Boete MF Sticker!!!!!

Maar mensen, zijn we er nu al achter wat 'Bad Wetter' studeert? :9

Ik vind z'n gebrabbel over juridische dingen allemaal wel komisch (zeker gezien ik zelf inmiddels bijna de bachelor rechtsgeleerdheid op zak heb). Meneer stelt ook de vraag aan anderen wat deze studeren, maar toont zelf niet aan waar zijn superieure kennis op dit gebied vandaan komt, terwijl hij anderen wel wil discrediteren door hen naar hun opleiding te vragen.

Ik denk dat hij een cursus beveiliger ofzo doet, er word dan 0,00000000003725% wetskennis doorgenomen en hij voelt zich gelijk afgestudeerd strafrecht-jurist :)
 
Ik denk dat hij een cursus beveiliger ofzo doet, er word dan 0,00000000003725% wetskennis doorgenomen en hij voelt zich gelijk afgestudeerd strafrecht-jurist :)

Klinkt plausibel. :Y Hij is wel stil nu hè, ik mis hem een beetje, de discussie is een beetje stilgevallen nu hij niet voert... -O-
 
<-- die kant op zoeken.

Ik zit andersom denk ik... :9

Windroos.jpg
 
Gelukkig slaat die reply niet op mij, ik ben geen heer })



Is dit het moment dat ik als Moderator erop moet aandringen on-topic te blijven trouwens, of is dit topic al verdoemd...?
Wat vinden jullie ?


Ik denk dat we dat punt al gepasseerd zijn, Maar misschien kan je er even een polletje aan toevoegen? :P :+
 
Laatst bewerkt:
Voor mij is het oosten ↑

En net, bij m'n zus, was 't ↓

Waarom zorgen ze het niet zo dat het altijd ← ligt, of zo? Is toch veel makkelijker, of niet dan?
 
Zat de sticker oostelijk of westelijk op de plaat geplakt?
Dat zal misschien ook wel uitmaken
 
Heeft volgens mij te maken met de intentie. Als het feit wordt gepleegd met het oogmerk het kenteken onleesbaar te maken, is het strafbaar. Met het plakken van de MF-sticker is het niet mijn intentie om mijn kentekenplaat onleesbaar te maken. Als de Politie voor dat feit een bekeuring schrijft, zou ik het voor laten komen.

Omdat dat oogmerk ontbreekt bij de gemiddelde MF-er, onderneemt de Politie in de meeste gevallen geen actie. Dat is mijn inschatting, overigens.
 
Heeft volgens mij te maken met de intentie. Als het feit wordt gepleegd met het oogmerk het kenteken onleesbaar te maken, is het strafbaar. Met het plakken van de MF-sticker is het niet mijn intentie om mijn kentekenplaat onleesbaar te maken. Als de Politie voor dat feit een bekeuring schrijft, zou ik het voor laten komen.

Omdat dat oogmerk ontbreekt bij de gemiddelde MF-er, onderneemt de Politie in de meeste gevallen geen actie. Dat is mijn inschatting, overigens.

Laat me dat eens in het extreme trekken en kijken of we daarna elkaar weer halverwege tegemoet kunnen komen. Als ik nou alles wat geel is op mijn kentekenplaat netjes overschilder met witte verf... dan is de leesbaarheid, zelfs voor ANPR-installaties er niet moeilijker op geworden. En toch zegt iets in me dat ik dan wél in overtreding ben.
 
Laat me dat eens in het extreme trekken en kijken of we daarna elkaar weer halverwege tegemoet kunnen komen. Als ik nou alles wat geel is op mijn kentekenplaat netjes overschilder met witte verf... dan is de leesbaarheid, zelfs voor ANPR-installaties er niet moeilijker op geworden. En toch zegt iets in me dat ik dan wél in overtreding ben.
Tenzij je hem op een aanhanger <750kg hangt :P
 
Laat me dat eens in het extreme trekken en kijken of we daarna elkaar weer halverwege tegemoet kunnen komen. Als ik nou alles wat geel is op mijn kentekenplaat netjes overschilder met witte verf... dan is de leesbaarheid, zelfs voor ANPR-installaties er niet moeilijker op geworden. En toch zegt iets in me dat ik dan wél in overtreding ben.

Ik zeg dat als de Politie jou een bekeuring zou geven voor het aanbrengen van wijzigingen met het oogmerk de kentekenplaat onleesbaar te maken, je dan den goede zaak zou hebben.
Ik heb niet gezegd dat het aanbrengen van wijzigingen aan de kentekenplaat niet strafbaar zou zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan