Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er stond een reactie bij om die agenten die vroeger in BodW zaten weer eens voor de camera te trekken. Vind ik een top idee!Hij geeft in het filmpje ook aan dat hij openstaat voor ideeën voor zijn vlog. Zolang het geen grote investeringen vergt. Kunnen we hier met z'n allen wat bedenken?
Ik heb nog wel een extra donatie gedaan, ik zit de laatste weken meer naar het Youtube kanaal van Leo de Haas te kijken dan naar Netflix, dus vind ik het niet meer dan fair dat ik daar een navenante bijdrage aan lever...
Er stond een reactie bij om die agenten die vroeger in BodW zaten weer eens voor de camera te trekken. Vind ik een top idee!
Buiten dat, ik kan me voorstellen dat het huidige mediabeleid van de politie ook niet iets is waar Leo aan mee wil doen. Maar de legendarische types die bij Leo in de auto zaten zijn inmiddels wel met pensioen, denk ik. Al is Charles (die agent die met een motor tussen zijn benen geboren is - ik las daar ook wat over in de reacties) intussen een hoge pief bij de politie zie ik. Een interview met die man zou ook top zijn. En de twee heren uit het Amsterdamse natuurlijk, wat een helden!Ik ook en zo nog wat van die ideeën. Zo stond er ook een reactie dat men niet begreep dat geen een omroep zijn ideeen nog op de tv wilde. En dan denk ik weer: Of je bent te jong om het te weten of je hebt onder een steen gelegen. Leo is en wordt nog steeds tegen gewerkt door een sujet dat ooit de baas bij het BVOM was. En daardoor lijkt het me heel sterk dat deze agenten toestemming krijgen om mee te werken. Ik hoop dat ik me vergis.
Ook een reden dat ik (vrijwel) geen tv kijk. Er is altijd een afhankelijk van of de commerciën of de staats propaganda., dat hij journalistiek onafhankelijk wil zijn.
[...]
Die instelling werkt bij de commerciëlen gewoon bijna nooit.
Dat is eigenlijk wel een goede. Programma maken om te zien waar het naar toe gaat met de mobiliteit in nederland. Ga eens bij fabrikanten langs, ga eens met hun praten, die willen echt wel mee helpen om hun bedrijf te promoten via die manier. Maar ga ook eens rijden met een elektrische bus en ga eens onderzoeken hoe dat in de praktijk werkt. Carsharing, een goed idee, maar wel of niet uitvoerbaar?Ik merk in de reacties een behoorlijke 'hang naar vroeger'. Ouwe koeien weer op het droge hijsen. Prima, maar ik zie vooral ook (nieuws)waarde in nieuwe zaken. Als het dan toch om mobiliteit gaat, duik dan eens in de nieuwe ontwikkelingen. Een gemeente Groningen die de bedrijfswagens op waterstof laat rijden. Ga op bezoek bij Energica, maak een rit op een elektrische motor. Zero, Harley idem. Hij heeft zelf een Tesla gehad èn is/was beroepschauffeur. Zo'n elektrische vrachtwagen, is dat wat? Ga bij Rivian kijken. Waarom stoppen veel grote automerken met de doorontwikkeling van H2? Enz enz. Doe daar wat mee.
Blijf niet alleen hangen in het oude; daar kom je niet verder mee.
Vooruitblik op de weg vind ik een leuke.Het wordt dan de vooruitblik op de weg of de nieuwe blik op de weg.
Ik zou het proberen een beetje te combineren. Dat hele technologische geneuzel interesseert mij persoonlijk niks. Ik weet wel dat het de toekomst is, maar mijn interesse ligt daar totaal niet. Maar het een hoeft het ander natuurlijk niet uit te sluiten.
Blik op de Weg zoals het was zal nooit terugkomen, en het materiaal voor de Terugblikken zal op een bepaald moment ook op zijn. Toch lijkt het mij wel leuk om een aantal afleveringen te vullen met verhalen van inmiddels gepensioneerde agenten. Hoeft geen uren te duren, al zijn het maar één of twee afleveringen.
Wat mij ook wel leuk lijkt is om eens te kijken wat voor voertuigen bij particulieren thuis staan. Er zijn genoeg mensen met bijzondere hobbyvoertuigen, auto's, motoren, vrachtwagens. Wat is het verhaal er achter, zo iemand wil daar maar al te graag over vertellen waarschijnlijk.
Of om in de vrachtwagens te blijven, ga als bijrijder mee in de verschillende takken van transport. Er zijn genoeg verschillende taakvelden te bedenken. En het is gelijk gratis reclame voor het betreffende bedrijf, dus ik denk dat de meesten er geen moeite mee zullen hebben als hij een dagje mee gaat.
Ik denk dat er genoeg te verzinnen is wat een link met verkeer heeft, wat redelijk binnen de perken blijft wat kosten betreft, en waarmee je het aanbod in de afleveringen gevarieerd houdt zodat het voor iedereen leuk is.
Ik zou het proberen een beetje te combineren. Dat hele technologische geneuzel interesseert mij persoonlijk niks. Ik weet wel dat het de toekomst is, maar mijn interesse ligt daar totaal niet. Maar het een hoeft het ander natuurlijk niet uit te sluiten.
Blik op de Weg zoals het was zal nooit terugkomen, en het materiaal voor de Terugblikken zal op een bepaald moment ook op zijn. Toch lijkt het mij wel leuk om een aantal afleveringen te vullen met verhalen van inmiddels gepensioneerde agenten. Hoeft geen uren te duren, al zijn het maar één of twee afleveringen.
Wat mij ook wel leuk lijkt is om eens te kijken wat voor voertuigen bij particulieren thuis staan. Er zijn genoeg mensen met bijzondere hobbyvoertuigen, auto's, motoren, vrachtwagens. Wat is het verhaal er achter, zo iemand wil daar maar al te graag over vertellen waarschijnlijk.
Of om in de vrachtwagens te blijven, ga als bijrijder mee in de verschillende takken van transport. Er zijn genoeg verschillende taakvelden te bedenken. En het is gelijk gratis reclame voor het betreffende bedrijf, dus ik denk dat de meesten er geen moeite mee zullen hebben als hij een dagje mee gaat.
Ik denk dat er genoeg te verzinnen is wat een link met verkeer heeft, wat redelijk binnen de perken blijft wat kosten betreft, en waarmee je het aanbod in de afleveringen gevarieerd houdt zodat het voor iedereen leuk is.
Volgens mij vroeg hij daar al om. Het materiaal voor de terugblikken zal nog wel even voldoende zijn denk ik? Er moet héééél veel ongebruikt materiaal zijn.Wat mij ook wel leuk lijkt is om eens te kijken wat voor voertuigen bij particulieren thuis staan. Er zijn genoeg mensen met bijzondere hobbyvoertuigen, auto's, motoren, vrachtwagens. Wat is het verhaal er achter, zo iemand wil daar maar al te graag over vertellen waarschijnlijk.
Mee eens, die nieuwe techniek is vast de toekomst en enorm interessant voor andere mensen, maar persoonlijk zou het mijn interesse niet echt hebben. Die van Leo ook niet denk ik trouwens, hij heeft meermaals zijn liefde voor oldtimers en een wat dwarse houding tegenover de hedendaagse auto-industrie en ontwikkelingen/beleid laten zien. Vind ik zelf best verfrissend. Die aflevering met Marco Hof waar ze in een paar minuten even heel sarcastisch het Nederlandse stikstofbeleid fileren kon ik smakelijk om lachen. Er zijn zoveel kanten die hij uit kan; oud-agenten uit BodW, oldtmerritten en -liefhebbers, meerijden in de transportwereld, maar ook die korte pilotaflevering van 'buggyboys' die hij online heeft gezet vond ik erg vermakelijk.
Ik merk trouwens dat een 'thema' wel zo prettig zou zijn. De lange 'bedankt!'-beelden vond ik wat minder om naar te kijken, het had niet echt een doel, en er had denk ik meer in gezeten. Maar goed, hij zal zichzelf nu ook opnieuw moeten gaan uitvinden, dus ik ben benieuwd waar hij mee komt.
Ben het met je eens hoor, al heb ik het wel gekeken. Het vervelende geluid hielp niet mee, maar alles bij elkaar vind ik het verrassend hoe een monoloog van een half uur door Leo toch soort van goed te bekijken is. Er zijn maar weinig mensen die dat kunnen. Daarom denk ik ook dat het best goed komt met Leo.Die lange versie heb ik niet gekeken, heel verhaal vanaf de motor hoeft van mij niet zo nodig.