afstraffen/terugpakken met alle gevolgen van dien als ik denk dat ze mij iets aangedaan hebben, eigen rechtertje spelen...dát is pas gevaarlijk en bedenkelijk gedrag. En dát doe ik dan weer niet. Dát kan ik kennelijk van deze druiloor verwachten.


Mazzel,

Roland
ik zou zeggen LEZEN LEZEN LEZEN :+
Over eigen rechtertje spelen heeft hij het helemaal niet.
 
ik zou zeggen LEZEN LEZEN LEZEN :+
Over eigen rechtertje spelen heeft hij het helemaal niet.

Ja RolanT

JE BENT DE ZWAKSTE SCHAKEL ! TOT ZIENS DROL!

(volgens mij is RolanT al lang weg)

Heeft iemand trek in een polletje RolanT right or wrong?
 
Laatst bewerkt:
Jezus man wat een reacties! Jongens dit was een lollig bedoeld verhaal. Zo van "wat MIJ nou gebeurde....!"..... Kijk dat er wat moraal ridders op reageren dat had ik al niet echt verwacht, maar dat er dreigende taal geuit moet worden dat vind ik ronduit schandalig. Zo zag ik iemand die me uitmaakt voor NSB-er en iemand de me gaat aanrijden met z'n zwarte jeep (kom maar, ik kan je hebben). Lekker stel hier. En iedereen altijd maar rondbazuinen dat motorrijders zo'n vriendelijk volk zijn... ja ja. Enig licht punt je is dat het meerendeel van de reagerende de lol er wel van inzag en dat een aantal van de moraalridders overduidelijk zat te stangen. De rest zullen we maar onder de imbicilen scharen. Ik zal van die figuren eens kijken of ik wat kan vinden aan oude stukjes van die gasten. Kan soms leerzaam zijn.

Ook lollig dat gaandeweg de draad de feiten vervagen. Zo denk een aantal van jullie dat er een flitser stond en dat ik dat wist. Of dat ik de crx-er heb staan uitdagen.

Nogmaals de feiten:

- ik werd gevolgd door een politieauto. Om ze kwijt te raken probeerde ik steeds door hard op te trekken een gat tussen mij en hun te slaan. Datzelfde deed ik ook toen ik naast de crx stond.
- Het moment dat ik naast de crx stond duurde echt heel kort. Misschien 4 tellen. Ik kwam er naast, op het moment dat ik stilstond gaste hij een keer. Ik gaste ook en vrijwel meteen ging het stoplicht op groen. Hup: wegwezen.
- de crx-er kan m.i. nooit op snelheid gepakt zijn, want de politieauto ging erachteraan en zette 'm meteen langs de weg. Ik denk niet dat er een snelheidsmeting gedaan is.


Mazzel,


Roland
 
Ik heb over het algemeen ook een hekel aan sjonnies in GTI'tjes/GSI'tjs/CRX-jes/etc.

Als het iemand was geweest die irritant had lopen bumperkleven of ander gevaarlijk gedrag, dan had ik er ook om kunnen lachen en had ik het hem ook gegund. Maar dat was hier niet het geval.

Dus je hebt er een hekel aan, hoe komt die hekel er?? Door dat ze in het algemeen bijna altijd zitten te bumperkleven zonder reden, raar rijgedrag (soms zelfs gevaarlijk) tonen en het liefst met elke motor wil sprinten en denken te winnen.
Hoe groot gok jij dat de kans is dat deze CRX, met jong gastje erin dat ook heeft gedaan en waarschijnlijk (ondanks dit voorval) weer zal gaan doen? Ik gok erg groot... dat is mijn reden waarom ik hem niet zou waarschuwen. :o

Bovendien hoef je eigenlijk nooit te waarschuwen in zo'n situatie, want zij normaal rijden weten dat zij een motor niet eruit zullen trekken en zullen dus ook waarschijnlijk niet een sprintje gaan trekken :z
 
Jezus man wat een reacties! Jongens dit was een lollig bedoeld verhaal. Zo van "wat MIJ nou gebeurde....!"..... Kijk dat er wat moraal ridders op reageren dat had ik al niet echt verwacht, maar dat er dreigende taal geuit moet worden dat vind ik ronduit schandalig. Zo zag ik iemand die me uitmaakt voor NSB-er en iemand de me gaat aanrijden met z'n zwarte jeep (kom maar, ik kan je hebben). Lekker stel hier. En iedereen altijd maar rondbazuinen dat motorrijders zo'n vriendelijk volk zijn... ja ja. Enig licht punt je is dat het meerendeel van de reagerende de lol er wel van inzag en dat een aantal van de moraalridders overduidelijk zat te stangen. De rest zullen we maar onder de imbicilen scharen. Ik zal van die figuren eens kijken of ik wat kan vinden aan oude stukjes van die gasten. Kan soms leerzaam zijn.

Ook lollig dat gaandeweg de draad de feiten vervagen. Zo denk een aantal van jullie dat er een flitser stond en dat ik dat wist. Of dat ik de crx-er heb staan uitdagen.

Nogmaals de feiten:

- ik werd gevolgd door een politieauto. Om ze kwijt te raken probeerde ik steeds door hard op te trekken een gat tussen mij en hun te slaan. Datzelfde deed ik ook toen ik naast de crx stond.
- Het moment dat ik naast de crx stond duurde echt heel kort. Misschien 4 tellen. Ik kwam er naast, op het moment dat ik stilstond gaste hij een keer. Ik gaste ook en vrijwel meteen ging het stoplicht op groen. Hup: wegwezen.
- de crx-er kan m.i. nooit op snelheid gepakt zijn, want de politieauto ging erachteraan en zette 'm meteen langs de weg. Ik denk niet dat er een snelheidsmeting gedaan is.


Mazzel,


Roland
maak je niet druk man. Ga je toch niet iedere keer verdedigen. Ik zou dit topic laten doodbloeien.
 
TS beweert dat hij het blik heeft genaaid en velen hier hebben ook gereageerd alsof TS inderdaad PetCRX genaaid heeft.

IMHO is dat niet aan de orde. TS beweerd dat hij bij de 70 geremd heeft. Dat zal wel meevallen denk ik, immers als je remt verminder je snelheid, dus zal ie waarschijnlijk enkel het gas wat hebben dichtgedraaid.

Dat had voor PetCRX zichtbaar moeten zijn toch!?

'hey verrek man, ik loop in op die gozah!'

Dat had toch op zijn minst een hint moeten zijn, ofwel motorrijder vind het welletjes.... oFFFFFF:::: er klopt hier iets niet!!!

Als motorrijder het welletjes vind.. jah einde wedstrijd ... als je er dan nog perse voorbij wilt blehren.. beetje sneu... wat bewijs je dan?
Maareh... klopt iets niet.. nou Blijkbaar is dat alarmbelletje bij PetCRX niet afgegaan net zo min als dat ie zijn spiegels gechecked heeft.
Trouwens, als een motorrijder (ZZR1100 for cryin out loud) bij het stoplicht middels een dot gas jouw aangeeft dat hij wel tegen je wil racen is dat al een hint dat er iets scheef zit niet dan!?

Dus als TS vind dat hij PetCRX heeft genaaid, prima.. IMHO heeft pet enkel zichzelf onoplettendheid/onnadenkendheid te verwijten. Offeh... is het nou zo dat jullie er van uit gaan dat een ander wel voor je kijkt of geen kitterij in de buurt is!?!?! Komaaaaan da's je eigen feestje toch.

Of het nou netjes is van TS dat hij PetCRX heeft 'uitgelokt', Waarom zou je daar een neuk om moeten geven. PetCRX besluit toch zelf om de uitdaging aan te gaan?

Dr zijn zat uitdagingen die ik ook maar niet ben aangegaan wegens bijzonder hoog 'kansloos' gehalte.

Plus, voor hetzelfde geld trekt een andere sjonnie achter jouw ook hard op, heeft die misschien inees wel een snelle auto, rem jij hard, rijdt hij jouw eraf, mag hij 100x fout blah blah klepperdieklep.

Dan zal sjonnie toch minstens in een diablo of iets dergelijks moeten zitten. Zo niet dan zitten er al zat meters tussen sjonnie en motor om tijdig op te merken dat motor niet verder uitloopt.
 
weet ik, weet ik, maar ik viel vooral over die agressie


Mazzel,

Roland

Je probeert je er weer lekker uit te lullen zie ik al.
Weinig backbone dus. En ook namens mij dan: LEZEN, LEZEN, LEZEN.
Er staat nergens geschreven dat een zwarte Jeep je gaat aanrijden.
Prutser! Laat er aub een slotje op zetten want je zet je zelf steeds meer voor lul.
 
Jammer dat er zoveel "over 1 kam scheerders" zijn hier, alle CRXen zijn schijnbaar asociaalrijdende k*tpubers..???
Klote-instelling, waarom word iedereen toch altijd van grote afstand beoordeeld en vervolgens op grond van die beoordeling behandeld, zonder dat je ook maar iets van die "iemand" kent :? :? Lekker kortzichtig en doet totaal afbreuk aan het vrijheid/blijheid dat bij motorrijders hoort.

Is het al bijna december ??



 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan