Bumperkleven

Een 'oude' ruitenwissersproeier die remvloeistof naar achteren spuit. Zou dat kunnen helpen misschien? Lijkt me op zich wel geschikt voor de echte die-hard plakkers.

Of heeft iemand nog betere ideetjes? :+

Je bedoelt nog dommer?
Remvloeistof naar achteren spuiten waar zit je verstand?
 
'Per ongeluk' een paar knikkers laten vallen schijnt erg effectief te zijn.
Zit wel eens na te denken over een lanceerbuisje daarvoor.
 
liever 100 klevers dan een achterlijke strontvlieg in een motorpak die remvloeistof richting auto's spuit... waar gaat dat heen denk je? of komt er niets op de straat denk je...

dat je iets richting de auto spuit. best maar doe dat met spul dat OF toch al in veelvoud op de weg ligt of totaal geen gevolgen heeft voor de andere mede weg gebruikers..

of ben je echt zo aso dat de rest je niets kan schelen...
 
'Per ongeluk' een paar knikkers laten vallen schijnt erg effectief te zijn.
Zit wel eens na te denken over een lanceerbuisje daarvoor.

Leuk..... maar wat doe je als zo'n knikker uiteindelijk door het vizier van de volgende motorrijder of de voorruit van een andere automobilist wordt geslingerd? :X
 
Ik knipper een paar keer met mn achterrem, en als ze blijven door gaan, de uitlaat late knallen met de start onderbreker. Dat helpt meestal wel:)
 
Leuk..... maar wat doe je als zo'n knikker uiteindelijk door het vizier van de volgende motorrijder of de voorruit van een andere automobilist wordt geslingerd? :X
:^

Dan moet je niet verbaast zijn als je van je sokken gereden wordt. Wat in die situatie volledig terecht zou zijn.
 
@JanB
Goed lézon!
Van ergens over nadenken heeft nog nooit iemand schade opgelopen. ;)

Maar misschien is een lanceerplatform voor gieters toch een beter idee.
 
Laatst bewerkt:
Ik knipper een paar keer met mn achterrem, en als ze blijven door gaan, de uitlaat late knallen met de start onderbreker. Dat helpt meestal wel:)

Heb ooit eerder van dat trucje gehoord! en dat werkt? ff uit, vol gas, gas dicht, ontsteking weer aan, en dan BAM???

Heb het met m'n renault 4(25kw motor op 4 wielen) geprobeerd, mar het werkte niet jammer genoeg..
 
Een 'oude' ruitenwissersproeier die remvloeistof naar achteren spuit. Zou dat kunnen helpen misschien? Lijkt me op zich wel geschikt voor de echte die-hard plakkers.

Of heeft iemand nog betere ideetjes? :+

Haha! Dan leren ze het wel af! Alleen is het resultaat bijna onherstelbaar.
Heb het ooit op m'n oude linker zij paneel gesmeerd van m'n auto, en de lag begint na een half uur te bobbelen. Het trekt tot op, en IN het ijzer... Kunt over spuiten wat je wil, maar als je het staal niet goed reinigd, blijft het terug komen.

Nee, Aanmaak limonade lijkt mij veiliger!! Dan Rijden ze je tenminste niet dood, de volgende keer dat ze je sproei-instalatie zien!
 
Heb ooit eerder van dat trucje gehoord! en dat werkt? ff uit, vol gas, gas dicht, ontsteking weer aan, en dan BAM???

Heb het met m'n renault 4(25kw motor op 4 wielen) geprobeerd, mar het werkte niet jammer genoeg..


Het werkt zeker goed ja, mensen schrikken aardig van zon klap met vlam :)
Gewoon gas los, knopje uit, een tel wachten, en weer aan is voldoende.
Bij een auto werkt het denk ik minder omdat er teveel demper zit en de pijp een stuk langer.
Zoiezo is het sleuteltje om draaien tijdens het rijden niet zo slim :+ denk aan stuurslot
 
Ik haat bumperklevers, ze zitten altijd voor me!








Of is die al gemaakt!?
lol

Ik rijd altijd stevig door, en heb geen last van bumper klevers. Die ene keer dat iemand het doet, rem ik gewoon veel harder dan dat ze verwachten... Ik heb voor 2 euro gewoon weer een ander trekhaak dopje. En voor de motor, tja, een band veert mee..
 
Laatst bewerkt:
Het werkt zeker goed ja, mensen schrikken aardig van zon klap met vlam :)
Gewoon gas los, knopje uit, een tel wachten, en weer aan is voldoende.
Bij een auto werkt het denk ik minder omdat er teveel demper zit en de pijp een stuk langer.
Zoiezo is het sleuteltje om draaien tijdens het rijden niet zo slim :+ denk aan stuurslot

Het beste effect krijg je door je startonderbreker in te drukken, de motor gewoon gekoppeld door te laten rollen zodat de zuigers blijven bewegen.
Maar wat hel belangrijk is , tijdens het moment waarop je de ontsteking uitschakeld, wel vol gas geven zodat er voldoende benzinedamp is om een geweldige explosie en steekvlam te geven.
Nou, reken maar dat ze daar van schrikken.
 
Stelletje sukkels met dat afstraffen, je maakt de irritatie het alleen maar erger.
 
Het werkt zeker goed ja, mensen schrikken aardig van zon klap met vlam :)
Gewoon gas los, knopje uit, een tel wachten, en weer aan is voldoende.
Bij een auto werkt het denk ik minder omdat er teveel demper zit en de pijp een stuk langer.
Zoiezo is het sleuteltje om draaien tijdens het rijden niet zo slim :+ denk aan stuurslot

Hoe oud ben je nou eigenlijk?
Denk toch eens na over je eigen gedrag..
 
@ Broos,

Ik heb alleen nog maar negatieve reacties van jou gelezen op andere MF'ers.
Als je je hier alleen maar ergert en mensen gaat lopen vertellen wat ze fout doen, ga dan lekker een ander forum lastig vallen.

Het lijkt wel of je hier zit als koekblik verdediger.
 
Laatst bewerkt:
@ Broos,

Ik heb alleen nog maar negatieve reacties van jou gelezen op andere MF'ers.
Als je je hier alleen maar ergert en mensen gaat lopen vertellen wat ze fout doen, ga dan lekker een ander forum lastig vallen.

Het lijkt wel of je hier zit als koekblik verdediger.

laat hem maar trollen

hij gaat zelf al de fout in hier om toch inhoudelijk te reageren
Het beste effect krijg je door je startonderbreker in te drukken, de motor gewoon gekoppeld door te laten rollen zodat de zuigers blijven bewegen.
Maar wat hel belangrijk is , tijdens het moment waarop je de ontsteking uitschakeld, wel vol gas geven zodat er voldoende benzinedamp is om een geweldige explosie en steekvlam te geven.
Nou, reken maar dat ze daar van schrikken.

om vervolgens:
Stelletje sukkels met dat afstraffen, je maakt de irritatie het alleen maar erger.

oh en broos, zo doe je dus qouten in maar 1 post, moet je een keer proberen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan