BMW CE 04

Er zijn een 6 tal zadels denk ik.
welke is de beste. Wil ook geen strijkplank. Thanks
 
Ik zou voor comfort gaan, die is dikker bekleed en heeft een rugsteuntje. Hier zijn 2 varianten van. 1 voor lange mensen en 1 voor kortere mensen. Ik raad aan dit zelf te ervaren bij de dealer. Andere optie is het zadel laten vermaken. Ik heb eventueel nog een platte pro bank liggen oranje grijs, mag wel weg voor 50 eu excl verzendkosten.
 
Lijkt me wel geinig, maar echt alleen in en om de stad. En dan vind ik 8000 eur best veel geld, als je daar ook een 500-600cc'er van kan kopen.
Maar dat geldt voor veel elektrische motoren, zie ook die van Kawasaki. Ik blijf erbij dat een Segway de betere keus is voor in de stad (prijstechnisch!), maar die is totaal niet hip, waar deze CE 02 natuurlijk heel wat nekkies laat draaien. Dat ziet er gewoon heel leuk uit! Als je dan moet kiezen, dan zou je zo'n CE 02 of elektrische Kawa met je hart kiezen en zo'n Segway met je hoofd.
 
Dat lelijk dat is persoonlijk.
ik vind het super origineel.
Heb vroeger nog een Honda vultus gehad. Sommigen vonden het ook lelijk.
Ik werkte toen in De Panne (Be)…….aan de kust.
Nog nooit werden er zoveel foto’s genomen van die motor. Was niet te doen.
 
Wat een vet apparaat zeg die honda vultus nm4. Zou ik ook zo op kunnen rijden.
 
CE-04 bestuurders, wat is de actieradius met de CE-04 op de snelweg? Met 100km/u uiteraard.
Zit te overwegen om er eentje te gaan gebruiken voor woon-werk verkeer. Dat is 25km waarbij de eerste 3,5km binnendoor is, daarna 20km snelweg, en de laatste 1500m ook binnendoor.
 
Ik zou zeggen 60-70km range. Ik doe wel eens Hoogeveen Zwolle, dat is rond de 45 km en dat gaat gemakkelijk. 20km snelweg is alleen geen pretje met een lage ruit, hier zou ik zeker een grote ruit voor kiezen ivm de zitpositie die onhandig is bij veel wind. Ook een comfort seat met bult. Ik zou zeggen dat heen en weer moet lukken. Worst case moet je een paar km max 80-90 rijden. Zelf rij ik vaak 95 met de ce04, net wat comfortabeler.
 
Ha Blaxtard, bedankt voor je reactie. Dat andere zadel lees ik inderdaad al meer over. Duidelijk verhaal verder :)
 
Nog iemand naar de beurs geweest? Ik begreep dat de CE02 een grote afwezige was.
 
Klopt Imperial blauw
 

Bijlagen

  • IMG_6137.jpeg
    IMG_6137.jpeg
    344,6 KB · Weergaven: 0
Nog iemand naar de beurs geweest? Ik begreep dat de CE02 een grote afwezige was.
Nee hoor, hij stond te shinen op de stand van BMW. Supergaaf ding. Je kon jammer genoeg alleen op de CE04 een paar rondjes maken. Was geen straf overigens. ;)
 
Nee hoor, hij stond te shinen op de stand van BMW. Supergaaf ding. Je kon jammer genoeg alleen op de CE04 een paar rondjes maken. Was geen straf overigens. ;)
Op dynamisch en gaan had ik dan gedaan 😂👍 dat is puur genieten wanneer je wat kleine rondes kan maken.
 
Mooie kleur die blauwe. Apart scherm, lijkt iets aangepast te zijn ten opzichte van het originele hoge bmw scherm. Wat zit er nu op?
 
Nee dat is het optioneel hoog windscherm. De Wunderlich getint was nog niet binnen en staat er dus nog NIET op.
 
Hoi,

Is er hier iemand die weet met hoeveel Nm aanhaalmoment de steekas in voorwiel vast moet en de borgbout van de steekas.

alvast bedankt
André
 
Morgen wheestriping.
Ook ermax windscherm besteld
Is toch een stuk hoger dan dat originele oranje windscherm en oogt nog mooi ook.
IMG_6227.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan