Camera voor op de motor!

purple-GiXXer

Die hard MF'er
10 sep 2002
377
0
Gaat je nada aan!!!
Hallo mede motorfanaten, graag zou ik willen weten wie van jullie er ervaring heeft met het plaatsen/gebruiken van een camera op de motor!

Aangezien ik voor het komende seizoen wat filmpjes wil gaan maken vanaf mijn brommer en ik de camera zowel voor als achter op de motor wil kunnen bevestigen ben ik benieuwd naar de mogelijkheden?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaring hiermee!

Alvast bedankt voor de info.........GiXXer rules
 
Hey,

Ik wil ook nog een keer zoiets gaan doen, erg gaaf. Maar 2 the point. Je hebt hier hele mooie standaards voor die je met zuignappen op de tank kunt bevestigen. Deze kun je dan ook in hoogte verstellen enzo. Je kan het natuurlijk ook gewoon doen met een stuk schuimrubber en wat duc-tape ;)

Laat ff weten wat je gaat doen! En natuurlijk de filmpjes posten...

greetzz,

Erik

[edit]
Darn, Fabian was me net voor ;)
[\edit]
 
Hey,

Ik wil ook nog een keer zoiets gaan doen, erg gaaf. Maar 2 the point. Je hebt hier hele mooie standaards voor die je met zuignappen op de tank kunt bevestigen. Deze kun je dan ook in hoogte verstellen enzo. Je kan het natuurlijk ook gewoon doen met een stuk schuimrubber en wat duc-tape ;)

Laat ff weten wat je gaat doen! En natuurlijk de filmpjes posten...

greetzz,

Erik

Mijn ervaring met die camera-stand is niet zo goed moet ik zeggen. Heb hem geprobeerd, maar je bent een eeuwigheid aan t afstellen omdat je werkelijk alle kanten uit kan met dat ding en hij staat alleen met die zuignappen echt niet vast genoeg, dus je moet nog steeds gaan tapen! Gewoon een blokje hout op een doek, vasttapen op je tank, camera eroverheen en die ook weer vasttapen...voor het resultaat zie mn link onder aan de post :)
 
Ik ben benieuwd naar jullie ervaring hiermee!

Alvast bedankt voor de info.........GiXXer rules
Ik heb mijn jvc dig. cam is onder het kuipruitje vastgetaped aan de linker kant .tussen het ruitje en dat beugeltje.
ik had wel eerst zacht schuim materiaal om cam gedaan tegen beschadigen
ging heeeeeel goed.geen trillingen.
beeld was heel gladjes
bijna saai.
 
Wel bedankt allen! het enige wat ik (nog) niet gehoord heb en eigenlijk wel wou horen was iets over (losse cameratjes en dito lenzen) een soort zelf bouw pakketje zeg maar.

In een superbikeblad heb ik ook wel eens een simpel beugeltje zien staan om de camera in te hangen en dat kon je aan je vorkpoot bevestigen, maar dit even terzijde.

Ps: Rubster zag net dat je meewilde (circuit dagje Flyingwheels) en dan wil ik je wel filmen hoor als je tenminste voor me kan blijven rijden hahahaha....later
 
Terug
Bovenaan Onderaan