Brag and Boost - GSX-R 1000 zonder plaat

Het is spijtig dat er eerst een dode moet vallen, voordat ze bij B&B eindelijk door hebben dat ze niet het school voorbeeld zijn dat ze denken dat ze zijn.

Toen er door de politie gevraagd werd of er beeld materiaal was waren deze filmpjes op wonderbaarlijke wijze niet aanwezig.
Wees dan en echte vent en geef ze dan dat beeld materiaal of stond er nog meer op wat het dag licht niet kan verdragen.
Want er waren een X aantal camera's aanwezig mocht ik hier over een grote bek krijgen pech ik heb jullie shit mogen opruimen.
 
Het is spijtig dat er eerst een dode moet vallen, voordat ze bij B&B eindelijk door hebben dat ze niet het school voorbeeld zijn dat ze denken dat ze zijn.

Toen er door de politie gevraagd werd of er beeld materiaal was waren deze filmpjes op wonderbaarlijke wijze niet aanwezig.
Wees dan en echte vent en geef ze dan dat beeld materiaal of stond er nog meer op wat het dag licht niet kan verdragen.
Want er waren een X aantal camera's aanwezig mocht ik hier over een grote bek krijgen pech ik heb jullie shit mogen opruimen.
De cams waren al vanaf 08.00 s' ochtends aan het draaien. De kaarten waren vol en de batterijen leeg.

Sowieso werd echt niet elke minuut van elke dag gefilmd en dat was nu dus ook zo.


Als je er niet tegen kan had je een ander vak moeten kiezen!

:(
 
Het is spijtig dat er eerst een dode moet vallen, voordat ze bij B&B eindelijk door hebben dat ze niet het school voorbeeld zijn dat ze denken dat ze zijn.

Toen er door de politie gevraagd werd of er beeld materiaal was waren deze filmpjes op wonderbaarlijke wijze niet aanwezig.
Wees dan en echte vent en geef ze dan dat beeld materiaal of stond er nog meer op wat het dag licht niet kan verdragen.
Want er waren een X aantal camera's aanwezig mocht ik hier over een grote bek krijgen pech ik heb jullie shit mogen opruimen.

in het kader van het onderzoek mag je toch eventuele camera's in beslag nemen?
 
De cams waren al vanaf 08.00 s' ochtends aan het draaien. De kaarten waren vol en de batterijen leeg.

Sowieso werd echt niet elke minuut van elke dag gefilmd en dat was nu dus ook zo.


Als je er niet tegen kan had je een ander vak moeten kiezen!

:(
Gezien eerdere filmpjes van b en b kan ik m de frustratie voorstellen.
En dat het dan een keer fout gaat is spijtig.
En ja ook ik ben al eens op mijn plaat gegaan haal ook wel eens rechts in en rij ook wel eens te hard.
Maar op het moment dat ik twijfel haal ik een actie niet uit.
 
Laatst bewerkt:
Het is spijtig dat er eerst een dode moet vallen, voordat ze bij B&B eindelijk door hebben dat ze niet het school voorbeeld zijn dat ze denken dat ze zijn.

Toen er door de politie gevraagd werd of er beeld materiaal was waren deze filmpjes op wonderbaarlijke wijze niet aanwezig.
Wees dan en echte vent en geef ze dan dat beeld materiaal of stond er nog meer op wat het dag licht niet kan verdragen.
Want er waren een X aantal camera's aanwezig mocht ik hier over een grote bek krijgen pech ik heb jullie shit mogen opruimen.
Verkeerde beroepskeuze wellicht?
De cams waren al vanaf 08.00 s' ochtends aan het draaien. De kaarten waren vol en de batterijen leeg.

Sowieso werd echt niet elke minuut van elke dag gefilmd en dat was nu dus ook zo.


Als je er niet tegen kan had je een ander vak moeten kiezen!

:(
Dat dus.
in het kader van het onderzoek mag je toch eventuele camera's in beslag nemen?
En dat heeft in dit geval nog zin omdat?
Gezien eerdere filmpjes van b en b kan ik m de frustratie voorstellen.
En dat het dan een keer fout gaat is spijtig.
En ja ook ik ben al eens op mijn plaat gegaan haal ook wel eens rechts in en rij ook wel eens te hard.
Maar op het moment dat ik twijfel haal ik een actie niet uit.
Er zijn geen filmpjes van mij en ik haal ook wel eens een 'dat had ik beter niet kunnen doen' actie uit. Stel dat mij iets overkomt, wat heeft zo'n filmpje dan voor een nut? Een constatering dat ik wel eens actie's heb welke niet onder de noemen 'netjes en veilig' passen?

Natuurlijk is uit de filmpjes een hoop op te maken over de heren (en dames?) van B&B, maar mag dat het werk van de hulpverleners (ervan uitgaande dat No me jodas tot die groep behoort) beinvloeden? Imo heb je dan namelijk écht het verkeerde vak gekozen..
 
De cams waren al vanaf 08.00 s' ochtends aan het draaien. De kaarten waren vol en de batterijen leeg.

Sowieso werd echt niet elke minuut van elke dag gefilmd en dat was nu dus ook zo.


Als je er niet tegen kan had je een ander vak moeten kiezen!

:(


Je zou hem natuurlijk ook kunnen bedanken voor de hulp i.p.v. hem te bashen |(
 
Verkeerde beroepskeuze wellicht?Dat dus.En dat heeft in dit geval nog zin omdat?Er zijn geen filmpjes van mij en ik haal ook wel eens een 'dat had ik beter niet kunnen doen' actie uit. Stel dat mij iets overkomt, wat heeft zo'n filmpje dan voor een nut? Een constatering dat ik wel eens actie's heb welke niet onder de noemen 'netjes en veilig' passen?

Natuurlijk is uit de filmpjes een hoop op te maken over de heren (en dames?) van B&B, maar mag dat het werk van de hulpverleners (ervan uitgaande dat No me jodas tot die groep behoort) beinvloeden? Imo heb je dan namelijk écht het verkeerde vak gekozen..
Nee maar kan mij voorstellen als er zo iets gebeurd de politie beelden van de toedracht zou willen hebben.
 
Laatst bewerkt:
MFMM 2012 waren wij er ook, toen we aankwamen stond iedereen maar naar elkaar te kijken.. Nou dat vonden wij te saai, dus maakten we een groeps burnout. Iedereen kon het waarderen, foto maken, filmpje maken, komen kijken en gezellig komen praten.


En hoeveel van die filmers staan eigenlijk niet gewoon te wachten op dat het mis gaat....en hopen dit op de camera vast te leggen....
Kijk weer zo'n stelletje malloten die weer de bink uit moesten hangen met hun blingbling...
 
Een lichaam bergen noem ik anders dan "hulp verlenen" als je daar als hulpverlener niets bij voelt, DAN heb je pas het verkeerde beroep gekozen!

i.i.g. gecondoleerd en nu het allemaal nog zo 'vers' is, kan ik de emotie en reacties van beide kanten wel begrijpen.
laat het niet te hoog oplopen...

Tuurlijk is er meerdere malen gezegd dat er een dag komt dat het fout gaat, maar daar hebben de vrienden en familie nu niets aan...
Laat het motorrijden hierdoor niet verpesten, laat het ook geen 'stoere' praat worden (je weet wel hoe dat gaat in de kroeg), maar hou in je achterhoofd dat een mensenleven zo afgelopen is en geniet van elke dag!

sterkte
 
Verkeerde beroepskeuze wellicht?Dat dus.En dat heeft in dit geval nog zin omdat?Er zijn geen filmpjes van mij en ik haal ook wel eens een 'dat had ik beter niet kunnen doen' actie uit. Stel dat mij iets overkomt, wat heeft zo'n filmpje dan voor een nut? Een constatering dat ik wel eens actie's heb welke niet onder de noemen 'netjes en veilig' passen?

Natuurlijk is uit de filmpjes een hoop op te maken over de heren (en dames?) van B&B, maar mag dat het werk van de hulpverleners (ervan uitgaande dat No me jodas tot die groep behoort) beinvloeden? Imo heb je dan namelijk écht het verkeerde vak gekozen..

Gaan jij en Roxio anders lekker ergens anders lopen huilen over een hulpverlener.

Domme gasten.
 
Ik huil helemaal nergens over. Het gaat mij er juist om dat er een (vermoedelijke) hulpverlener huilt.

Ons (mij) dom noemen en zelf niet eens begrijpend kunnen lezen. :')

Begrijpend lezen is moeilijk.

Nog moeilijker is het om even na te denken voor je iets typt en jezelf een beetje proberen in te leven in een ander.

Nog een keer: heel erg wat er gebeurd is, en mijn medeleven. Maar net een klein kind tegen alles en iedereen gaan lopen zeuren omdat je toevallig zelf wel eens met B&B mee reed vind ik wel zielig.

EDIT: GODVERDOMME WAAROM HEB JIJ DEZELFDE AVATAR.

Ik zeg niks meer tot je hem hebt veranderd :+
 
Laatst bewerkt:
Begrijpend lezen is moeilijk.

Nog moeilijker is het om even na te denken voor je iets typt en jezelf een beetje proberen in te leven in een ander.

Nog een keer: heel erg wat er gebeurd is, en mijn medeleven. Maar net een klein kind tegen alles en iedereen gaan lopen zeuren omdat je toevallig zelf wel eens met B&B mee reed vind ik wel zielig.

EDIT: GODVERDOMME WAAROM HEB JIJ DEZELFDE AVATAR.

Ik zeg niks meer tot je hem hebt veranderd :+
;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan