Boete

Mist Een MF’er na verloop van tijd zijn bekeuringen?

  • Als kiespijn

    Stemmen: 12 48,0%
  • Ja, ik mis deze ook

    Stemmen: 2 8,0%
  • Wil je die van mij?

    Stemmen: 10 40,0%
  • Logisch, al 3 maanden winterstop

    Stemmen: 1 4,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25

Sergio

MF veteraan
11 jul 2008
2.267
449
Alkmaar
Ha MF’ers,

Ik realiseer mij op deze vrijdag dat ik al ontzettend lang geen boete heb gekregen. Geluk, of ben ik truttig gaan rijden?

Psychologisch onderzoek heeft eens uitgewezen dat men alles wat afwijkt van het gewone oncomfortabel word gevonden. En dat ook negatieve prikkels op gegeven moment gemist kunnen worden. Ik heb mijncjib er op nageslagen, er zit niets aan te komen. Verwachten jullie na lange tijd ook weer eens een boete?
 
Ik denk dat we in nederland zó voorzichtig zijn geworden. Ik heb ook geen zin om 300 euro af te tikken omdat ik een keer toeter of knipper of een voetganger voor de zebra laat staan.
 
Mede gelet op de ietwat afgenomen prioriteit van verkeershandhaving op de beleidsagenda, en de talrijke bezuinigingen (b.v. afschaffing VHT's), is mijn indruk dat er sowieso niet heel kritisch meer naar verrichtingen van weggebruikers wordt gekeken. Ik verbaas me iig al enige tijd over de betrekkelijke leegte van mijn brievenbus, qua bekeuringen, alhoewel ik natuurlijk altijd supernetjes politiebusjes inhaal rij ... O-)

Maar terugkomend op je vraag ...

Ha MF’ers, Ik realiseer mij op deze vrijdag dat ik al ontzettend lang geen boete heb gekregen. Geluk, of ben ik truttig gaan rijden?

... ja, je bent truttig gaan rijden :+

en:

Ik heb mijncjib er op nageslagen, er zit niets aan te komen.
Wil je die van mij? Mag hoor, ben de beroerdste niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het niet krijgen van boetes gaan missen als ik ze wel zou krijgen. De laatste was vier jaar geleden, maar die was in Sydney. De laatste in Nederland moet echt al tien jaar terug zijn of zo, nog op 't scootertje. Nog nooit een motorbekeuring gekregen *O*
 
Ik heb het eens geprobeerd, maar de boetes geven niet echt een extra dimentie aan het motorrijden. Ik mis ze ook niet heel erg als ik ze niet krijg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan