Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
...prijzen moeten natuurlijk in Euros zijn ; niet in fl. (guldens...)
1) mooie carbon cilinderkappen
2) gele sportvering van showa (zat dacht ik ook al op de 1e bcr? )
ten opichte van de Mamola replica.
1) hadden alle BCR's ; dus ook de Mamola Replika's
2) ja ; zat ook op de Mamola's, echter in een iets kortere uitvoering. De rood/wit/blauwe stonden/staan nog een snufje hoger op de wielen...
...echter wat alleen de rood/wit/blauwe BCR's hadden ; dat waren tellers met witte wijzerplaten. Erg mooi !
@HJR ... Suppppert mooi ding (en jij maar zwijgen )Hallo mense,
't is ff stil geweest mijnerzijds, maar ik heb nu dan ook echt wat te melden:
Allereerst heb ik m'n ouwe trouwe R1100S na 8 jaar en 135.000 km verkocht aan een particulier. En die gaat er zeker nog heel wat plezier aan beleven.
Zat ik natuurlijk nog met m'n Multistrada welke ik 3 jaar geleden had aangeschaft ter vervanging van de S (een dwaling inderdaad). Deze heb ik voor een goeie prijs in kunnen ruilen op een SPLINTERNIEUWE R1200S.
En dit is 'm dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog te doen:
- Zard uitlaat eronder schroeven (ligt al in de schuur)
- Ilmberger spatbord eronder schroeven (ligt al in de schuur)
- "Piss on Japan" sticker er op plakken (is onderweg)
- blanke knipperlicht glaasjes er op zetten (is onderweg)
Wat betreft het inrijden laat ik me inspireren door:
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
ofwel: flink doorgassen. De oude R1100S heb ik netjes ingereden, maar had desondanks een olieverbruik van 1 liter op 3000 km (wel altijd constant gebleven).
HJ
Jes*s ... kom jij ff goed weg daarozo , en ja ... laat wel ff je fiets nakijken voor verborgen beschadigingen ...
Kan je me aub op de hoogte houden over de prestaties van die zard.
Ik denk normaal alleen arkapovic maar mijn beurs denkt dan
Bedankt voor de reacties met betrekking op de BCR.
Ben op dit moment druk rond aan het kijken voor een mooi exemplaar. Wanneer ik een 'normale'mooie tegenkom dan misschien die wel.
Vind alleen de kleuren niet altijd alles van de normale R1100s.
Liefst toch wel met laser dempers in het achterste.....
Heb vrijdag nog op een normale gereden met wat aanpassingen. Die werd het alleen niet, omdat hij niet echt netjes meer was.
...klopt ; heb 'm daar ook zien staan...
...zaten toen wel allemaal 'vette vingervlekken' op...
...fijn 'fietsje'...!!
Rijdt nu tijdelijk ffies zondert Db-killerts ......klopt ; heb 'm daar ook zien staan...
...zaten toen wel allemaal 'vette vingervlekken' op...
...heel fijn 'fietsje'...!!
...vorig jaar mei er nog mee naar Engeland geweest ; 800 kilometer op dag 1 en 3, zo'n 300 kilometer op dag 2. Geen centje pijn ; wel 'last' van mijn oren. Open Lasers, en zo'n Lennies Induct zorgen ervoor dat je na 3 dagen, en 1900 kilometers een toch wel lelijke zware brom in je oren overhoudt...(en dat met oordingen in !)
Rijdt nu tijdelijk ffies zondert Db-killerts ...
ondanks dat ik denk dat er nu wat meer (nog meer ... ) puf uit het blok komt
(komt nu zellufs in twee wel omhoog)
gaan de killerts er (in aangepaste-zellufgemaakte-verwijderbare-extra-gatenkaasrooster ) weer terug in voor de nodige rust aan de oortjes
Doet die van mij ook.. staintunes + killers + Foster chipRijdt nu tijdelijk ffies zondert Db-killerts ...
ondanks dat ik denk dat er nu wat meer (nog meer ... ) puf uit het blok komt
(komt nu zellufs in twee wel omhoog)
gaan de killerts er (in aangepaste-zellufgemaakte-verwijderbare-extra-gatenkaasrooster ) weer terug in voor de nodige rust aan de oortjes
Doet die van mij ook.. staintunes + killers + Foster chip