Camera voor motoren en helmen?

sKywOlf

MF'er
2 feb 2003
99
0
Veenendaal
Ik zou zo graag wat live opnames willen maken tijdens de vakantie naar Schotland deze zomer...Ik heb een SamSung MiniDv camera dus aan kwaliteit geen gebrek maar hoe monteer je zo iets op je motor?
En bestaan er "verlengstukken" of iets dergelijk die je op een helm kan plaatsen.
Ik ben al wat film/video/camera zaken afgelopen maar die kijken me allemaal aan of ik niet goed bij mij hoofd ben (hetgeen ik overigens niet ontken)

Wie weet waar ik meer info hierover kan krijgen?
 
:} Leuk naar schotland. :}
Ik ga ook van de zomer met de :] naar schotland.

Maar op die camera.
Toen ik twee jaar geleden naar oosterijk begeweest.
Reed er een man met een camera op zijn tank tas vast gemaakt.
Dit met een paar bandjes.

Misschien wel een idee.
 
zoek eens onder "bulletcam"...
Zijn helmcamera's die je koppelt aan je DV.
DV onder de buddy et voila...
Heb wat filmpjes gezien op het net die hiermee gemaakt zijn en ziet er top uit, heb helaas geen persoonlijke ervaring met deze dingen

Succes

Mr.J
 
Een voorbeeld van zo'n filmpje staat op
http://www.roadmc.com/
Aurdal - leardal
Dit is dan een filmp gemaakt in Noorwegen
En vandaar staan ook verwijzigingen naar leveranciers die apparatuur hebben om een camera op de motor te kunnen bevestigen

EgbertO
 
Bedankt voor de reacties....en sorry voor het late reageren..
Ik zal de diversen links eens bezoeken....
Bij Blik op de weg afgelopen vrijdag was dat beeld van de motor wel heel stoer hoor...cameraatje hadden ze net boven zijn koplamp gezet...
 
Je moet effe Dutch Chili mailen van Kneed at speed, of op zijn site gaan kijken, die weet er alles van, vorig jaar heeft hij volgens mij zo'n flex kabelcamera gekocht, die je onopvallend op je motor kan plaatsen, en lekker je camera onder je zitje kan wegstoppen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan