Cagiva - "the Raptor's Nest" - Deel III

welkom , wel erg leuk dat er toch steeds nieuwe reptielen komen.
Hoi, je hebt het niet mis. In dit deel van het forum ben ik niet eerder geweest. Heb pas geleden (2 weken) een Raptor gekocht. Vandaar nu in deze hoek. Ben al langer actief als MFer maar dat was even op een laag pitje komen te staan ivm met geboorte van kinderen. Heb toen der tijd besloten de motor te verkopen :/ .

Nu de kinderen wat ouder zijn begon het motorrijden weer te kriebelen en dat heeft geresulteerd in het aanschaffen van een Cagiva :] Ik ben dus een nieuwe Raptornist.
Even kijken of ik nog weet hoe je een foto moet uploaden.
[afbeelding]
 
Hoi, je hebt het niet mis. In dit deel van het forum ben ik niet eerder geweest. Heb pas geleden (2 weken) een Raptor gekocht. Vandaar nu in deze hoek. Ben al langer actief als MFer maar dat was even op een laag pitje komen te staan ivm met geboorte van kinderen. Heb toen der tijd besloten de motor te verkopen :/ .

Nu de kinderen wat ouder zijn begon het motorrijden weer te kriebelen en dat heeft geresulteerd in het aanschaffen van een Cagiva :] Ik ben dus een nieuwe Raptornist.
Even kijken of ik nog weet hoe je een foto moet uploaden.
[afbeelding]
Gefeliciteerd!

Dat matgrijs is inderdaad een schitterende kleur, ik vind dat eerlijk gezegd mooier dan het champagne/titaniumkleurtje dat mijn V-Raptor heeft..

En je hebt er al een paar lekkere sportuitlaten onder hangen zie ik.. :9

Wat heeft je doen besluiten om een Raptor te kopen trouwens? Het is vaak niet de meest voor de hand liggende keuze..

Nouja, zoals gezegd: van harte welkom! :)
 
Bedankt voor het warme welkom :). Inderdaad een Brabo.
Ik ben ook erg content met de kleur. Maar vind de champagne/titanium ook erg mooi.
De rede dat ik voor een Raptor heb gekozen is omdat je die motoren niet op iedere hoek van de straat ziet staan. En natuurlijk voor de looks en het betrouwbare blok.
Met de uitlaatjes ben ik ook erg blij. Geven een mooie roffel zeg maar })

Pas zag ik volgens mij nog een Raptor bij de Jumbo aan de haagweg staan. Toevallig iemand van hier?

Voor de motor heb ik een seatcover en spiegels in bestelling staan van een MFer. Ook heb ik een nieuw voorspatbord besteld. Bij mij zit er een scheurtje in en dat vind ik maar niets. Ook heb ik een tailraiser thuis liggen. Ga die binnenkort er op schroeven om te kijken hoe het er dan uitziet. Als dit er allemaal op zit is i klaar *O*
 
Ik moet altijd wel lachen als ik ergens rij en ik mensen een eindje voor me al zie omdraaien om te kijken wat eraan komt.. Ja, ik hou wel van dat geluidje van een dikke twin })

De reden dat je voor een Raptor hebt gekozen is overigens dezelfde als die waarom ik ervoor heb gekozen. Ik hou altijd ook wel van wat aparts.. :Y

Nadeel is dat sommigen hem ook lelijk vinden, maar veruit de meeste reacties zijn positief! *D
 
Hallo raptoristen.
Ik heb mijzelf ook maar eens ingeschreven op het forum.
Ik heb nu sinds een paar jaar een 650 i.e. uit 2008 het is mijn 1e motor en ik ben wel op zoek geweest naar iets anders uit italie, maar telkens als ik weer op mijn raptor kruip en een stukje heb gereden denk ik waarom zou ik iets anders kopen, de wegligging is super en het is een heerlijke gooi en smijtfiets.
Ik heb er sinds ik hem heb weinig mee gedaan, er zaten handvat warmers op, die gingen er dus eerst af, toen het gebruikelijke onderhoud en een nieuw achterbandje gelegd, en in september vorig jaar nog een paar nieuwe dempers aangeschaft bij superpole (dat klinkt tig x beter dan die originele potjes)
Ik kom uit zuid-west brabant waar de raptor een zeldzame verschijning is(net zoals in de rest van nl).
Ik zal kijken of ik deze week nog een paar foto's kan uploaden(ben nie zo handig met de kompjoetur) :] 8-)
 
Ik hoor het al, het merendeel van de Raptorrijders komt uit Brabant tegenwoordig.. Regelen jullie dit jaar een mooie rit dan? O-) :P

Jeroentju, welkom! *D
 
Geen idee.. Ik weet dat hawk gt van dit forum hier veel zadelaanpassingen heeft gedaan bij forumleden, wellicht met hem eens contact opnemen?
 
Mijn Raptor
full

full

full
 
~
Ik hoor het al, het merendeel van de Raptorrijders komt uit Brabant tegenwoordig.. Regelen jullie dit jaar een mooie rit dan? O-) :P




Ik ben een drama in ritten uitzetten, maar als iemand een mooie rit in west brabant of zeeland weet hou ik me aanbevolen.

Ik kan uiteraard wel de opstapplek verzorgen, bij mij aan de zaak.

IK ZORG VOOR KOFFIE EN KOEKEN. :Y

Wie durft de rit uit te zetten ?????? :]
 
En toen waren alle blikken gericht op de Brabanders hier.... O-) :X

Ik heb zelf nog nooit in een groep gereden of een echte toertocht uitgezet... Ik ga meestal maar gewoon rijden en zie wel waar ik uit ga komen. Dit is ook wel het nadeel van weinig mensen "in het wereldje" kennen.

Ik ken dus ook niet echt de mooie wegen ofzo, maar mocht ik de datum die gekozen wordt kunnen, dan wil ik best eens een keertje komen proberen of het was is voor mij; zo'n toertocht met meer dan 3 motoren. :Y
 
Ja jaaaa!!!!!

Ik zal er waarschijnlijk binnenkort ook weer bij zijn op een Raptor.
Eind volgendeweek heb ik na bijna 4 jaar afwezig te zijn geweest weer een motor en wederom een Cagiva Raptor 1000 *D *D

Vroegah was ik de trotse eigenaar van NL's mooiste Raptor

full


Nu ga ik er weer één halen alleen een ander kleurtje :9
 
Ja jaaaa!!!!!

Ik zal er waarschijnlijk binnenkort ook weer bij zijn op een Raptor.
Eind volgendeweek heb ik na bijna 4 jaar afwezig te zijn geweest weer een motor en wederom een Cagiva Raptor 1000 *D *D

Vroegah was ik de trotse eigenaar van NL's mooiste Raptor

[afbeelding]

Nu ga ik er weer één halen alleen een ander kleurtje :9

Mooi! Alvast welkom tot de club van de twee(de) (V) Raptor eigenaars.
 
hey goed dat je weer terug bent .
post je dan even een nieuwe foto van de bike.
Ja jaaaa!!!!!

Ik zal er waarschijnlijk binnenkort ook weer bij zijn op een Raptor.
Eind volgendeweek heb ik na bijna 4 jaar afwezig te zijn geweest weer een motor en wederom een Cagiva Raptor 1000 *D *D

Vroegah was ik de trotse eigenaar van NL's mooiste Raptor

[afbeelding]

Nu ga ik er weer één halen alleen een ander kleurtje :9
 
Er staan trouwens ook weer een paar nieuwe mooie Raptors op Marktplaats, voor evt. belangstellenden..

Ik ben benieuwd wat voor een jij hebt gekocht Oppie, zoals Jurgen al zegt: foto's graag! :P
 
Ik heb 'm nog niet gekocht maar als alles normaal verloopt, dan zal het aankomende week gewoon gaan gebeuren.

Oh en het is er één van MP op dit moment, die witte *D
Alleen eerst ff kijken of het geen schademotor is(geweest) enz.

Mijn motordealer gaat ff met me mee om alles te bekijken zodat ik zeker weet dat ik geen barrel aanschaf...

Nog heeeeel even geduld dus :)
 
ow men..ik hoor hier al die mensen die een nieuwe raptor gekocht hebben, maar helaas nog niet de mijne:(

maar vandaag weer lekker gereden op de raptor..en hij rijdt toch wel heel erg lekker:)
 
Hier zit een vlaams brabander die wat toffe baantjes kent.. maar da's een eindje van jullie brabant zeker?
 
Terug
Bovenaan Onderaan