Bumperkleven

Idd gewoon wat rustiger rijden en compleet negeren, zorg dat de afstand van de auto voor je wat groter en dus veiliger wordt.
De gemiddelde weggebruiker mist tegenwoordig elke vorm van fatsoen.
Meestal ga ik gewoon aan de kant voor een bumperklever zodat ze weer een voertuig verder kunnen hoppen.


Heel verstandig, lat ze maar lekker doorrijden, ze komen zich vanzelf wel een keer tegen.
 
En je helpt je motor naar de klote.
Wie is er dan wijzer, rij lekker door en neem geen wraak.

ik heb zelf een carb motor en dacht hey!!! goed idee om ze af te schrikken als ik er weer een heb.

maar ik vraag me nu af waarom dit slecht is voor je motor? is toch alleen niet verbrande benzine in je uitlaat die ontbrand?

of geeft dit ineens veel tegendruk waarom je motor ineens even ze uitlaatgassen niet kwijt kan?
wil me motor niet slopen maar een knal uit je uitlaat helpt wel bij het lekker rijden ipv in je spiegels turen hopende dat hij je niet plat rijd -O-
 
Als er geen mogelijkheid is om plaats te maken om diegene te laten passeren dan wacht ie maar ff tot ik wel plaats kan maken. })
Misschien is het wel een chirurg die is opgeroepen voor een spoedje(een platgereden mede MFer ofzo) of iemand met een bloedend kind aan boord op weg naar een 1e hulppost. O-)
En ik wil niks goedpraten hoor maar kleven wordt ook vaak uitgelokt door die types die maar (langer dan nodig) links blijven hangen. :(
En ja ook ik voel mij niet gemakkelijk als er eentje achter me hangt te jagen. :(
Danny :W :]
 
Als er geen mogelijkheid is om plaats te maken om diegene te laten passeren dan wacht ie maar ff tot ik wel plaats kan maken. })
Misschien is het wel een chirurg die is opgeroepen voor een spoedje(een platgereden mede MFer ofzo) of iemand met een bloedend kind aan boord op weg naar een 1e hulppost. O-)
En ik wil niks goedpraten hoor maar kleven wordt ook vaak uitgelokt door die types die maar (langer dan nodig) links blijven hangen. :(
En ja ook ik voel mij niet gemakkelijk als er eentje achter me hangt te jagen. :(
Danny :W :]
"Ik wil niks goedpraten, maar ik doe het toch!"

Bumperklevers die uitgelokt worden door linkshangers zijn net zo achterlijk als hardrijders die "zich opgejaagd voelen".
 
Laatst bewerkt:
Remlichtje, spiegeltje tik, deukje kick, middelvingertje, dakjeklop, achtervolgen. Genoeg guerilla tactieken })

Hihi, die pas ik wel eens toe als ik geen haast heb :+ Als ze mij echt iets asociaal flikken (afsnijden, kleven om te kijken of mijn nummerplaat "Made in China" is ofzo) dan blijf ik ze soms tot hun eindbestemming volgen (max 15 minuten :P daarna is het wel leuk geweest). Die koekblikkers hebben nog nooit zoveel gespiegeld _O-
 
Hihi, die pas ik wel eens toe als ik geen haast heb :+ Als ze mij echt iets asociaal flikken (afsnijden, kleven om te kijken of mijn nummerplaat "Made in China" is ofzo) dan blijf ik ze soms tot hun eindbestemming volgen (max 15 minuten :P daarna is het wel leuk geweest). Die koekblikkers hebben nog nooit zoveel gespiegeld _O-

Haha ja dat flik ik dus ook weleens. Om daarna af te stappen, naar de koekblikker toe te gaan en ff heel beleefd te zeggen dat zn remlicht t niet doet ofz... Geweldige blikken die je dan krijgt _O-
 
Hee Fiah ikzelf kleef NOOIT en met dat goedpraten bedoel ik dat JIJ niet kan weten WAAROM iemand kleeft , Daar gaf ik ook zo maar ff 2 voorbeelden voor maar er kunnen nog meer dringende redenen zijn waarom iemand er persé langs wil/moet dat heeft niets met achterlijkheid te maken maar meer met verder het kijken/denken dan je oogkleppen toestaan.
Het IS en BLIJFT natuurlijk een ongewenste bezigheid.
Danny :W :]
 
Hihi, die pas ik wel eens toe als ik geen haast heb :+ Als ze mij echt iets asociaal flikken (afsnijden, kleven om te kijken of mijn nummerplaat "Made in China" is ofzo) dan blijf ik ze soms tot hun eindbestemming volgen (max 15 minuten :P daarna is het wel leuk geweest). Die koekblikkers hebben nog nooit zoveel gespiegeld _O-


Zielig, tot je de verkeerde treft.
 
Remlichtje, spiegeltje tik, deukje kick, middelvingertje, dakjeklop, achtervolgen. Genoeg guerilla tactieken })

Op die manier lok je zelf reacties uit die helemaal verkeerd af kunnen lopen.
Als je anderen "terecht wil wijzen" in het verkeer moet je bij de politie gaan werken.
 
Je voet net even boven het wegdek houden, vanzelf wat steentjes die opspatten. En of ze dan afstand houden. Van het voorjaar een grote Volvo (XC70 of XC90) op korte afstand. Na een paar keer omkijken, handgebaartje, remlichtje uiteindelijk voetje naar het asfalt (ik mag mijn been toch wel strekken :+ ) en trof al snel een iets groter steentje. Nog nooit heb ik iemand zo snel afstand zien nemen. Zelf had ik nog een uurtje last van mijn grote teen, die trof het steentje als eerste.
 
Hee Fiah ikzelf kleef NOOIT en met dat goedpraten bedoel ik dat JIJ niet kan weten WAAROM iemand kleeft , Daar gaf ik ook zo maar ff 2 voorbeelden voor maar er kunnen nog meer dringende redenen zijn waarom iemand er persé langs wil/moet dat heeft niets met achterlijkheid te maken maar meer met verder het kijken/denken dan je oogkleppen toestaan.
Het IS en BLIJFT natuurlijk een ongewenste bezigheid.
Danny :W :]
Of diegene nou een reden heeft om erlangs te willen, en welke reden dat is maakt allemaal geen zak uit. Als je kleeft ben je gewoon een achterlijke klootzak. Ik heb geen oogkleppen nodig om tot zo'n zwart-wit visie te komen.
 
Met de motor eigenlijk nooit last van, die enkele keer dat het voorkomt recht voor de bestuurder rijden en als dat niet helpt een beetje slingeren.

Als ik zo een echte douwer met de auto tegenkom, je herkent ze vaak wel (met een behoorlijke gang naderen en vervolgens opduwen op een meter afstand), ga ik gewoon rustig van het gas af om vervolgens weer gas te geven, blijven ze na een keer of 2 toch nog zieken ga ik terug zieken en gaan ze er zeker niet meer langs komen totdat ze zich weer netjes gedragen. :P

Hoe geïrriteerder ze raken hoe meer lol ik er in heb. :)
 
Laatst bewerkt:
bros jij bent echt vet stoer met al die losse qoute's zo...

wist je dat ze ook in 1 post passen?

voor kleven is nooit een excuus, al heb je een stervende baby op de bijrijdersstoel...
je komt er echt geen halve seconde sneller door kleven!
hardrijden is een ander verhaal, daar kan een reden voor zijn. het kan zelfs een agent zijn in eigen auto met haast. of iemand van het DSI ofzo, die mogen dat gewoon :)
maar kleven, van mij mag de politie daar meer op controleren en mag die boete nog meer omhoog dan al die andere verhogingen... hoeveel mensen hebben hier een ongeluk gezien dat met afstand houden te voorkomen was?
 
bros jij bent echt vet stoer met al die losse qoute's zo...

wist je dat ze ook in 1 post passen?

voor kleven is nooit een excuus, al heb je een stervende baby op de bijrijdersstoel...
je komt er echt geen halve seconde sneller door kleven!
hardrijden is een ander verhaal, daar kan een reden voor zijn. het kan zelfs een agent zijn in eigen auto met haast. of iemand van het DSI ofzo, die mogen dat gewoon :)
maar kleven, van mij mag de politie daar meer op controleren en mag die boete nog meer omhoog dan al die andere verhogingen... hoeveel mensen hebben hier een ongeluk gezien dat met afstand houden te voorkomen was?


:^ Als iedereen nou eens 10 meter meer afstand zou houden zou het fileprobleem voor 90% zijn opgelost. *O*
 
Als ik 2 koplampen met hoge snelheid in mijn spuiegel zie naderen dan zoek ik een ruimte om opzij te gaan. Vind ik zelf ook wel zo prettig als automobilisten dat voor mij doen ;)
 
Met de motor eigenlijk nooit last van, die enkele keer dat het voorkomt recht voor de bestuurder rijden en als dat niet helpt een beetje slingeren.

Als ik zo een echte douwer met de auto tegenkom, je herkent ze vaak wel (met een behoorlijke gang naderen en vervolgens opduwen op een meter afstand), ga ik gewoon rustig van het gas af om vervolgens weer gas te geven, blijven ze na een keer of 2 toch nog zieken ga ik terug zieken en gaan ze er zeker niet meer langs komen totdat ze zich weer netjes gedragen. :P

Hoe geïrriteerder ze raken hoe meer lol ik er in heb. :)


Waarom wil iedereen elkaar toch afstraffen?
 
Waarom wil iedereen elkaar toch afstraffen?

Dat is de heersende moraal. En ik moet bekennen dat ik mezelf er ook wel eens schuldig aan maak. Dat sluipt er langzaam in tot ik me er na een redelijk asociaal ritje in de avondspits bewust van werd (achteraf schrok ik van de gevaren door mezelf en door asomobilisten veroorzaakt in haat en nijd acties), en sindsdien let ik er op en merk dat als je je beschaafd gedraagt je minder problemen tegenkomt. Verkeerskarma.
 
Terug
Bovenaan Onderaan