Boete voor langzaam rijden?

Hmmm 80 km
Zal voor boeren op de trekker toch wel een probleem zijn :Y
Ja, maar zij hebben géén keuze. Ze hebben echter wel de keuze om zich al dan niet te vergewissen van het verkeer wat ze zouden kunnen hinderen.
Als er nu eentje met zijn ploegscharen de weg komt opgereden is het spijtig voor diegenen die achterkomen, maar knippers aan en gaan met de banaan (of de ploeg)
Om dan nog niet te spreken over de vuiligheid die ze droppen tijdens het hobbelen over de weggetjes maar dat is een ander verhaal.
 
pffff,
ik vond dit topic best aardig starten maar binnen no time is het weer verworden tot zo'n ouderwets blaaskakenverhaal vol met de meest zonloze discussies. jammer... |(
 
Wat mij betreft is afslaan zonder knipperlicht vele malen gevaarlijker dan te hard rijden bij omstandigheden die het toelaten. En rechts inhalen is niet de actie maar de reactie; de linkshanger dient hier aangehouden te worden. Etc.

stupid4oo.gif


Heel veel van de hierboven opgenoemde dingen zorgen voor een slechte doorstroming in het verkeer. Het geen gebruik maken van het knipperlicht met name op de snelweg kan levensgevaarlijk zijn. Je moet er niet aan denken dat je iemand inhaalt en plots jou kant opduikt :X

Vandaag behoorlijk wat sleurhutten weer op de weg -O- Laat die mensen gewoon een huisje huren of koop gewoon een woonwagen. Ik zie er de lol niet van in, met een gezin in zo'n caravan gepropt zitten. Wat is daar nou zo leuk aan :?

En niet gaan zeuren van daar heb je hem weer die zeikerd. Ik wil antwoord.

zal toch wel iemand zijn die dat zegt O-)
 
(Afbeelding)

Vandaag behoorlijk wat sleurhutten weer op de weg -O- Laat die mensen gewoon een huisje huren of koop gewoon een woonwagen. Ik zie er de lol niet van in, met een gezin in zo'n caravan gepropt zitten. Wat is daar nou zo leuk aan :?

En niet gaan zeuren van daar heb je hem weer die zeikerd. Ik wil antwoord.

Kijk nou komen we ergens. Alle sleurhutteneigenaars zijn heaumeaux!
 
Terug
Bovenaan Onderaan