He,
Hmmm.
http://link.marktplaats.nl/286480724
K7, zag er mooi uit, maar via een autohandelaar, vaag verhaal, ingeruild, 1.5 jaar stilgestaan. Ik gaan kijken, voor 900 mocht ik hem hebben maar hij startte met veel moeite, en liep heel rauw vond ik, kwam een soort metaalachtig getik uit, alsof er iemand met een lepel in een pan aan het kletteren was. Was volgens verkoper 'normaal' iets met koppelingslager zei hij. Klonk mij meer als krukas of cam, maar ik weet het niet.
Sloeg steeds af, paar keer opnieuw gestart en ik kon geen proefrit maken omdat hij niet verzekerd was. Maar verder erg mooi, chroom prima, buddy puntgaaf...
wat vinden jullie?
groet,
Bas
Bedankt voor de reply.
Overigens WIL ik wel sleutelen, heel graag zelfs, maar met 5 kinderen niet heel evident.. :-)
Ik zou niet precies weten wat ik moet meten aan de distributieketting en oliepomp maar ik krijg binnenkort een Haynes manual, dan zal het wel lukken.
Groet,
Bas
PS als iemand hier een leuk exemplaar te koop heeft hou ik me uiteraard aanbevolen. Maximale prijs 1300 euro, liefst minder :-)
Tja.. Ik beken, ik ben verliefd geworden op het model CB750K7...
Ik heb vroeger altijd oldtimers gehad (en onderhouden, ook motorisch), auto's dan. Bloed kruipt waar het niet gaan kan. Die VF1000 trekt me niet qua model als ik eerlijk ben.. Ik bedoel, hij moet op zijn minst spaakwielen hebben, en wat chroom aan het spatbord :-)
Bedankt weer, heel fijn om af en toe even te kunnen overleggen.
Ik ga zeker (even) heen.
Misschien zie ik je daar, Mario.
Groet, Rob
he rob, ga je op zaterdag?
als ik jou zie geef ik je het tijdschrift waar die reclame met de japauto instaat.
groeten mario
Ja, ik ga Zaterdag.
Groet, Rob
ja, ga met een grote boog om een F2 uit '78 heen, maar een F1 van voor dat bj is juist weer een prima klassieke motor die betrouwbaar is en makkelijk aan te sleuten is.